سطح ذخیره 3PAR 8000

سلام

ما یک 3PAR 8200 قدیمی داریم که فقط دیسک‌های FC دارد و CPG‌هایی که برای افزونگی مجله پیکربندی شده‌اند. این یک 3PAR قدیمی است که عمدتاً برای آزمایش پیکربندی های جدید قبل از شروع به تولید استفاده می شود. آن را غیر بحرانی و در واقع فقط یک بازی برای توسعه دهندگان ما در نظر گرفته می شود تا با آن درگیر شوند. چیزی که من اساساً می گویم این است که قبل از اینکه بگویم تحت هیچ قرارداد پشتیبانی فعلی است و سیستم عامل 3.2.2 را اجرا می کند، حاوی هیچ داده مهمی نیست.

چند درایو خراب شده‌اند، اما همچنان کار می‌کنند، و ما قصد نداریم آنها را جایگزین کنیم زیرا احساس می‌کنیم که سیستم عامل جدید درایو برای کنترل‌کننده‌ها قابل مشاهده نخواهد بود و نمی‌توانیم کنترل‌کننده‌ها را به‌روزرسانی کنیم.

چیزی که می‌خواهم بدانم این است که چگونه می‌توانم نقطه‌ای را بگویم که داده‌ها به دلیل خرابی درایو از دسترس خارج می‌شوند؟ ما 64 دیسک FC (15 هزار 600 گیگابایت) داریم و برای ذخیره «پیش‌فرض» پیکربندی شده‌ایم. اکنون 4 درایو از کار افتاده است و وضعیت servicemag نشان می دهد که همه درایوها با موفقیت از chunklet ها مهاجرت کرده اند. مرحله بعدی حذف هارد دیسک ها و تعویض آن است – اما اگر این کار را نکنیم چه؟ آیا می‌توانیم برای استفاده از دیسک‌های باقی‌مانده، یک dismisspd برای درایوها و آهنگ‌های از کار افتاده اجرا کنیم؟ ما از کمتر از 50 درصد ظرفیت موجود خود استفاده می کنیم، بنابراین نیازی به بازیابی ظرفیت از دست رفته با تعویض دیسک ندارید.

اما چیزی که می‌خواهم حفظ کنم، انعطاف‌پذیری کامل مجموعه‌های RAID زیرین است (ما از اندازه مجموعه 6+2 استفاده می‌کنیم) – آیا هنوز هم می‌توان بدون تعویض درایوهای خراب به دست آورد؟

پیشاپیش بسیار متشکرم




منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-3par-storeserv-storage/3par-8000-sparing-level/m-p/7183401#M8378