خرید مادربرد کامپیوتر خانگی و گیمینگ 2023 با بهترین قیمت اگزو گیم | hp-mag

من هم می‌خواهم عضو ویژه شومدرحال حاضر هزینه‌ی عضویت ویژه 19,000 تومان است و با یکبار پرداخت به تمام آموزش‌های پریمیوم سایت دسترسی خواهید داشت. این دستور را می‌توانید با سوئیچ‌های مختلفی استفاده کنید تا جزییات بیستری برایتان به نمایش درآید. شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به گروه مهندسین تخت جمشید می باشد.

نکات مهم برای خرید مادربرد

مادربردها، محصول اصلی شرکت گیگابایت هستند و در واقع این کمپانی بیشتر از هر شرکتی در جهان مادربرد تولید می‌کند. بعد از سوار شدن قطعات سخت افزاری روی مادربرد و اتصال آن به برق مورد نیازش، مادربرد بخش های مختلف را به هم متصل کرده و در کنار این که وظیفه انتقال برق به قطعات مختلف را بر عهده دارد، انتقال مجله خبری محصولات اچ پی اطلاعات بین این قطعات را نیز انجام می دهد. پردازنده شرکت اینتل با مدل core i7 جزو ششمین نسل از پردازنده های این شرکت است که با به کارگیری معماری اسکای لیک ساخته شده است. این سری از پردازنده های این شرکت با فناوری ساخت 14 نانومتری طراحی شده اند که منجر به مصرف توان کمتر و بازدهی بیشتر می شود.

http://akhbarfootball.ir

زمانی که مادربرد درون کیس کامپیوتر قرار می‌گیرد، تنها این پورت‌ها هستند که از کیس بیرون می‌زنند و می‌توانند نمادی بیرونی از میزان قدرتمندی مادربرد باشند. چیزهایی که در پنل پشتی باید وجود داشته ‌باشد، پورت USB 3.0 به تعداد زیاد، پورت LAN و پورت‌های صدا و خروجی‌های تصویر (شامل VGA و DVI و HDMI و DisplayPort) است. در برخی مادربردهای جدید و اکثر مادربردهای قدیمی تعدادی پورت P/S2 برای وصل‌کردن ماوس و کیبورد هم وجود دارد. این پورت تقریبا منسوخ شده ‌است و با این حال، اکثر تولیدکنندگان مادربرد هنوز روی استفاده از آن اصرار دارند.

  • در مادربرد های رایج، معمولا تنها یک اسلات برای اتصال CPU وجود دارد ولی در رایانه‌ها قدرتمند‌تر مانند سرورها چند سوکت برای اتصال CPU تعبیه شده است.
  • یک قابلیت جانبی است که معمولا در مادربردهای بالارده و برخی از مدل‌های میان‌رده دیده می‌شود.
  • هنگام روشن کردن کامیپوتر محتویات حافظه فلش به‌طورمستقیم در حافظه‌ی نهان پردازنده مرکزی یا حافظه‌ی سیستم کپی می‌شود و سپس با بالاترین کارایی از آنجا اجرای می‌شوند.
  • دو نگاه در انتخاب یک مادربرد وجود دارد؛ اول اینکه انتخاب مادربرد منوط به انتخاب پردازنده و دیگر قطعاتی که قبل از مادربرد خریداری کرده ایم، باشد.
در هنگام راه‌اندازی سیستم، این حافظه اطلاعات لازم را دربارهٔ کامپیوتر به سیستم می‌دهد تا تمامی اجزای سخت‌افزاری به درستی شناخته و هماهنگ شوند. شاید کار این باتری را کوچک بدانید اما همین باتری کوچک به شما در داشتن درست زمان و تاریخ و عملیات‌های وابسته به زمان کمک بزرگی می‌کند. برند ازراک یکی دیگر از برندهای شناخته شده در عرصه تولید و ساخت کامپیوتر و تجهیزات آن به شمار می آید که در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر روی تولید مادربرد، سینماهای خانگی و کامپیوترهای صنعتی گذاشته است.

انتخاب یک مادربرد گیمینگ خوب بستری مناسب را برای طراحی سایر اجزای سیستم رویایی شما فراهم می‌کند و همچنین تجربۀ بازی شما را لذت بخش‌تر خواهد کرد. در واقع مادربرد و اندازه کیس، میزان ارتقای رم و CPU سیستم شما را تعیین می‌کند. مادربرد کامیپوتر در برخی موارد کارت گرافیک، کارت شبکه و کارت صدا را توامان باهمدیگر دارد و نیاز به قراردادن هر یک از این قطعات به صورت جداگانه داخل کیس نیست اصطلاحا به این گونه از مادربردها آن برد می گویند. برد اصلی یکی از اجزای اساسی و مهم کامپیوترهای شخصی محسوب می گردد.

آموزش گام به گام ساخت عکس نوشته در برنامه پیکس آرت