بیمارستان کاترینا HPE Ezmeral را برای نوسازی داده ها و بهبود دقت و سرعت تشخیص انتخاب می کند.

مانند بسیاری از موسسات مراقبت های بهداشتی دیگر، بیمارستان کاترینا در سراسر کووید-19 با فشار فوق العاده ای برای مراقبت از بیماران مواجه بوده است و به طور خاص بر استفاده بهتر از داده های موجود خود تمرکز کرده است و از آن برای به دست آوردن بینشی که می تواند مراقبت از بیمار را بهبود بخشد و نتایج سلامت بهتری را به همراه داشته باشد، تمرکز کرده است. برای انجام این کار، بیمارستان به HPE Ezmeral ML Ops و HPE Ezmeral Unified Analytics مراجعه کرد تا یک خانه داده مرکزی واحد ایجاد کند تا به طور ایمن داده‌های بیمار ناشناس را از منابع مختلف در داخل یا خارج از بیمارستان جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کند و آموزش مدل را تسریع کند.

کلمنس اسر، فن‌شناس ارشد HPE گفت: «HPE چندین سال است که با بیمارستان برای ارائه راه‌حل‌های فناوری کار می‌کند، و ما از اجرای روان HPE Ezmeral برای متحد کردن منابع داده‌ای متفاوت خود در یک خانه داده واحد خرسندیم.» . با این پلتفرم داده استاندارد و واحد، تیم‌های هوش مصنوعی و علم داده در بیمارستان قادر خواهند بود از ارزش داده‌های خود استفاده کنند و تأثیر مستقیمی بر بهبود مراقبت از بیمار داشته باشند. این مشارکت یک سناریوی مورد استفاده رایج برای موسسات پزشکی در سراسر جهان است و قدرت نوآوری های داده در زمینه پزشکی را نشان می دهد.

معماری منبع باز HPE Ezmeral همچنین به بیمارستان در هنگام انتخاب نرم افزار امکان انتخاب بیشتری را می دهد زیرا می تواند به راحتی با پلتفرم HPE Ezmeral از طریق Kubernetes منبع باز و تعداد فزاینده شرکای معتبر ISV در بازار HPE GreenLake ادغام شود و در نتیجه زمان سریع تری داشته باشد. -بها دادن.

بیمارستان کاترینا به تعدادی از شرکت‌های در حال رشد در صنایع مختلف می‌پیوندد که برای ابتکارات تحلیلی خود به HPE Ezmeral روی می‌آورند. مجموعه نرم افزار HPE Ezmeral یک پلتفرم ابری ترکیبی و هدفمند برای حجم کاری علم داده و تجزیه و تحلیل برای شرکت ها است تا ابتکارات تحلیل داده مدرن خود را در مقیاس بسازند و سرعت بخشند. این از یک پلت فرم کامل کانتینر Kubernetes هماهنگ شده به همراه یک لایه ذخیره سازی پایدار پارچه داده داخلی و ML Ops برای گردش های کاری علم داده تشکیل شده است. امروزه، کل مجموعه HPE Ezmeral، HPE Ezmeral Runtime Enterprise، HPE Ezmeral Unified Analytics، HPE Ezmeral ML Ops، و HPE Ezmeral Data Fabric در سراسر جهان در دسترس مشتریان هستند و دسترسی بدون اصطکاک به داده ها از لبه به ابر را فراهم می کنند.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2022/07/catharina-hospital-selects-hpe-ezmeral-to-power-data-first-modernization-and-improve-accuracy-and-speed-of-diagnosis.html