بک لینک طریقه لینک سازی و آموزش بک لینک گذاشتن پونه مدیا-خرید بک لینک گلدلینک

این که یک وب سایت یک مقاله یا نوشته انتشار دهد و به سایت شما لینک دهد، حالتی بسیار ایده آل از نظر گوگل و هرکس دیگری به حساب می آیند. با این حال تنها مشکلی که در مورد رپورتاژ می توان به آن اشاره نمود، بحث کند بودن اثرگذاری آن است. این لینک ها عموما نوفالو هستند ولی داشتن لینک های نوفالو نیز برای شما بی ارزش نیست. اولا کاربرانی که این صفحات را مشاهده میکنند (اگر صفحات فعال باشند) میتوانند به سایت شما دسترسی داشته باشند. دوما یکی از فاکتورهای گوگل برای سنجش سلامت لینک سازی شما تعادل میان لینک های فالو و نوفالو است که از این طریق حفظ میشود. در این مقاله با مفهوم بک لینک و نحوه بررسی ارزش آن توسط گوگل آشنا شدیم در درس بعدی به بررسی روش های مناسب برای کسب بک لینک و معرفی تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه میپردازیم.

بک لینک طریقه لینک سازی و آموزش بک لینک گذاشتن پونه مدیا-خرید بک لینک گلدلینک

به کمک تبلیغات هدفمند می‌توان مخاطب مورد نظر را به بهترین شکل با محصولات و خدمات خود آشنا کنید. حال اگر این روش به درستی انجام شود، مخاطب با کلیک بر روی تبلیغات، به وب‌سایت یا صفحه فرود هدایت خواهد شد و به این ترتیب، بک‌لینک مناسبی برای سایت تنظیم می‌شود. در این روش باید ببینید که چه افرادی در رابطه با کسب و کار شما به صورت آنلاین مطلب منتشر کرده‌اند اما لینکی به مطالب شما اختصاص نداده‌اند. بنابراین، ابتدا با استفاده از الکسا مقدار ترافیک ماهانه و مبدأ بازدیدکنندگان دایرکتوری مورد نظر را مشخص کنید.

معمولا از این راه به سادگی می توانید لینکی را برای سایت خود بگیرید. ابزار هایی وجود دارد که بفهمید سایت شما در جایی ذکر شده است یا نه. بعضی از ابزار ها به محص ذکر شدن سایت شما برای شما اعلانیه می فرستند. مسلما بک لینک از ویکی پدیا یکی از بهترین بک لینک هایی است که می توانید تجربه کنید اما به دلیل اینکه تا حدود زیادی غیر ممکن است ، لازم نیست سایت هایی که از آن ها پیوند می گیرید در حد ویکی پدیا باشند.

این پلتفرم با شبکه‌ای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجاره‌ای همکاری می‌کند. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک علاقه دارند نظرات مشتریان خود را به نمایش بگذارند. اگر از محصولی استفاده می‌کنید و از آن رضایت دارید، کافی است در رابطه با آن کالا یا محصول در وب‌سایت خود بنویسید. شرکت سازنده نیز نظرات شما را در سایت خود منتشر می‌کند و برای این‌که نشان دهد شخصی حقیقی هستید، لینکی از سایت شما را در وب‌سایت خود قرار می‌دهد و به این ترتیب، بک لینک سایت را بدست می‌آورید. سلام من برای وب سایت تازه تاسیسم چند تا بک لینک رایگان میخوام لطفا اگه کسی وب سایت یا وبلاگ داره بگه تا تبادل کنیم.

ولی اگر این بک لینک ها از سایت هایی با موضوع سفر، گردشگری، خرید بلیت و … برای شما ایجاد شده باشد میتواند اثرگذاری بهتری در جایگاه شما داشته باشد. اعتبار صفحه شباهت زیادی به اعتبار دامنه دارد ولی برای یک صفحه خاص از آن دامنه محاسبه میشود. ممکن است دامنه اعتبار بسیار بالایی داشته باشد ولی صفحه ای که از آن لینک دریافت کرده اید اعتبار پایینی در آن دامنه داشته باشد. میزان اعتبار صفحه معمولا براساس لینک سازی داخلی سایت به آن صفحه و بک لینک هایی که مستقیما برای همان صفحه ایجاد شده است تعیین میگردد. PBN طبق تجربه بهترین و اثربخش ترین روش برای ساخت بک لینک است. اما PBN چیست؟ در PBN شما تعداد زیادی سایت، وبلاگ و صفحه وب ساخته و روی آنها محتوا منتشر میکنید.

این الگوریتم طی این سالها بارها بروزرسانی شده و نسبت به قبل عملکرد بهتری برای شناخت روش های غلط دریافت بک لینک دارد. از نظر گوگل، اعتبار بک لینکی که در میان یک محتوا یا همان بدنه وب سایت باشد، بیشتر از بقیه بخش هاست است. به طور کلی می‌توان گفت بک لینک طبیعی لینکی است که خود به صورت طبیعی ایجاد شده باشد و باعث بهبود جایگاه شما در نتایج موتورهای جستجو شود.

لینک دیگری که باید به هنگام بررسی این موضوع به آن دقت کنیم، بک‌لینک سمی است. «لینک‌های سمی» از جمله بک‌لینک‌هایی به شمار می‌آیند که تاثیر نامناسبی بر روی رتبه سایت خواهد داشت. چنین بک‌لینک‌هایی زمانی ایجاد می‌شوند که از وب‌سایت‌هایی با امنیت پایین گرفته شده باشند یا این‌که بک لینک سایت از دستورالعمل‌های گوگل برای مدیران سایت پیروی نکرده باشد. خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. فرض کنید مطلبی علمی یا فنی را منتشر کرده‌اید و برای دریافت بک‌لینک سایت و همچنین کسب درآمد بخواهید تبلیغات هدفمند انجام دهید. این امکان به کمک تبلیغات هدفمند و مبتنی بر کلیدواژه کاپریلا امکان‌پذیر است.

همچنین میتوان برای طبیعی جلوه دادن لینک سازی وب سایت خود ازین نوع لینک به عنوان تقارن کننده لینک های سایت استفاده نمود. مزیت کلی این روش اختصاصی شدن بک لینک ها و همینطور خرید و سفارش بک لینک برای انواع کلمات کلیدی مورد نیاز شما میباشد . سون بک لینک به ارائه خدمات تولید محتوا فوق العاده با کیفیت نیز می پردازد. گوگل بارها به صورت رسمی اعلام داشته که شدیدا با خرید بک لینک مخالف بوده و بر آن تاکید نموده است. این روش هم از طرف گوگل قابل شناسایی هست ولی درک آن به طور حتم دشوارتر است.

این حالت زمانی است که خودتان به صورت دستی در سایت‌های دیگر لینکی به سایت خود ایجاد خرید بک لینک در گلدلینک (https://goldlink.ir/p/buy-backlink/) می‌کنید. مثلا با ایجاد حساب در دایرکتوری‌های کسب و کار، یا نوشتن دیدگاه در قسمت نظرات یک سایت (کامنت مارکتینگ)، و یا فعالیت در تالارهای گفتگو. اگر در استفاده از گوگل سرچ کنسول تازه وارد هستید، با گزارش Top Linked Pages شروع کنید. با کلیک روی هرکدام از URLها، می‌توانید لیست سایت‌هایی که به آن آدرس لینک داده‌اند را ببینید.

ما دردوره پایه سئوتمام اصول و مقدمات سئو را و اینکه گوگل چطور کار می‌کند، آموزش داده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم برای درک کامل و تسلط روی مفاهیم و کارکرد سئو، حتما در آن شرکت کنید. اگر شما هم جزو خوش‌شانس‌هایی بودید که در سال‌های اول ظهور اینترنت به آن دسترسی داشتید حتما یادتان هست که آدرس وبسایت یا وبلاگ‌ها را در لیست‌هایی ذخیره و حتی روی کاغذ می‌نوشتند. شما می توانید با استفاده از ابزار ها و تحلیل ها پیوند های سایت خود را بهبود بخشید و ترکیب کلی آن ها را درک کنید. مثال رایج اینکه کجا صفحات منبع بیشتر استفاده می‌شوند، صفحات توریستم و سفر یا سایت‌های دولتی است. برای پیدا کردن فرصت‌های موجود، می‌توانید پروفایل لینک رقیب خود را آنالیز کنید تا ببینید چه کسی به آنها لینک می‌دهد اما به شما نه.