وقتی نوبت ساخت رسید استعاره: ReFantazioتوسعه دهنده Atlus یک اصل راهنما داشت: ساخت یک بازی ویدیویی که نقطه اوج همه RPG های محبوبی بود که شرکت قبل از آن ساخته بود. کارگردان کاتسورا هاشینو این هفته در جریان نمایش آنلاین بازی گفت: «ما تصمیم گرفتیم ژانر فانتزی را به چالش بکشیم. Atlus حدود 35 سال… ادامه خواندن “استعاره: ReFantazio” بهترین ایده ها را از “Persona 5” می رباید
نویسنده: Megan Farokhmanesh
آیا هوش مصنوعی آینده NPC هاست؟
بلوم، یک شخصیت غیربازیکن با چهرهای مانند سیبزمینی و باقالی سیاه دور گوشهایش، میخواهد در مورد استراتژی من و نحوه عملکرد من در نبرد بداند. به میکروفون پاسخ میدهم: «من یک نقشه را دنبال میکنم و مشت محکمی میزنم». متن مکالمه ما در پایین صفحه نمایش من چشمک می زند. NPC فکر می کند من… ادامه خواندن آیا هوش مصنوعی آینده NPC هاست؟