بیمه ترک نیپون با HPE GreenLake نوسازی فناوری را آغاز می کند تا عملکرد را افزایش دهد

به عنوان بخشی از اکوسیستم قوی کانال شریک HPE برای HPE GreenLake، BBS Enterprise مشاوره گسترده ای ارائه کرد و راه حل HPE GreenLake را برای پشتیبانی از نیازهای بیمه ترک نیپون توصیه کرد. راه‌حل HPE GreenLake بر روی HPE SimpliVity، معماری ابرهمگرا مبتنی بر هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل یادگیری ماشین اجرا می‌شود که زیرساخت‌های خود مدیریتی، خودبهینه‌سازی و خوددرمانی را ارائه می‌دهد. این زیرساخت همچنین از راه حل مجازی سازی VMware مشتری که برای محاسبات سازمانی بسیار مهم طراحی شده است، پشتیبانی می کند.

بیمه ترک نیپون از سال 2008 با تیمی پویا و حرفه ای و با پشتیبانی گروه هارل خدمات بیمه ای را ارائه می کند. هدف بیمه ترک نیپون ارائه خدمات بیمه ای صادقانه و قابل اعتماد، حداکثر مزایا و رضایت قوی مشتری با تلاش برای برآوردن نیازها و انتظارات مشتریان با خدمات با کیفیت بالا و اصولی سازش ناپذیر است.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2022/06/turk-nippon-insurance-embarks-on-technology-modernization-with-hpe-greenlake-to-boost-performance.html

HPE GreenLake به بیمه ترک نیپون امکان دسترسی سریع‌تر به بازار، پاسخ سریع‌تر به مشتریان، تصمیم‌گیری سریع‌تر و بازگشت سرمایه را می‌دهد – سریع‌تر! Gökhan Kaya، مدیر سرور، ذخیره‌سازی و راه‌حل ابری را در BBS Enterprise اضافه کرد.

درباره HPE GreenLake

پلتفرم لبه به ابر HPE GreenLake مشتریان را قادر می‌سازد تا نوسازی داده‌ها را تسریع کنند و بیش از 50 سرویس ابری را ارائه می‌دهد که می‌توانند در محل، در لبه، در یک مرکز هم‌مکانی و در فضای ابری عمومی اجرا شوند. در سه ماهه دوم 2022، HPE درآمد سالانه دوره ای 829 میلیون دلاری و سفارشات خدماتی را 107 درصد نسبت به سال گذشته گزارش کرد. HPE GreenLake بیش از 1600 مشتری سازمانی دارد که از خدمات ابری استفاده می کنند و بیش از 120000 کاربر از این پلتفرم هستند. پلت‌فرم HPE GreenLake مقیاس‌پذیر و قابل پرداخت نیز امنیت، انطباق و کنترل قوی را ارائه می‌کند و از یک اکوسیستم شریک گسترده – از جمله شرکای کانال، توزیع‌کنندگان، فروشندگان مستقل نرم‌افزار، ارائه‌دهندگان ابر عمومی، ارائه‌دهندگان خدمات و یکپارچه‌کننده‌های سیستم پشتیبانی می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد HPE GreenLake، لطفاً به آدرس زیر مراجعه کنید: https://www.hpe.com/us/en/greenlake.html

درباره بیمه ترک نیپون