سازمان خود را برای ارتقای HPE GreenLake به سطح بعدی هماهنگ می کنیم

موفقیت کسب و کار تجاری HPE GreenLake Cloud Services ما را در موقعیتی عالی قرار داده است تا رشد خود را بیشتر تسریع کنیم و بر رهبری خود بنا کنیم. در نتیجه، ما اکنون به طور کامل سازمان را در عملیات اصلی شرکت ادغام می کنیم. انجام این کار ما را قادر می‌سازد تا تخصص و قابلیت‌های عمیق HPE GreenLake را در تیم‌های اصلی خود ادغام کنیم زیرا پلتفرم HPE GreenLake همچنان مرکز استراتژی HPE است.

ما شتاب فوق‌العاده‌ای داریم و کسب‌وکار خود را به عنوان خدمات به موقعیتی پیشرو در بازار تبدیل کرده‌ایم تا تجربه ابری مدرن را برای مشتریان خود در جایی که نیاز دارند به ارمغان بیاوریم. امروزه، در میان 100 مشتری برتر HPE ما، نزدیک به 80 درصد از پلتفرم HPE GreenLake استفاده کرده‌اند که بیش از 120000 کاربر را قادر می‌سازد، بیش از دو میلیون دستگاه متصل را تامین می‌کند و بیش از یک اگزابایت داده را مدیریت می‌کند. مشتریان پشتیبانی عملیاتی پیشرو در صنعت و تجارب خدمات مدیریت شده را دریافت می کنند که در نتیجه نرخ حفظ مشتری 96 درصد است.

ما HPE را با حرکت به سمت یک پلتفرم یکپارچه، یک تجربه مشتری و مجموعه ای از راه حل های ارائه شده به عنوان یک سرویس از طریق HPE GreenLake تغییر می دهیم.

همانطور که ما تحول خود را برای زنده کردن چشم انداز HPE GreenLake تسریع کردیم، کسب و کار تجاری خدمات HPE GreenLake Cloud را ایجاد کردیم تا آن را از مرحله نهفتگی به قلب همه کارهایی که امروز در HPE انجام می‌دهیم برسانیم. کیت وایت، که تقریباً سه سال پیش برای ایجاد این قابلیت به ما ملحق شد، استراتژی جسورانه و مشتری محوری را برای HPE GreenLake ارائه کرد که نحوه ارائه راه‌حل‌های ما به بازار را تغییر داد. این تیم رویکرد بازاریابی ما را تغییر داد تا اولویت‌های مشتریان خود را در فضای ابری، داده‌ها و لبه بررسی کند و شبکه‌ای قوی از شرکای خود را ایجاد کرد که از طریق و با آنها می‌فروشیم تا راه‌حل‌هایی برای مشتریان مشترکمان ارائه کنیم.

من فوق العاده افتخار می کنم که اقدامات مهمی برای تغییر HPE انجام داده ایم. تکامل ما به یک مدل مبتنی بر پلت‌فرم نتایجی را برای مشتریانمان ارائه می‌کند. پتانسیل HPE GreenLake تازه شروع شده است، و من مشتاقانه منتظر ادامه موفقیت هستم زیرا با مشتریان و شرکای خود در سراسر جهان کار می کنیم تا بینش ها را افزایش دهیم و نتایج تجاری را ارائه دهیم.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/10/aligning-our-organization-to-take-hpe-greenlake-to-the-next-level.html

آنچه که به درستی یک کسب و کار مستقل در HPE بود، در حالی که ما یک قابلیت پیشرو در صنعت ایجاد کردیم که آماده ارائه به بازار بود، اکنون در هر کاری که انجام می دهیم عجین شده است. اعضای تیم فوق‌العاده با استعداد ما به مناطق همسو با فروش جهانی، عملیات جهانی، خدمات فناوری HPE Pointnext و راه‌حل‌های خدمات ابری HPE GreenLake منتقل خواهند شد. و، ما بسیار خوش شانس هستیم که کیت تیم را از طریق این انتقال هدایت می کند و در عین حال با مشتریان و شرکای خود تعامل دارد. ما برای تخصص عمیق او ارزش قائل هستیم و انتظار داریم به زودی نقش جدید او را اعلام کنیم.

HPE GreenLake پایه‌ای را برای مشتریان فراهم می‌کند تا با استفاده از تجربه خدمات ابری ترکیبی و یکپارچه، تحول دیجیتالی را در ابتدا داده‌ها انجام دهند. این به مشتریان امکان دسترسی، تجزیه و تحلیل و استخراج ارزش از داده‌های خود را در ابرهای عمومی، مراکز داده، امکانات هم‌مکانی و در لبه می‌دهد.