ترکیب یک استراتژی مرتبط با اجرای قوی برای ارائه یک عملکرد رکورددار Q1

من بسیار به عملکرد اعضای تیم HPE ما برای دستیابی به عملکرد استثنایی این سه ماهه، به ویژه با توجه به محیط ناهموار کلان، افتخار می کنم. ما سال مالی 2023 را با مجموعه دیگری از نتایج برجسته آغاز کرده‌ایم که ما را در موقعیت بسیار خوبی برای ارائه عملکرد تجاری بسیار قوی برای کل سال مالی قرار داده است.

نمونه کارها متمایز ما همچنان در حال افزایش است. علاوه بر هدایت نوآوری ارگانیک در سراسر شرکت، ما همچنان به خریدهای استراتژیک می‌پردازیم که آنچه را که می‌توانیم به مشتریان خود ارائه کنیم، افزایش می‌دهد. ما اخیراً چندین قرارداد خرید هیجان انگیز را اعلام کرده ایم که پیشنهادات ما را تکمیل و گسترش می دهد، از جمله:

تحویل برای مشتریان و سهامداران

افزایش نوآوری از طریق اکتساب های استراتژیک

به طور چشمگیری، در هر یک از بخش های کلیدی خود در سه ماهه اول، درآمدهای بیشتری و همچنین سود عملیاتی مثبت تولید کردیم.

ما مشتاقانه منتظر بقیه سال مالی هستیم، زیرا همچنان بر روی اجرای استراتژی برنده خود، ایجاد نوآوری بی نظیر و ارائه نتایج قابل توجهی برای مشتریان و سهامداران خود متمرکز هستیم.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2023/03/combining-a-relevant-strategy-with-strong-execution-to-deliver-a-record-setting-q1-performance.htmlHPE سابقه موفقی در پیش‌بینی آنچه در آینده برای مشتریان ما خواهد داشت و سرمایه‌گذاری در نوآوری‌هایی دارد که نیازهای نوسازی داده‌ای آنها را با مجموعه‌ای بی‌نظیر از راه‌حل‌های لبه به ابر برطرف می‌کند.

از زمانی که تحول لبه به ابر خود را در سال 2019 آغاز کردیم، به طور مداوم کسب و کار خود را به عنوان خدمات توسعه داده ایم که زیربنای موفقیت پلت فرم HPE GreenLake ما است. ارتباط HPE GreenLake با مشتریان، همراه با اجرای منظم ما، هر دو نرخ درآمد سالانه (ARR) را افزایش داده است.3 و ارزش کل قرارداد ما به عنوان یک سرویس بالاتر است. در این سه ماه، برای اولین بار، یک میلیارد دلار ARR را باز کردیم. و در طول دو سال گذشته، ارزش کل قرارداد به عنوان خدمات خود را بیش از دو برابر کرده‌ایم و تا پایان این سه‌ماهه به نزدیک به 10 میلیارد دلار رسیده‌ایم.

  • ارائه‌دهنده امنیت ابری Axis Security، امروز اعلام شد، که به تقویت امنیت شبکه و تقویت راه‌حل‌های Secure Access Service Edge (SASE) ما کمک می‌کند.
  • آتونت که هفته گذشته معرفی شد، HPE را در خط مقدم بازار رو به رشد شبکه های تلفن همراه خصوصی با ایجاد یکی از کامل ترین نمونه کارها در 5G خصوصی و اتصال بی سیم قرار می دهد.
  • TidalScale که در سه ماهه اول اعلام شد، فناوری‌های نرم‌افزار محاسباتی مقیاس‌پذیر را به مجموعه ما معرفی کرده است و امتیاز انتخاب بیشتری را برای مشتریان اضافه می‌کند تا نیازهای محاسباتی و حجم کاری فشرده‌شان را برآورده کنند.
  • Pachyderm که در سه ماهه اول نیز اعلام شد، به ما امکان می دهد نرم افزار هوش مصنوعی قابل تکرار را با راه حل های ابر محاسباتی و هوش مصنوعی خود ادغام کنیم و قابلیت های هوش مصنوعی خود را در مقیاس بیشتر گسترش دهیم.

محرک حرکت تجاری