فروش خودرو از دم قسط | car

فروش خودرو از دم قسط | car

اقساط چند ساله است و نرخ سود آن چقدر https://car.ir/news/27802-get-a-car-by-leasing است؟مدت بازپرداخت تسهیلات خودروهای داخلی و مونتاژ ایران، 12، 24 و 36 ماهه است. فاصله بین چک‌های وصولی، سه‌ماه یک‌بار و نرخ سود سالانه برطبق مصوبات بانک مرکزی است.مدت بازپرداخت اقساط خودروهای وارداتی، 12 الی 48 ماه خواهد بود و نرخ سود سالانه برای آن‌ها نیز طبق مصوبات بانک مرکزی مشخص خواهد شد. خرید خودرو به انتخاب مشتری و واگذاری اختیار خرید به کارشناسان خودروشاپ که مزیت آن خرید خودرو با قیمت واقعی میباشد و هیچ گونه بالابودی از مشتری در خرید خودرو صفر و کارکرده اخذ نمیشود بلکه حتی کارشناس خرید سعی در اخذ تخفیف نیز مینماید. خیر، شما میتوانید فرایند تشکیل پرونده و تعیین وام لیزینگ و خرید خودرو را بصورت غیر حضوری و با ارسال مدارک انجام دهید و تنها برای تحویل ماشین به صورت حضوری تشریف بیاورد. پیدا کردن فروشگاهی معتبر و مطمئن همیشه یکی از چالش ­های خریداران بوده ­است. بنابراین اگر به دنبال یک منبع معتبر برای خرید اتومبیل مورد علاقه خود هستید، پیشنهاد ما سایت اینترنتی کیان خودرو است.

  • برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانید با ثبت شماره موبایل خود در کادرهای بالا، از آخرین شرایط اقساطی مدیران خودرو نیز مطلع شوید.
  • همچنین می­تواند در ازای تاخیر، مبلغی را به عنوان جریمه از فرد و یا ضامن او دریافت کند.
  • برای خرید اقساطی خودرو، به غیر از مبلغ پیش پرداخت نقدی، نیاز به پرداخت هیچ مبلغ دیگری نیست و تمام اطلاعاتی که در بخش “محاسبه اقساط” نمایش داده می‌شود، نهایی و قطعی است.
  • اگر پول کافی برای خرید خودرو ندارید، خرید به صورت اقساطی بهترین گزینه است.
  • ابتدا می‌توانید به صورت آنلاین عباراتی مانند بهترین شرایط خرید اقساطی دنا، تارا، 206 و … را جستجو کنید و وبسایت‌ها و پورتال‌های خرید را بررسی کنید.

در تهران خودرو  شما می‌توانید برای خرید کلیه خودرو های مدل 1397 به بالا تسهیلات لیزینگی دریافت کنید. اما به آن دسته از افرادی که متقاضی محصولات کرمان موتور هستند باید بگوییم که کیان خودرو زمینه فروش دستگاه های جک S3، جک J4، جک اس5، KMC J7 و KMC T8 را فراهم آورده است. همیشه قبل از خرید هر چیزی از خود بپرسید که برای چه می­خواهم این وسیله را تهیه کنم؟ مرور نیازها در یک تصمیم گیری درست کمک شایانی به شما می­کند. مسلما اگر دائما در سفر هستید، به خودروی بهتری نیاز دارید تا یک اتومبیل معمولی برای رفت و آمدهای درون شهری.

خرید قسطی خودرو

خالی از لطف نیست که در اینجا یادآوری کنیم که کیان خودرو با فروش اقساطی خودرو با اقساط 36 ماهه سال 1401 یاری رسان مشتریان عزیز است. با توجه به تغییرات و محدودیت هایی که در طرح های فروش اقساطی کشنده ها و کامیون ها جهت اطلاع از جدید ترین شرایط فروش کشنده و کامیون ، لطفا با کارشناسان تهران خودرو تماس بگیرید. در دهۀ اخیر شاهد رشد روز افزون متقاضی خرید اقساطی خودرو در داخل کشور هستیم چون افزایش قیمت خودرو توانسته قدرت خرید نقدی اتومبیل را برای اقشار مختلف جامعه به حداقل برسانند.

معایب تحویل خودرو به‌صورت قرعه کشی چیست؟

هر جا سخن از طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو در میان باشد، قطعا پای سمند هم در میان است. سمند در انواع و مدل‌های متعددی تا کنون تولید و عرضه شده است، اما هم اکنون طرح‌های خرید سورن پلاس، سورن و سمند EF7 از بازار بسیار خوبی برخوردار است. ای اف سون به عنوان موتور ملی، با مزایای استهلاک کم، قدرت زیاد و مصرف سوخت پایین به یک امتیاز برای محصولات اخیر ایران خودرو تبدیل شده است.

به‌علاوه مدل‌ آریزو ۵ اسپرت (با امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر) نیز در طرح فروش مدیران خودرو عرضه شده است. با همه این تفاسیر باید بگوییم که در سال های اخیر خرید خودرو اقساطی بدون پیش قسط دیگر امکان پذیر نیست. متقاضیان می بایست بین ۵۰الی ۶۰درصد قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت واریز نمایند.