لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ نرده شاخ گوزنی-فورژ مدرن

باغ شاهزاده ماهان در ارتباط با بستر بکر؛ دولت آباد با بستر کشاورزي؛ باغهاي اشرف با بستر جنگلي کوهستاني، باغهاي تهران با بستر دامنه هاي جنوبي البرز و باغ- شهرهاي قزوين و اصفهان با بستر شهر و به همين ترتيب ديگر باغها (تصاوير 2- 6). طبيعي بايستي به دقت شناسایي و مورد حفاظت فعال و مستمر قرار گيرد. در اين راستا در مقاله حاضر سعي بر اين است تا ضمن شناخت باغ به عنوان يک اثر هنري زنده، روش هاي حفاظت و نگهداري از آن مورد بررسي قرار گیرد. در باغ، اين طبيعت پيش انديشيده، “«انسان و طبيعت»در منتهي اليه توافق و هماهنگي هستند.

باید در نظر داشت که هزینه حفاظ روی دیوار به نسبت بقیه هزینه‌ها مقدار کمتری دارد و از طرف دیگر این هزینه بین تمام واحدها تقسیم می‌شود که در حقیقت مبلغ بسیار پایینی برای هر واحد می‌شود. نرده دیوار حیاط دارای هزینه کم اما بسیار پرکاربرد و لازم برای یک ساختمان است. حفاظ بوته ای هم از انواع حفاظ خاردار به حساب می‌آید و مانند حفاظ شاخ گوزنی به عنوانیک سپر امنیتی و ضد صعودبر روی دیوار قرار می‌گیرد و مانع بزرگی برای هر نوع ورود بی‌اجازه ایجاد می کند. از نظر نصب هم مثل حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای نصبی آسان و بی‌دردسر دارد. حفاظ صنعت آهن سازه یک تولید کننده تخصصی در امر حفاظ و نرده میباشد که تمام پتانسیل و توان خود را صرف طراحی و ساخت بهترین حفاظ های روی دیوار نموده است لذا در همین راستا اقدام به استخدام افراد مستعد و پر انرژی و با انگیزه در امور طراحی ،مونتاژ ،جوشکاری و همچنین استفاده از استاد کاران حرفه در امر رنگ آمیزی نموده است.

  • از نظر نصب هم مثل حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای نصبی آسان و بی‌دردسر دارد.
  • حفاظ دیوار علاوه بر جنبه ایمنی، به زیباتر شدن نمای ساختمان شما نیز کمک می‌کند.
  • حفاظ سر نیزه ای را به نازیبایی نقد کرده اند؛ اما نمی توان از فاکتور ایمنی آن گذشت.
  • در حفاظ نیزار میلگرد ها به صورت هلالی شکل در ردیف های متقارن نصب می شود و یکی از چشم نواز ترین حفاظ های روی دیوار را ایجاد می کنند.

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ نرده شاخ گوزنی-فورژ مدرن

روش های خاص دیگری نیز برای نصب حفاظ وجود دارد که بر اثر شرایط بسترهای خاص از آن ها استفاده می شود. برای افزایش ماندگاری و جلوگیری از زنگ‌زدگی نرده‌های فلزی، باید آن‌ها را رنگ‌آمیزی کنید. از بهترین روش‌های رنگ‌آمیزی نرده‌ها می‌توان به استفاده از پیستوله و الکترواستاتیک اشاره نمود. یکی از روش‌های مرسوم دستی برای رنگ‌آمیزی حفاظ‌ها و نرده‌ها، غرق کردن آن‌ها در وان رنگ می‌باشد. در هنگام رنگ‌آمیزی باید به پوشش رنگ در قسمت‌های جوش خورده و اتصال داده شده دقت نمایید. سر نرده نیزه‌ای در طراحی نرده‌های فولادی نیزه‌ای به کار می‌رود.

محصولات صنایع فلزی چکش

تیز و برنده بودن در تمام قسمتش و در تمام ارتفاعاتش ممکنه باعث زخمی شدن نصابان و افراد در هنگام بارگیری و تخلیه شود، حتما احتیاط کنید و موارد لازم بهداشتی مثل باند و بتادین و… در هنگام نصب حتما همراه داشته باشید. جهت دریافت اطلاعات محصول، ابتدا ارتفاع مورد نظر حفاظ خود را انتخاب کنید. تمامی این نرده ها برحسب سلیقه و علاقه خود می توانید در مکان های مختلفی همچون ساختمان ، باغ و ویلا مورد استفاده قرار داده و از آن ها نهایت لذت را ببرید. البته توجه داشته باشید که حتی شرکت های خدماتی مختلف نیز قیمت های مختلفی اعلام می کنند که بستگی به استفاده از مواد اولیه مرغوب، میزان شهرت و اعتبار و متراژ سفارش دارد. خانه را حریم خصوصی خود می‌دانند و به این دلیل نسبت به ورود افراد ناشناس به خانه واکنش نشان می‌دهند. که نرده روی دیوار می‌تواند همانند یک نگهبان از خانه شما مراقبت کند.

جزو اصلی ترین خواسته های انسان است.و ما در اولین قدم، خواسته هایمان را در محل زندگی خویش برآورده میسازیم،درنهایت اطلاعات در مورده حفاظ و همچنین لوازمی که می‌توان از آنها برای حفاظت از جان عزیزانمان استفاده کنیم می‌باشد. درچنین حالتی توسط کارشناسان شرکت حفاظ سازه طرح ریزی و برنامه ریزی می شود. رنگ این نرده ها به صورت دستی و با قلم‌مو و … رنگ‌ آمیزی نشده است و برای رنگ‌ آمیزی آن‌ها از روش کوره‌ای به صورت الکترواستاتیک استفاده شده است.

  • مرکز فروش لوله داربست نو و لوله داربست دست دوم با بهترین قیمت در بازار لوله فلزی داربست در خدمت شما عزیزان هستیم .
  • این امر خطیر و مهم را به یک فرد خبره که دانش لازم را هم دارد بسپارید.
  • بالا بودن دوام و ماندگاری این نوع حفاظ از بزرگ ترین مزیت های آن به شمار می رود همچنبن مواد اولیه با کیفیت نیز از مهم تربین مزیت های تولید حفاظ توسط آهن سازه است که همیشه به آن توجه ویژه دارد.
  • هر چه قیمت میلگرد افزایش یابد، بدون تردید نرخ حفاظ های آهنی نیز افزایش خواهد یافت.
  • نرده شاخ گوزن در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود که در نتیجه این امکان فراهم شده تا تمام افراد بتوانند با توجه به نمای ساختمان این محصول را تهیه نمایند.

از قدیمی ترین حفاظ های روی دیوار است که تولید شده و علی رغم قدمت زیادش هنوز در بین حفاظ های دیواری جایگاه خود را به جد حفظ کرده. این قدمت از آن حفاظی ساخته که مناسب برای خانه هایی با طراحی کلاسیک است. حفاظ سر نیزه ای را به نازیبایی نقد کرده اند؛ اما نمی توان از فاکتور ایمنی آن گذشت. نیزه هایی که با نظم و الگوریتمی پیوسته کنار هم قرار گرفته اند و محافظ جان و مال شما هستند. فرفورژه علاوه بر نرده های راه پله و نرده های حفاظ پنجره ها، در ساخت نرده دیوار نیز کاربرد دارند.

معمولا تراکم این نرده را ۸ الی ۱۶ ردیف اصلی در هر شاخه در نظر می گیرند که به وضوح هرچه تعداد ردیف های اصلی بیشتر باشد مقاومت بالاتر می رود همچنین قیمت بالا می رود. حفاظ شاخ گوزنی یکی از مدل‌های محافظ‌های ساختمانی است که نصب و اجرای آن برای ساختمان‌های متعددی امکان پذیر می‌باشد. صنایع فلزی کاوه کمپانی به منظور نصب و اجرای این محافظ از افراد متخصص و باتجربه در این زمینه بهره گرفته است. حفاظ شاخ گوزنی یکی از مدل‌های نرده روی دیوار است که با طراحی مدرن و منحصر به فردی تولید شده است و به همین جهت از زیبایی خاصی برخوردار است. این مدل از محافظ با الهام از شاخ‌های گوزن طراحی شده است و به همین جهت دارای ظاهری متفاوت خواهد بود. با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی و سایر مدل محافظ‌های شبیه به آن از جمله نرده بوته‌ای و نرده آبشاری می‌توان موجب منحصر به فرد شدن نمای ساختمان‌های مختلف گردید.

برای نصب سریع حفاظ شاخ گوزنی زمان دیوار کشی پلیت هایی با آکس حدود یک متر داخل دیوار کار گذاشته شوند . فاصله صفحاتی که درون روی دیوار نصب میشود , مرکز به مرکز حدود یک متر باشد. حفاظی است که بر بالای سر دیوار نصب می شود و از عبور سارقین جلوگیری می کند .

امنیت حفاظ شاخ گوزنی چه مقدار است ؟

از این رو حفاظ شاخ گوزنی را می توان بزرگ خاندان محافظین دیوارهای ساختمان نامید. با توجه به تجارب و کادر مجرب خود قابلیت تولید ماهانه تا ۱۰۰۰۰ متر انواع حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای و حفاظ نیزار را دارد. حفاظ‌ها از قدیم‌الایام برای محافظت از مکان‌ها بر روی دیوارها نصب می‌شده اما طرح‌های ساده آن ، گاه چنان‌که باید کارایی لازم را نداشته و نمی‌توانسته از ورود سارقان جلوگیری نماید. حفاظ شاخ گوزنی نسل جدیدی از حفاظ‌ است که با ساختار منحصربه‌فردش مانع نفوذ افراد شرور به منازل از پشت‌بام‌ها و دیوارها شده و جنس عالی آن نوید سال‌ها ماندگاری را می‌دهد.

صنایع فلزی توفیقی از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را آغاز کرده و با بیش از ۳۵ سال تجربه در این صنعت همواره جز بهترین خدمت رسانان و تولید کنندگان بوده و گامی بزرگ در جهت رشد و شکوفایی کشورمان برداشته است. کاربرد اصلی حفاظ فلزی مشخص نمودن محدوده مالکیت ملک اشخاص است؛ البته از دیگر کاربردهای اصلی این حفاظ ممانعت از ورود افراد ناشناس به حریم ملک افراد است. مرکز فروش لوله داربست نو و لوله داربست دست دوم با بهترین قیمت در بازار لوله فلزی داربست در خدمت شما عزیزان هستیم . بازدارنده باشد و تراکم آن باید به شکلی باشد که امکان ایجاد پله شدن را از بین ببرد و متجاوز نتواند عبور کند.

جوشکاری حرفه‌ای و اصولی سبب می‌شود یک حفاظ از نظر استحکام در سطح مطلوبی قرار داشته باشد. دقت داشته باشید که نوع جوشکاری انجام شده در محصولاتی که هدف ارتقای امنیت را دارند، باید دو طرفه باشد. وقتی جوشکاری به صورت دو طرفه انجام شده باشد، امنیت افزایش می یابد. به این صورت که به راحتی نمی توان میله ها را خم کرد و از آنها رد شد. استفاده از فلزات، لوازم مصرفی جوشکاری، رنگ و دیگر مواد اولیه‌ی با کیفیت، شرط بالا رفتن سطح کیفی یک حفاظ است.

چرا که برای برخی از ساختمان ها استفاده از حفاظ های سرنیزه‌ای و برخی دیگر باید از حفاظ هایی با تراکم بالاتر استفاده شود. بدین ترتیب بهتر است که هر فردی بر اساس سلیقه خودش نسبت به انتخاب حفاظ روی دیوار اقدام نماید . حفاظ شاخ گوزنی را می توان به عنوان محافظ پنجره نیز به کار برد.

نرده روی دیوار مدرن و شیک

خط مشی و نقشه راه حفاظ صنعت تولید نرده روی دیوار با کیفیت و ضریب امنیت بالا همراه با طراحی زیبا و نزدیک شدن حداکثری به سلیقه مشتریان خود میباشد. ما تمام توان و نیروی خود را به کار میگیریم تا بتوانیم محصولی تولید کنیم که هم از نظر کیفیت وهم از نظر قیمت بهترین باشد . داشتن امنیت و آرامش اولین و مهم‌ترین عاملی است که همه ما انسان‌ها در زندگی به دنبال آن هستیم. امروزه استفاده از حفاظ روی دیوار برای آرامش خیال و امنیت خاطر در اکثر ساختمان‌ها مخصوصاً ساختمان‌هایی که دیوار کوتاهی دارند و یا در مناطق پر خطر قرار دارند، یک ضرورت محسوب می‌شود. این حفاظ‌ها از جان و مال شما در برابر حیوانات و سارقین و افراد سودجو به داخل خانه محافظت می‌کند. حفاظ مدرن که به نام های ( حفاظ لیلیوم ، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ آبشاری ، حفاظ نیزاری ، حفاط خار بوته ای و …) از آن یاد می شود.

حفاظ روی دیوار جدول قیمت 21 آبان 1401 گارانتی مرکز آهن-فورژ مدرن

با توجه به اینکه در صورت زنگ زدگی حفاظ , خرید حفاظ روی دیوار انجام رنگ کاری دوباره روی دیوار بسیار دشوار و هزینه بر است ، استفاده از روش رنگ کاری کوره ای توصیه اکید ما به خریداران است که ماندگاری بالاتری را نسبت به رنگ مایع دارد. حفاظ نرده شاخ گوزنی برای ایجاد امنیت منزل و جلوگیری از ورود غافلگیرانه افراد ، سارقان و حیوانات وحشی و…. حفاظ آهنی معمولا روی دیوار نصب می شود و امنیت خانه را تامین می کند اما گاهی در بالکن ها و حتی روی پنجره نیز نصب می شود. در سالیان دور حفاظ نرده شاخ گوزنی حفاظ های به کار رفته بصورت نیزه یا سیم خاردار بوده است که دارای معایب بسیاری بودند ، ولی هم اکنون شاهد نسل جدیدی از حفاظها هستیم . یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث میشود افراد به سراغ بهره‌گیری از حفاظ شاخ گوزنی دیواری بروند؛ ویژگی های این ابزار است. در این راستا باید بگوییم که اصلی‌ترین و مهم‌‌ترین مزیت و ویژگی این نوع از نرده‌ها، متریال بکار رفته در ساخت و طراحی آنان است.

بازهم بعضی از افراد سودجو با استفاده از روش سنتی، قیمت نهایی را کاهش داده و حفاظی ناایمن را در اختیار شما قرار می‌دهند. ابتدا به منظور زیبایی بیشتر که تاثیر بسزایی در دید ساختمان دارد و سپس به دلیل افزایش مقاومت و جلوگیری از زنگ زدگی میلگرد‌های بکار رفته به دلیل استفاده از رنگ پودری. تراکم که در امنیت نیز اهمیت ویژه ای دارد، در تعیین قیمت نیز تاثیر گذار است. وقتی تراکم بیشتری را برای ارتقای امنیت ساختمان و دیوار خود سفارش دهید، مقدار میلگردی که در حفاظ استفاده میشود بالاتر رفته و در نتیجه هزینه نهایی پروژه هم بالاتر میشود. قیمت هر متر شاخ گوزنی نیز به نسبت سایر روش‌های جلوگیری از سرق مقرون به صرفه تر است. بهتر است جوشکاری شاخ گوزنی ها به جای جوش معمولی با الکترود با بهره گیری از جوش CO2صورت پذیرفته باشد.

ایران سازه قیمت نرده دیوار ویلا را براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین کرده و بهترین گزینه برای خرید می باشد. قیمت نرده دیوار ویلا در این شرکت مقرون به صرفه است و نرخ واحد و اولیه آن متناسب با نرخ اتحادیه می باشد. در نظر داشته باشید که تراکم و ارتفاع نرده دیوار برای ویلا نیز روی قیمت نهایی آن موثر است. از این رو باید در هنگام خرید نرده حفاظ به تراکم و ارتفاع و نمره میلگرد نیز توجه کنید. تولیدکننده انواع نرده حفاظ ساختمان برای روی دیوار ( حفاظ شاخ گوزنی – حفاظ بوته ای – حفاظ لیلیوم – حفاظ نخل مرداب – حفاظ سر خم نیزه ای و … ) – درب آکاردئونی کشویی حفاظ ضد سرقت پشتدرب آپارتمان – نرده حفاظ پنجره آهنی ساده و فرفورژه – درب ویلایی ساده و فرفورژه و همچنین حفاظ برای پله ها و تراس میباشد . قبل از هر چیز توجه شما را به انواع حفاظ روی دیوار و نام های رایج بهترین نرده روی دیوار در بازار جلب میکنم.

شیک ترین حفاظ های روی دیوار و ویلا

دیوار های پلکانی بخاطر اختلاف ارتفاعی که با دیوار مجاور دارند باید نکات بیشتری را برای آن در نظر گرفت که برای آن هم روشی پیشنهاد شده است و دیگر امنیت آن در قسمت شیب دار دیوار به‌ خطر نخواهد افتاد. روش آن افزایش ارتفاع یک الی دو متری در شیب دیوار است که این کار سبب می‌شود ضعف آن از بین برود. برای انتخاب حفاظ ها هیچ زمانی نباید معیار اصلی شما ارزان تر بود شاخ گوزنی باشد، زیرا هیچ ارزانی بی دلیل نیست.

جستجوی: حفاظ باغ istgah com-فورژ مدرن

خانه‌های واقع در خارج از شهر اولین چیزی که در اولویت قرار می‌گیرد بحث امنیت آن می‌باشد و در وهله بعدی زیبایی، ظاهر و قیمت حفاظ دیوار قرار دارد چرا که خارج از شهر و محیط‌هایی که خلوت تر باشد احتمال سرقت بیشتر می‌باشد. وجودنرده آهنی دیواربه عنوان یک سد مستحکم در برابر هر گونه سارق یا مزاحم دیگری در آپارتمان های مختلف مسکونی و اداری – تجاری به خوبی حس می شود. بنابراین از آنجایی که درب و پنجره ساختمان ها و منازل مسکونی به سمت کوچه و خیابان باز و بسته می شود، امکان نفوذ از طریق آن ها به راحتی میسر است. به ویژه اگر یک سارق حرفه ای باشد، می تواند از کوچکترین حفره ای خود را به راحتی از طریق درب و پنجره های مشرف به کوچه و خیابان وارد منازل مسکونی کند و تمامی ابزارآلات و وسایل گران سنگ افراد را به تاراج ببرد.

  • در نوع صنعتی، تولید انبوه بوده و معمولا دارای استحکام و قیمت پایین تری است، اما مدل هایی که در کارگاه ساخته می شود با توجه به متراژ و نوع زیرساخت بوده و دارای استحکام، ایمنی و قیمت بالاتری است.
  • هدف اصلی طراحی و اجرای نرده و حفاظ روی دیوار محوطه، ایجاد امنیت در محیط ساختمان است.
  • طبیعیست مدلی که مواد اولیه بیشتری در ساخت آن استفاده شده باشد، گران‌تر باشد.

ازاین رو مشتری می تواند قبل ازسفارش نمونه را از نزدیک مشاهده کند تا با خیال آسوده خریداری نماید. از جمله دیگر مزایای حفاظ روی دیوار می توان به عمر و ماندگاری آن اشاره کرد! این حفاظ ها پس از نصب احتیاج به مراقب و نگهداری ویژه ای ندارند، همچنین به دلیل جنس آن ها، از عمر و ماندگاری بالایی نیز برخوردارند. همچنین نصب و اجرای آسان این نوع از حفاظ دیوار نیز یک ویژگی مهم دیگر است که شما باید از آن آگاه باشید.

نرده کابلی چیست؟ آشنایی با ویژگی نرده سیم بکسلی و نحوه اجرای آن

از آنجایي که ساختار باغ در زماني طولاني نظم مي يابد، تغييرات زيادي به واسطه تغيير مالکيت و تغيير فناوري باغباني، ورود گونه هاي گياهي جديد، نحوه استفاده متفاوت از باغ و يا به واسطه سوانح طبيعي و رها شدن را تحمل مي کند. آهنکار با سال ها تجربه و نوآوری در صنعت کشور گستره ای از خدمات کم نظیر به همراه کیفیتی ممتاز به عزیزان ارائه میکند. بنده فکر می‌کنم که به هر دو صورت می‌توان بیت را خواند و در هر دو حالت معنی دارد.

رنگ ها و طرح های مختلف نرده حفاظ دیوار ویلا در ایران سازه بسیار متنوع است. شما می توانید با توجه به رنگ نمای ساختمان خود یکی از این طرح های شیک و زیبا را انتخاب کنید. در این مقاله امنیت باغ ویلا که یکی از بزرگترین چالش های افراد است مورد بررسی قرار گرفت. به منظور بالا بردن امنیت میتوان از چهار عامل مهم شامل، حفاظ شاخ گوزنی، درب آکاردئونی, حفاظ پنجره و دزدگیر و دوربین مداربسته استفاده کرد تا بتوانیم با آرامش خاطر بیشتری زندگی کنیم.

در اين مرحله، با شناخت از انتظام حاکم در باغ (نحوه استقرار در بستر ساختار فضایي، پوشش گياهي، سيستم آبياري، وضع حفاظتي) نقشه کلي باغ و نقشه هاي موضوعي تهيه مي گردد. اين مرحله يکي از بهترين روشهاي شناخت است زيرا که خود باغ يک مدرک زنده است که درک تغييرات در زمان، فناوري باغباني و نگهداري گياه در گذشته و حال را امکان پذير مي کند (تصوير 8). باغ ايراني با توجه به توان منابع طبيعي پيرامون، وسعت يافته و ابعاد آن تعيين گرديده است. ساختار کامل باغ در محيط بيانگر رابطه تنگاتنگ ميان تمدن و طبيعت است.

که کل محوطه باغ از آن‌ها قابل دیدن است

طراحی این نوع حفاظ ها با گونه ای بوده که نوک های تیز بالای حفاظ ها، در تمامی جهات پوشش داده شده تا کم ترین احتمال جهت ورود به حریم خصوصی از بین رود. روش متداول دزدان در بالا رفتن دیوار ها به این شکل است که پس از گرفتن بالای دیوار، از آن بالا رفته و خودشان را به داخل منزل می رسانند. طراحی این حفاظ به گونه ای است که جلوی همین کار را نیز از دزدان می گیرد و مانع از استفاده از دیوار به عنوان محلی کمکی، جهت بالا رفتن از آن می شود. طراحی همه جانبه نوک های تیز نیز به این دلیل است تا امکان ورود به منزل را با قرار گرفتن در کنار حفاظ از سارقان بگیرد. جنس متداول این حفاظ ها، فلزی است اما برخی از افراد برای داشتن امنیت بیشتر، جنس فولاد را خریداری می کنند که البته مبالغ بالاتر باید پرداخته شود. حفاظی است که بر بالای دیوار نصب می شود و از عبور سارقین جلوگیری می کند.

انواع مدل های رنگ کاری حفاظ

می توان گفت استفاده از حفاظ شاخ گوزنی با توجه به میله های فولادی که در آن به کار رفته است می‌تواند مشکلات و صدمات بسیار زیادی را برای افراد سارق و مهاجم ایجاد نموده و حتی آنها را از فکر تهاجم به مکان مورد نظر منصرف می نماید. امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی در زمینه مختلف، آدمی به فکر استفاده از حداکثر تجهیزات و امکانات برای ایجاد یک مانع محکم و پر قدرت فیزیکی در برابر هجوم سارقان و دزدان می باشد و یکی از این موارد استفاده از حفاظ شاخ گوزنی می باشد. که در آن یک سری نرده و میلگرد بسیار تیز و برنده وجود دارند که در حکم یک نیزه بوده و می تواند برای فردی که قصد عبور از این نیز را دارد ایجاد صدمات بسیار زیادی کرده باشد. یکی دیگر از تولیدکنندگان انواع حفاظ شاخ گوزنی، شرکت حفاظ اکبری واقع در تهران می باشد. این گروه تولیدی آماده ارسال تمام محصولات خود به سایر شهرستان ها نیز می باشد. حفاظ‌های شاخ گوزنی که با نامه‌ای (بوته‌ای لاله‌ای لیلیم و نیزاری و…) در بازار موجود می‌باشد و در ارتفاع های 50 الی 120 سانتی متری تولید می شود.

بدون شک برای افرادی که قصد سرقت یا ورود غیرمجاز به مکانی را دارند اولویت انتخاب با ساختمان ها و محیط های بدون حفاظ یا با حفاظت پایین می باشد. نصب حفاظ روی دیوار اگر نگوییم عبور را ناممکن میکند ؛ باعث بالا بردن ریسک عبور و همچنین صدمه به شخص متجاوز میشود و در نتیجه باعث صرف نظر سارق و انتخاب گزینه های آسان تر (بدون حفاظ) میگردد. روش های قدیمی هم اکنون پاسخگوی نیازبه برقراری حفظامنیت ورودی ساختماننیستند. حتی بد تر از آن، فکر کنید زمانی فرزندان خود را در خانه تنها گذاشته باشید و فردی وارد ساختمان شود.

حفاظ باغی دیوار فلزی و فنس فلزی