هیولت پاکارد اینترپرایز گزارش پیشرفت زندگی 2021 را منتشر کرد. هدف خالص صفر آب و هوا را تا 10 سال تسریع می کند

تعهد HPE به پیروزی در راه درست در بازار فراتر از عملیات ما به توسعه، استقرار و استفاده از محصولات و راه حل های آن است. یک مثال امنیت محصول است. HPE تنها شرکتی است که مجموعه الگوریتم امنیت ملی تجاری (CNSA)، پیشرفته ترین رمزگذاری برای پلتفرم های سرور را ارائه می دهد. در سال 2021، HPE Project Aurora را معرفی کرد که ریشه امن اعتماد و فرآیندهای راستی‌آزمایی خود را گسترش می‌دهد تا امنیت فضای ابری و بدون اعتماد را به معماری لبه به ابر خود ارائه دهد.

HPE به پیشبرد اصول تنوع، برابری و شمول هم در نیروی کار خود و هم فراتر از آن ادامه می دهد. در سال 2021، HPE به هدف سالانه خود برای افزایش نمایندگی زنان و استعدادهای قومیتی دست یافت. حضور زنان در نیروی کار نسبت به سال گذشته 1 درصد افزایش یافته است، با افزایش نمایندگی در هر سطح در سراسر جهان، که از اهداف در هر دو نقش فنی و اجرایی فراتر رفته است. HPE همچنین نمایندگی تمام اقلیت های کم نمایندگی در ایالات متحده را به طور کلی 1.6٪ افزایش داد.

HPE همچنین در سال گذشته اهداف سخت گیرانه تری برای مسئولیت زنجیره تامین ایجاد کرده است تا اطمینان حاصل کند که محصولاتش از نظر اخلاقی منبع می شوند. تا سال 2030، HPE اهداف زیر را دنبال می کند:

  • 100٪ تامین کنندگان HPE متعهد به اصل کارفرما در استخدام هستند (98٪ از هزینه تامین کننده)
  • 100٪ تامین کنندگان اصلی HPE به کارگران خود در مورد حقوق بشر آموزش می دهند (95٪ از هزینه تامین کنندگان)
  • 100% سایت های تامین کننده سطح 1 و 2 HPE دارای فرآیندهای موثر شکایت برای کارکنان هستند.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2022/06/hewlett-packard-enterprise-releases-2021-living-progress-report-accelerates-net-zero-climate-target-by-10-years.html

علاوه بر این، در سال 2021، HPE اصول اخلاقی هوش مصنوعی (AI) خود را برای حمایت از توسعه، استقرار و استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی راه‌اندازی کرد. این اصول به توسعه محصول، مشارکت ها و استفاده داخلی از هوش مصنوعی شخص ثالث برای پشتیبانی از عملیات تجاری کمک می کند.

انتقال به عنوان یک سرویس، مشتریان را قادر می سازد تا به طور پایدار و کارآمد عمل کنند

هفتمین گزارش سالانه HPE بر وعده HPE برای تبدیل شدن به یک شرکت خالص صفر در کل زنجیره ارزش خود تاکید می کند و تاریخ هدف خود را 10 سال از سال 2050 تا 2040 تسریع می کند. این تعهد توسط مجموعه جدیدی از اهداف مطابق با 1.5 درجه پشتیبانی می شود. مسیر اقلیمی درجه سانتیگراد و تایید شده توسط ابتکار هدف مبتنی بر علم. تا سال 2030، HPE متعهد می شود که انتشار گازهای گلخانه ای را در فعالیت های خود تا 70 درصد از سطوح سال 2020 کاهش دهد، که بر اساس کاهش 62 درصدی که در پنج سال گذشته به دست آمده است. HPE همچنین انتشارات Scope 3 را با تمرکز بر استفاده از محصولات فروخته شده، حمل و نقل و توزیع بالادست و انتشار مستقیم زنجیره تامین تا 42 درصد کاهش می دهد. تا سال 2040، این شرکت قصد دارد تا 90 درصد از کل ردپای جهانی خود را کاهش دهد.

انتقال HPE به یک شرکت مبتنی بر مصرف و به عنوان یک سرویس، تلاش‌های تحول پایدار را برای مشتریان خود هدایت می‌کند. با استفاده از پلتفرم لبه به ابر HPE GreenLake، مشتریان می‌توانند به‌طور انعطاف‌پذیر فناوری اطلاعات خود را برای برآورده کردن نیازهایشان مقیاس‌بندی کنند، در نتیجه سطح استفاده را بهبود بخشیده و از اتلاف تأمین بیش از حد جلوگیری می‌کنند. مشتریانی که از مدل‌های سنتی CapEx به HPE GreenLake تغییر می‌کنند، می‌توانند بیش از 30 درصد کاهش در هزینه‌های انرژی و هزینه کل مالکیت داشته باشند. به عنوان مثال، حمل و نقل اوکلند (AT)، که ترافیک را در سراسر نیوزیلند ثبت می کند، سیستم مدیریت ویدیوی خود را به پلت فرم HPE GreenLake لبه به ابر منتقل کرد. با انجام این کار، AT توانست تنها برای خدمات ابری که استفاده می‌کرده بپردازد، 60 درصد دوربین‌های بیشتری را به سیستم خود اضافه کند و مصرف انرژی خود را 37 درصد کاهش دهد.

در سال 2022، HPE به پیشرفت در تلاش‌های خود برای شناسایی و رسیدگی به تفاوت‌های دستمزدی که ممکن است بر زنان و اقلیت‌های دارای نمایندگی کمتر تأثیر بگذارد، ادامه داد. در نتیجه، HPE مفتخر است که زنان در ایالات متحده، بریتانیا و هند – که اکثریت نیروی کار ما را تشکیل می‌دهند – به ازای هر 1 دلاری که همتایان مرد خود به دست می‌آورند، 1 دلار به دست می‌آورند که فاکتورهای قانونی کسب‌وکار مانند عنوان شغل، زمان نقش، تجربه و مکان همین امر در مورد اقلیت‌های کم‌نمایش در ایالات متحده نیز صادق است، و شرکت قصد دارد از همان سطح پیشرفت در سایر نقاط جهان اطمینان حاصل کند که با بررسی‌های حقوقی آینده پیش می‌رود.

کار با بالاترین استانداردهای اخلاقی

HPE علاوه بر کمک به انتقال مشتریان به مدل‌های خدماتی، متعهد به استفاده مجدد از فناوری است: 85 درصد از سه میلیون دارایی فناوری که از مشتریان دریافت می‌شود، مجدداً استفاده می‌شود. برای کمک به مشتریان برای اندازه‌گیری و مدیریت تأثیر خود، مشتریان HPEFS و اکنون مشتریان شرکای منتخب1می‌تواند یک گزارش اقتصاد دایره‌ای HPE دریافت کند که جزئیات نحوه پردازش دارایی‌های فناوری اطلاعات و صرفه‌جویی‌های محیطی مرتبط با آن خدمات را نشان می‌دهد، که می‌تواند برای گزارش افشای کربن محدوده 3 استفاده شود.

ترسیم مسیری به سمت انتشار خالص صفر

در سراسر تجارت خود، HPE مستقیماً با مشتریان کار می کند تا به آنها کمک کند تا کارایی و پایداری عملیات فناوری خود را برای رفع نیازهای تجاری خود بهبود بخشند. این تعاملات منحصر به فرد سفارشی شده تقریباً به 891 میلیون دلار درآمد خالص جدید برای سال 2021 کمک کرده است که در سه سال گذشته بیش از 185 درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، در سال 2021، تقریباً 50 درصد راه‌حل‌های HPE دارای ویژگی‌های پایداری و کارایی بودند.

ایجاد یک فرهنگ متنوع، درگیر و فراگیر

برای پیشبرد مسئولیت پذیری برای رسیدن به این اهداف جدید، HPE دو ابتکار جدید را معرفی کرده است که باعث پیشرفت ESG در سطح رهبری می شود:

  • در سال 2022، همه معاونان رئیس‌جمهور و رهبران بالاتر یک برنامه آموزشی اجباری آب و هوا را با هدف توانمندسازی رهبران برای ایجاد برنامه‌های اقدام در سازمان‌های خود که تأثیرات آب و هوا را کاهش می‌دهند، تکمیل خواهند کرد.
  • علاوه بر این، HPE معیار جبرانی جدیدی را برای اعضای کمیته اجرایی خود معرفی کرده است که بخشی از دستمزد متغیر را به مدیریت انتشار کربن HPE در سراسر زنجیره ارزش خود مرتبط می کند.