اطلاعات کلی درباره اخذ ویزای ایران-irantoursguide

اطلاعات کلی درباره اخذ ویزای ایران-irantoursguide

جمهوری اسلامی ایران از سال 1945 میلادی عضو سازمان ملل شده است و در میان کشورهای صادر کننده نفت قرار دارد. موقعیت جغرافیایی و جاذبه های توریستی و تاریخی فراوان، ایران را به یکی از مقاصد محبوب گردشگری در میان گردشگران سراسر دنیا تبدیل کرده است. در ابتدا، متقاضی باید، با جست و جوی آدرسسایت ثبت درخواست آنلاین ویزایجمهوری اسلامی، یعنی،evisa.mfa.irوارد صفحه ای مشابه تصویر زیر گردد و گزینه “بررسی وضعیت درخواست” را انتخاب کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، در خصوص اخذ تابعیت ایران که فرد را از دریافت ویزه، برای ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران، بی نیاز می کند، مطالعه مقاله ای که در زیر، در قسمت حتما بخوانید، آمده است، پیشنهاد می گردد. داشتن دعوت نامه و برنامه سفر، در خصوص اتباع برخی کشورهای خاص که به دلیل شرایط و روابط سیاسی، توسط وزارت امور خارجه، محدودیت هایی برای ورود آن ها، به خاک ایران، وجود دارد و ورودشان، با سخت گیری بیشتری، همراه خواهد بود.

  • با سلام، اگر شما ایرانی هستید می توانید با مراجعه به وزارت امور خارجه برای ایشان درخواست ویزای اقوام بدهید.در غیر اینصورت می توانید از طریق آژانس با کارت اقامت سوئیس برای ایشان درخواست ویزای توریستی بدهید.
  • من ویزای دو بار ورود به ایران را دارم که هر بار اقامت ۳۰ روز است ومن بار اول ۳۰ روز تمام نشده از ایران خارج شدم و بار دوم چقدر وقت دارم تا بیرون از ایران بمانم و داخل بشوم ممنون میشوم از راهنمایی تان با تشکر.
  • با سلام، شما می توانید با تماس با کارشناسان ما و تکمیل فرم ها و مدارک موجود در سایت ، جهت اخذ ویزا برای مهمانانتان اقدام کنید.
  • لازم به ذکر است که فرم‎ درخواست ویزا ایران، ثبت نام ویزای ایران و تمامی پروسه دریافت ویزا، الکترونیکی و آنلاین است.
  • 3 ماه در صورتی که محل اخذ ذکر شده برای ویزا ایران فرودگاه باشد، این تاییدیه 3 ماه اعتبار خواهد داشت.
  • با سلام، اتباع کانادایی باید حتما طبق برنامه تور پیش بروند و امکان داشتن برنامه خارج از تور را ندارند.
حتما باید از قبل برنامه تور مشخصی برایشان تنظیم شود و یک تورلیدر مورد تایید سازمان در طول سفرهمراهیشان کند. محل اقامت این مهمانان حتما باید هتل باشد و هیچ برنامه آزادی خارج از برنامه تورشان ندارند. (این قوانین شامل ویزای شرکتی برای این اتباع نمی‌باشد) پروسه اخذ ویزا برای اتباع کانادا و انگلستان سه هفته کاری و برای اتباع آمریکا دو ماه طول می‌کشد. به یاد داشته باشید که برای درخواست ویزای توریستی ایران شماره دعوتنامه (مرجع) آژانس مسافرتی معتبر الزامی است. اما اگر هدف شما سفر سیاحتی و زیارتی است ، درخواست کتبی کافی است و نیازی به شماره دعوتنامه از آژانس مسافرتی ندارید.

سلام آیا برای اتباع افغانستان که در آمریکا ساکن هستن ویزای Travel to Iran and finding a hotel ایران صادر می‌شود. با ویزای توریستی عادی ویزا، فقط یکبار می‌توانید به این کشور سفر کنید ولی با ویزای مولتی هر چند بار که بخواهید میتوانید به این کشور سفر کنید. سپس مدارک و مشخصات خود و فرد دعوت شونده و همچنین مدارکی را که نسبت فامیلی خود و مهمان را نشان دهد ارائه دهند. هرچه نسبت فامیلی ایشان با یکدیگر دورتر باشد مدارک بیشتری برای اثبات نسبت فامیلی نیاز است.

معمولاً پس از دریافت کد ویزا، 1 یا 2 روز دیگر ویزای خود را دریافت خواهید کرد. ویزای تجاری ایران دارای 3 ماه اعتبار از تاریخ صدور ویزا است و در این مدت مسافر می تواند 30 روز اقامت داشته باشد و این ویزا قابل تمدید است. این نوع روادید برای افرادی صادر می گردد که قصد سفر زمینی و عبور از مرز کشور جمهوری اسلامی ایران را دارند. پس از موافقت، فرد متقاضی می‌تواند به ایران سفر نماید و به هنگام ورود نسبت به اخذ روادید خود از دفتر وزارت امور خارجه مستقر در مبادی ورودی اقدام نماید. به طور کلی برای تمدید هر ویزایی باید در همان کشور اقدام کنید. در صورتی که اعتبار ویزای بلندمدت شما در حال اتمام است می توانید در نزدیکترین اداره ی مهاجرت اقدام به تمدید کنید.

مدارک مورد نیاز ویزا ایران برای اتباع خارجی آقا که همسر ایرانی دارند :

اعتبار ویزای ایران با توجه به تعداد سفرهای فرد به کشور ایران متفاوت است ولی به طور کلی اعتبار ویزای ایران برای اتباع فرانسوی بین سه ماه، شش ماه و یک سال متغیر خواهد بود. اخذ این ویزا سبب صرفه جویی در هزینه و زمان شخص متقاضی خواهد شد و دیگر نیازی به دریافت مجدد ویزا نخواهد بود همچنین با اخذ این ویزا دیگر نیازی به تمدید آن نخواهید داشت. ویزای ایران به دو دسته ویزای گردشگری، بلند مدت، تجاری، فرودگاهی و چند بار ورود تقسیم می شود. افرادی که قصد سفر گردشگری به ایران را دارند باید درخواست ویزای ایران (توریستی) را به مراجع مربوطه ارائه دهند. مدت اعتبار ویزای توریستی ایران 3 ماه از تاریخ صدور می باشد و پس از این مدت و در صورت عدم استفاده از ویزا، متقاضی باید یک بار دیگر برای ویزا اقدام کند. تمامی کسانی که قصد وارد شدن به ایران را دارند لازم است اقدام به اخذ ویزای ایران کنند.

فرم های ارزیابی

البته شرایط تمدید روادید ایران برای سه کشور کانادا، آمریکا و انگلستان متفاوت است. در صورت تمایل همکاران ما در بخش ویزای ایران می‎توانند به شما برای دریافت ویزای ایران کمک نمایند. برای دریافت اطلاعات ویزا توریستی ایران به زبان انگلیسی، وب‎سایت انگلیسی هایپرشیا را دنبال کنید. آدرس صفحه ویزا ایران به زبان انگلیسی را به مهمان خود ارائه دهید تا از چگونگی دریافت این ویزا مطلع شوند. در صورتی که شخص متقاضی بیشتر از مدت زمان تعیین شده در کشور ایران اقامت داشته باشد اقامتش غیرقانونی و خلاف مقررات خواهد بود. شخص که با اخذ ویزا به ایران وارد می شود موظف به رعایت قوانین و مقررات کشور می باشد.

ویزای زیارتی ایران از دیگر گزینه هایی آسان در این مسیر دیده می شود به طور کلی افرادی که قصد زیارت از مناطق مذهبی ایران را دارند می توانند به سراغ این مدل از ویزای ایران بروند. البته اصولی که در زمینه ی ویزای ایران از نوع زیارتی دیده می شود به صورت روتین و دوره ای در حال تغییر است. شما می توانید با این ویزا تنها در زمانی مشخص از زیارتگاه های مختلف ایران بازدید کنید. ویزای نوع D نام دیگر ویزای بلند مدت ایران می باشد که از انواع آن می توان به ویزای تحصیلی ایرانویزای کاری ایران،ویزای ازدواجایران و … اشاره کرد. 17- ارسال مدارک و درخواست ویزا به منزله پذیرش تمامی موارد فوق می باشد. 4- صدور بلیت و رزور هتل بهتر است بعد از صدور و دریافت ویزا انجام پذیرد ، چراکه هرگونه خسارت احتمالی بر اثر عدم صدور ویزا برعهده مسافر خواهد بود.

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت آریو پرواز قرن می باشد. در صورتی که تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل بفرمایید. تمامی حقوق مالکیت معنوی این ‌سایت برای شرکت بهروزسیر محفوظ است. زبان رسمی در ایران فارسی است و از همه نوع اقوامی در ایران سکونت و اقامت دارند. ایران به‌خاطر ذخایر بزرگ سوخت فسیلی‌اش که شامل بزرگترین میدان گاز طبیعی در جهان و چهارمین ذخایر نفتی بزرگ کشف و تأیید شده می‌شود نفوذ و نقش قابل توجهی را دارا می باشد.

اتباع کشورهای پاکستان امکان دریافت ویزا در فرودگاه ایران را ندارند. با توجه به عدم مسئولیت دالاهو در صدور یا عدم صدور روادید ایران توسط وزارت امور خارجه، بدیهی است در صورت عدم صدور روادید توسط وزارت امور خارجه ایران، هزینه پرداختی عودت نمی‌گردد. در پی تغییراتی که کرونا در مراحل دریافت ویزاهای توریستی اکثرکشورها ایجاد کرد، دریافت ویزای تانزانیا نیز با تغییراتی همراه شده است. با پدید آمدن بیماری کرونا نه تنها نحوه زندگی افراد، بلکه بسیاری از قوانین دست خوش تغییرات شده است. اتباع کشورهای خارجی جهت ورود به مناطق آزاد نیازی به دریافت ویزا ندارند.