دریچه خطی اسلوت Linear Slot RMS شرکت رهاب صنعت

دریچه اسلات به عنوان یک دریچه هوا در بخش انتهای سیستم تهویه و بعد از پلنیوم باکس قرار گرفته و وظیفه ادغام هوای موجود با هوای تازه درکنار پخش مطبوع آن را دریچه اسلات بر عهده دارد. توانایی مکش، دهش و پخش هوا به‌همراه قابلیت به‌کارگیری بخشی از دکور محیط داخلی از مهم‌ترین خصوصیات این نوع از دریچه هوا است. جهت کسب مشاوره در خرید و استعلام قیمت هر یک از انواع محصولات دریچه هوای خطی می‌توانید با شماره تلفن … طی ساعات اداری و معمول تماس بگیرید. همچنین با استفاده از پیام‌رسان واتس آپ نیز امکان برقراری ارتباط و دریافت قیمت محصولات مدنظر خود را خواهید داشت. نمایندگان فروش شرکت تهویه سان در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات شما در خصوص بهترین دریچه خطی هوای مناسب برای ساختمان شما پاسخ داده و قیمت لحظه‌ای را به اطلاع شما خواند رساند.

  • این دریچه دارای ظاهر زیبایی می باشد ، به همین دلیل شما می توانید از آن در سالن ها یا مکان هایی که زیبایی در آن ها مهم است استفاده کنید .
  • دریچه اسلوت ناگونیا؛ در زوایای بزرگتر از 90 درجه و کمتر از ۱۸۰ درجه کاربرد دارد.
  • همچنین نصب دریچه اسلوت دارای انحنا نیز امری تخصصی بوده و افراد عادی با تجهیزات معمول امکان نصب بی‌دردسر آن را نخواهند داشت.
  • خطوط ممتد و ادامه‌دار در سقف یا دیوار سبب ایجاد حالتی خاص شده و افزایش نمای بصری ساختمان را به‌دنبال دارد.

این نوع دریچه های هوا قابلیت نصب سریع و آسان و کاربری بسیار راحتی دارند. به علاوه، تعداد شکافها و خطوط این نوع دریچه ها قابل تغییر بوده و از یک اسلوت تا بیش از ده اسلوت قابل تغییر می باشد. مانند بسیاری از محصولات دیگر شرکت صنعتی الوکانال ، قیمت دریچه‌ تنظیم هوا ​​اسلوت به عوامل مختلفی بستگی دارد. تعداد خطوط اسلات که می تواند 1 تا 8 باشد، قیمت روز کالاها، تعداد سفارشات و نوع رنگ استفاده شده از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت سپرده مستقیم هستند. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید. در واقع، جریان هوا به طور مستقیم به جعبه پلنیوم باکس مورد استفاده در پشت آن بستگی دارد.

دریچه اسلوت خطی تهویه هوا

تعداد این اسلوت ها در این دریچه ها تا ده عدد می تواند طراحی و تولید شود. به منظور تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه می توان پشت آن، دمپر هوا تعبیه کرد. در صورت نیاز مشتری امکان ساخت پلنیوم باکس با دریچه هوای همراه وجود دارد. برای ثبت درخواست خود با شماره تلفن … تماس گرفته یا از طریق برنامه واتس آپ با نماینده فروش شرکت تهویه سان ارتباط برقرار نمایید. امکان نصب دریچه هوای خطی بر روی دیوار، سقف و حتی کنج دیوار نیز وجود دارد. سازگاری با شرایط جویی مختلف و به‌کارگیری در سیستم‌های مختلف سرمایش و گرمایش نیز به محبوبیت دریچه‌های خطی افزوده است.

دریچه اسلات با توجه به یکپارچگی و استفاده در طول های بلند این امکان را به طراحان ساختمان داد تا بتوانند به عنوان یکی از ابزارهای هم فنی برای تهویه وهم زیبایی در ساختمان استفاده کنند. جریان هوای دریچه خطی اسلوت به شکل متعادل و نامحسوس به محیط انجام می‌شود. در واقع خروج هوا به شکل مستقیم به پلنیوم باکسی که پشت آن بکار رفته بستگی دارد. بدلیل اینکه هوا در درون حجم پلنیوم باکس به شکل یکدست و همگن پخش می‌شود، بنابراین خروج هوا از دریچه هم یکدست و مطبوع خواهد بود.

دریچه خطی اسلوت Linear Slot RMS شرکت رهاب صنعت

اماکنی مانند لابی و راهروهای هتل‌ها، لابی‌ها و راهروهای ساختمان‌ها و برج‌های مجلل، فضاهای داخلی اداری و شرکتی، ساختمان‌های تجاری، پاساژها و حتی سالن های ورزشی، صنعتی، تولیدی و … از جمله کاربران این محصول هستند. محیط خارجی دریچه‌ اسلوت به صورت قاب خطی و بلند طراحی و ساخته شده‌است. یعنی اگر بین دو قاب از یک برگ اسلوت هوا استفاده شود که دریچه‌ را به دو اسلوت ورودی هوا تقسیم کند، به آن دریچه‌ اسلوت دوتایی می گویند. به همین ترتیب، اگر دو برگ اضافه شود، یک دریچه سه اسلوت ایجاد می شود.

دریچه دیواری کولری قوس دار