تزریق ژل و فیلر هزینه، مزایا و معایب کلینیک هلیا

روش جراحی و پروتز بخش‌های مختلفی چون گونه از این نوع روش‌ها هستند که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. تزریق چربی روش مقطعی دیگری است که همانند تزریق ژل و فیلر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش به جای ژل که یک ماده پیش ساخته استفاده می‌شود.

زاویه سازی فک و صورت با تزریق ژل

درباره جنسیت نامزد ایده آل تزریق پرکننده باید گفت که هیچ گونه محدودیتی در این باره وجود نخواهد داشت و مردان و زنان خواهند توانست از تزریق ژل استفاده نمایند. همچنین در هر سنی که باشید، قادر به استفاده از تزریق فیلر برای از بین بردن خطوط موجود بر صورت خود خواهید بود. ژل رژینال آیدیا، یک ماده پرکننده استریل و با قابلیت جذب عالی ست که برای رفع افتادگی های پوست متوسط استفاده می شود. ماده ی تشکیل دهنده ی اصلی این ژل، هیالورونیک اسید است که از طریق تخمیر باکتریایی به دست می آید.

جدیدترین اخبار کاشت مو به روش سلول بنیادی (۲۰۲۳)

تزریق ژل و فیلر هزینه، مزایا و معایب کلینیک هلیا

اما به طور کلی زمانی که از پرکننده های طبیعی با اسید هیالورونیک استفاده میشود، با توجه به اینکه این ماده به صورت طبیعی در بدن وجود دارد، عوارض خاصی در دراز مدت به همراه ندارد. برای افزایش حجم و خوش فرم کردن سینه های زن روش های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترینشان تزریق ژل به سینه است. انجام این تزریق به افرادی توصیه میشود که به دنبال افزایش یک سایز سینه هستند و یا بعد از دوران بارداریشان می خواهند ساختار قبلی سینه هایشان را داشته باشند.

بوتاکس نوعی سم محسوب می شود که با فلج کردن اعصاب، چروک‌های دور چشم، دهان و بین ابروها را از مراقبت های کامل بعد از تزریق ژل – https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/home-care-after-a-hyaluronic-acid-injection/ – بین می‌برد. با عمیق‌تر شدن این چروکها در نتیجه افزایش سن، بوتاکس می‌تواند عضلات به وجود آورنده این چروک ها را غیرفعال سازد. از آنجا که عضله تزریق شده دیگه منقبض و منبسط نمی‌شود، چروک‌ها نیز از بین می‌روند. اما فیلرهای پوستی به گوشه‌های دهان، لب‌ها، پیشانی، چانه و گونه‌ها حجم می‌دهند. پس از تزریق، اسیدهیالورونیک طبیعی که با افزایش سن کم شده بود دوباره تأمین می‌شود. ژل های تزریقی به پوست ظاهری پر، نرم و مرطوب می‌دهند و می‌توانند به همراه بوتاکس برای جوانسازی صورت به کار روند.

  • به طور کلی، این تغییرات تقریباً 6 ماه تا یک سال دوام می آورند.
  • پرکننده‌های اسید هیالورونیک موقتی‌ترین گزینه هستند و به همین دلیل اغلب برای بیمارانی که برای اولین بار قصد تزریق ژل به صورتشان را دارند، استفاده از آن ها توصیه می‌شود.
  • عوارضی مانند قرمزی، التهاب، تورم و کبودی معمولا پس از سه روز برطرف می‌شوند و شما می‌توانید نتیجه را در ناحیه تزریق مشاهده کنید.
  • قیمت تزریق ژل دائمی در طولانی مدت نسبت به نوع موقت کمتر است اما ریسک عفونت و آسیب بیشتر است.
  • باید بگوییم ماندگارترین روش تزریق ژل، با هیدروکسی آپاتیت کلسیم می‌باشد زیرا به مدت 18 ماه ماندگاری دارد اما به هیچ عنوان استفاده از این ژل برای حجم دهی لب ها توصیه نمی‌شود.
  • به طور کلی تقریبا دو هفته قبل از تزریق ژل نباید از ویتامین E و مواد غذایی که منجر به افزایش احتمال خونریزی می‌شوند استفاده کنید.
تزریق ژل سریع‌تر از تزریق چربی پیش خواهد رفت به خاطر اینکه تنها به یک فیلر پرکننده نیاز است تا متخصص بتواند در عرض چند دقیقه تزریق را برای شما انجام دهد. در رابطه با میزان ماندگاری تزریق ژل به فک می توان به 8 تا 12 ماه اشاره کرد. زمان ترمیم زاویه سازی صورت با تزریق ژل حداقل شش ماه پس از تزریق اول می باشد.

۱- چروک زیر چشم

یکی از بهترین راه‌های اصلاح فرم بینی بخصوص از بین بردن قور بینی با تزریق ژل به تیغه و نوک بینی می‌باشد. ممکن است افراد زیادی را دیده باشید که از فرم اصلی بینی خود راضی هستند اما تنها دلیل نارضایتی آن‌ها قوز بینی آنان است که باعث بدفرم شدن بینی آنان می‌شود. و یا شاید با افرادی برخورد داشته‌اید که باز هم از تمام قسمت‌های بینی خود راضی هستند اما نوک بینی آنان به دلیل افتادگی آنان را از ظاهر بینی خود کمی ناراضی کرده است. بنابراین افراد زیادی وجود دارند که به دلیل مشکلات جزئی بینی خود، تن به جراحی بینی نمی‌دهند اما می‌توانند به‌‌راحتی و با کمترین خطر با تزریق ژل به فرم دهی بینی خود بپردازند. پیشنهاد مارال سلامت ایرانیان نیز به این افراد همین راهکار اصلاح فرم بینی با تزریق ژل می‌باشد. هیدروکسی آپاتیت کلسیم در دندان و استخوان انسان وجود دارد و نوعی ماده معدنی به شمار می‌رود و هیدروکسی‌ها در کنار کلاژن‌ها منجر به استحکام بدن می‌شوند.