خرید تیشرت آستین بلند مردانه ارزان تی شرت های آستین بلند مردانه یقه دار جی بست

در نتیجه پوست بدن را خنک نگه داشته و تا حدودی از تعریق جلوگیری می کند. مدتی بعد از ورود چوگان به انگلستان شخصی به نام جان ای بروکس که یک مغازه پوشاک در آمریکا داشت هنگام تماشای بازی چوگان متوجه یقه های دکمه دار این مدل لباس شد و در این زمان یک ایده درخشان به ذهن قیمت تیشرت وی رسید. البته در آن زمان ناحیه بالاتنه این لباس‌زیرها بسیار بلند در نظر گرفته شده و گاهی اندازه آن تا زیر باسن می‌آمد. به‌هرحال راحتی و خنکی این بخش از لباس‌زیر سبب شد مردم به‌تدریج در فصول گرم سال آن را به‌عنوان لباس اصلی اما غیر رسمی به تن کنند.

این تی‌شرت برای مردانی با صورت‌های بلند یا باریک و شانه‌های شیب‌دار مناسب هستند. دلیل آن‌هم این است که یقه گرد به ایجاد تعادل با صورت باریک کمک می‌کند و باعث می‌شود شانه‌ها گردتر به نظر برسد و یک‌جورهایی چهارشانه‌تر به نظرخواهید رسید. حساسیت ما برای کیفیت محصول چنان بالاست که برای هر مرحله از تولید خود به کارشناسان خبره ای برای کنترل کیفیت محصولاتمان مجهز هستیم. سرعت و پتانسیل دوخت مجموعه اندیشه بسیار زیاد است تا جایی که به راحتی می تواند تا روزی 700 تا 1000 تیشرت را تولید کند .

همچنین انواع کفش‌های رسمی و روزمره مردانه و اکسسوری‌هایی نظیر کمربند، کلاه و … به دنبال ارائه تجربه‌ای راحت و لذت بخش از خرید اینترنتی لباس برای مشتریان می‌باشیم. مجموعه هوگرو ارائه محصولات با کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است، از این رو تمامی محصولات ارائه شده از بهترین مواد اولیه با کیفیت و بادوام تهیه شده است. پس همین حالا برای خرید انواع کاپشن مردانه، بافت مردانه، تیشرت، سوییشرت، شلوار اسلش، شلوار جین، شلوار کتان، کلاه، پیراهن، تیشرت، کاپشن، شلوار و … به فروشگاه اینترنتی لباس مردانه هوگرو مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

قیمت تیشرت مردانه کد 10002 طرح اساسین کرید

اگر فرد چاقی هستید باید از رنگهایی استفاده کنید که شما را لاغرتر نشان دهند. مثلا در فصول گرم از رنگهای روشن و در فصول سرد رنگهای تیره بپوشید. برخی از آقایان این سبک لباس را در رنگ مشکی آن انتخاب می کنند که زیبایی آنها دو چندان است. چنانچه به دنبال آن هستید که تیپ منحصر به فردی داشته باشید مدل های بسیار زیبای این لباس را برگزینید. چنانچه افراد به دنبال استایل نیمه رسمی هستند باید پولوشرت را با شلوار کتان و در رنگ های روشن بپوشند.

تیشرت 020 مردانه – طوسی تیره, M

لباس پوشیدن یک هنر است که سلیقه شما را در انتخاب استایلتان نشان می‌دهد، آقایان شیک پوش چه پای بند به سبک کلاسیک باشند چه مدرن می‌توانند با خرید تیشرتی خاص، خوش‌پوشی و زیبایی هیکل‌شان را دو چندان کنند. خرید تیشرت مردانه می‌تواند کار ساده و لذت‌بخشی باشد به شرط اینکه یک سری نکات کلیدی در خرید در نظر گرفته شود تا بتوان تیشرت مردانه شیک و مناسبی را خریداری کرد. تمامی پسران خوش‌سلیقه و خوش‌پوش علاقه خاصی به تیشرت دارند، آنها تی‌شرت را با آکسسوری‌های زیبا ترکیب می‌کنند تا استایلی جذاب و خاص داشته باشند. طراحان مد معتقدند که تیشرت یقه‌هفت قد افراد را بلندتر و اندامشان را باریک‌تر نشان می‌دهد. همچنین آن‌ها معتقدند تیشرت یقه‌گرد گزینۀ مناسبی برای مردانی که شانۀ افتاده دارند، محسوب می‌شود.

خرید تیشرت آستین بلند مردانه ارزان تی شرت های آستین بلند مردانه یقه دار جی بست

باید اندازه خود را بدانید و متناسب با سایزبندی خودتان لباسی را بپوشید که علاوه بر زیبایی در آن راحت باشید. طراحی و شکل ظاهری این لباس ها به گونه ای است که شباهت زیادی به پیراهن مردانه و تیشرت دارد و به همین سبب برای افراد در سنین مختلف مناسب است. در استفاده از تی شرت و شلوارک بهتر است به رنگ آن ها نیز توجه کنید تا به برش ها و جزئیات طراحی آن ها پی ببرید. همچنین بهتر است شلوارک رنگ روشن را با تی شرت رنگ روشن ست کنید تا از شما در برابر گرمای تابستان محافظت کند. از طرفی شایان ذکر است که ژاکت های پشمی، لباس هایی با یقه های پهن هستند. یقه های قایقی نیز از جمله مدل هایی هستند که شما نمی توانید آن ها را با ژاکت های کش باف پشمی ست کنید.

پولوشرت آستین کوتاه مردانه کروم مدل 2212315