حمل و نقل دریایی باربری و اتوبار جهان پیمان بار حمل و نقل دریایی | transemartlogistics

انواع مختلفی از کشتی ها در اقیانوس وجود دارد که برای اهداف مختلفی به کار گرفته شده است. این کشتی ها می تواند برای اهداف نظامی، حمل مسافر و کالا به کار گرفته می شود. اما حقیقت این است که بسیاری از کشتی هایی که در اقیانوس ها حرکت می کنند به منظور حمل و نقل بین المللی بار هستند. ساختار کلی کشتی های باری با یکدیگر متفاوت است و البته از نظر مسیر نیز این کشتی ها باهم فرق دارند.

  • خطر آسیب یا از میان رفتن کالاها از آن زمان از فروشنده به خریدار منتقل می‌شود، نه از زمانی که روی کشتی قرار گیرد.
  • شرکت‌ها، تجار و بازرگانان ایرانی عمدتاً تمایل دارند کالاهای خود را از بنادر چین، توسط کشتی وحمل دریایی به بندر عباس و یا بندر شهید رجایی ارسال کنند.
  • زیرا کالا ها در کنار حجم زیادی از کالا ها جابه جا می شوند و بسته بندی باید به صورت کامل از کالا در برابر هر گونه ضربه و آسیب دیدگی محافظت کند.
  • در این روش کانتینر حاوی محموله از یک کشتی به کشتی دیگر منتقل می شود.
  • این شرکت با دارا بودن دفتری در مرسین ترکیه حمل کالا از ایران را به اقصی نقاط دنیا و بلعکس را بعنوان سرویس ویژه ای به مشتریان خود…

شرکت حمل و نقل بین‌المللی عبارتست از یک شخصیت حقوقی که به منظور انجام عملیات حمل و نقل بین‌المللی شامل فعالیت‌های فورواردی و کریری و یا تواماً تشکیل شده است. از سوی دیگر، این نوع قرارداد اجاره کشتی معمولاً متضمن شرطی برای فسخ در صورت تاخیر کشتی است، بدین معنی که اگر کشتی بیش از مدتی که در قرارداد تعیین شده است تاخیر کند، به اجراه کننده این اختیار داده می‌شود که اجاره را فسخ نماید. در اجاره زمانی تمام ظرفیت کشتی در اختیار اجاره کننده قرار می‌گیرد تا طی مدت اجاره، به حمل بار از هر بندری به بندر دیگر مشغول شود و یا فقط بین دو یا چند بندر مشخص رفت و آمد کند. مدت زمانی را که کشتی در پای اسکله قرار می‌گیرد تا محموله آن تخلیه یا بارگیری گردد را در زمان توقف در پای اسکله گویند. عینی در واقع کل زمان بین پهلوگیری و خروج از بندر، لازم به توضیح است که در زمان توقف در پای اسکله، ممکن است کشتی بنا به عللی قادر به تخلیه و یا بارگیری نباشد، ولی در هر صورت این مدت جز زمان توقف پای اسکله محسوب می‌شود. این مقررات دارای معانی مشترکی می‌باشد، از آن جایی که لغت (تراک) به واگن اطلاق می‌شود.

در این روش چند بازرگان می توانند بارهای خود را به صورت مشترک و گروهی بارنامه کرده و با هم گروپاژ کنند. اگر بخواهیم از مهم‌ترین بنادر شمال کشورمان نام ببریم می‌توانیم به بندر انزلی و و بندر نوشهر اشاره کنیم . این نوع کشتی ها از فناوری‌های بسیار پیشرفته بهره‌مند هستند.مقاومت این نوع کشتی ها بسیار زیاد بوده و سیستم پمپاژ برای بارگیری و تخلیه سوخت آن ها با دیگر کشتی ها متفاوت می‌باشند. این نوع کشتی، دارای تجهیزاتی از قبیل یخچال ، سرد کننده و … می باشد که با توجه به ماهیت کالا ، دمای آن قابل تنظیم و کنترل می‌باشند .

حمل و نقل دریایی باربری و اتوبار جهان پیمان بار حمل و نقل دریایی | transemartlogistics

در این مسیر داشتن یک راهنمای خوب، می‌تواند در کنار آموختن علم تجارت بسیار مفید باشد. تمام اسناد مربوط به حمل بار شما در حساب کاربری مخصوص به خودتان در سامانه ذخیره خواهد شد تا اگر روزی دوباره به این اسناد نیاز پیدا کردید بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. مشاورین ما برای همیاری در زمینه عقد مناسب‌ترین قرارداد بیمه آماده هستند و شما را به بهترین‌ها ارجاع خواهند‌ داد.

ارزان­ترین روش ارسال بار به خارج از کشور :

حمل و نقل دریاییدر دریایی جنوب به روشCross Stuffing , شرکت حمل و نقل بین المللی ترنس مارت لجستیک کانتینر پس از بارگیری در کشتی اولیه و حمل تا بندرگاه مشخص، از یک کشتی به کشتی دیگر انتقال می بابد . این روش را به آن دسته از مشتریانی که خواهان صدور مجدد بارنامه در شرایط خاص می‌باشند ارائه می‌نماید. حمل و نقل دریایی و بارگیری و تخلیه با کشتی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش حمل و نقل در سطح جهان است. برای آسان‌تر‌شدن صادرات و واردات محصولات خود، از یک شرکت بازرگانی باتجربه و حرفه‌ای کمک بگیرید. حمل و نقل دریایی رایج ترین روش حمل و نقلی است که واردکنندگان و صادرکنندگان از آن استفاده می کنند.

شرکت بازرگانی همراهان پیشرو تجارت