شرکت هیولت پاکارد، رجینا ای. دوگان، رهبر فناوری و مدیر سابق دارپا را به عضویت هیئت مدیره معرفی کرد.

هوستون، تگزاس – 22 سپتامبر 2022 – شرکت Hewlett Packard (NYSE: HPE) امروز اعلام کرد که رجینا ای. دوگان، رئیس و مدیرعامل Wellcome Leap، یک سازمان غیرانتفاعی ایالات متحده که کشف و نوآوری را به نفع سلامت انسان سرعت می بخشد، به عضویت هیئت مدیره HPE منصوب شده است. ، امروز موثر است. دوگان همچنین به عنوان یکی از اعضای کمیته فناوری هیئت خدمت خواهد کرد.

Dugan یک توسعه دهنده اجرایی و فناوری شناخته شده جهانی با نزدیک به 30 سال تجربه است. او در سال 2020 مدیرعامل Wellcome Leap شد تا اولین نسخه جهانی دارپا را بسازد تا به چالش های جهانی که با آن روبرو هستیم، از سلامت انسان شروع شود. Wellcome Leap برنامه های جسورانه و غیر متعارفی را ایجاد و بودجه می کند که هدف آن افزایش تعداد و سرعت پیشرفت ها در سلامت انسان است.

دوگان، مدیر سابق آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی ایالات متحده (دارپا)، تجربه گسترده‌ای در توسعه فناوری نوآورانه برای هیئت مدیره به ارمغان می‌آورد. او در طول زندگی حرفه‌ای خود، با کار در بخش‌های دولتی و خصوصی، از جمله برای شرکت‌های فناوری مانند فیس‌بوک (اکنون متا)، گوگل و موتورولا، تلاش‌هایی را برای ارائه راه‌حل‌های موفقیت‌آمیز انجام داده است.

آنتونیو نری، رئیس و مدیر عامل شرکت Hewlett Packard Enterprise گفت: «رجینا یک دارایی برای HPE خواهد بود زیرا ما به نوآوری‌های نسل بعدی که مشتریانمان را برای آینده موقعیت می‌دهد و به ما کمک می‌کند تبدیل به یک شرکت لبه به ابر شویم، یک دارایی خواهد بود. تجربه فناوری‌های نوظهور رجینا توانایی ما را برای ارائه راه‌حل‌های مرتبط به مشتریانمان افزایش می‌دهد و به ما امکان می‌دهد تا راه‌های پیشرفته‌تری را برای باز کردن ارزش داده‌های آن‌ها ابداع کنیم.»


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2022/09/hewlett-packard-enterprise-names-regina-e-dugan-technology-leader-and-former-darpa-director-to-board-of-directors.html

پاتریشیا روسو، رئیس هیئت مدیره شرکت Hewlett Packard Enterprise گفت: «رجینا یک فن‌شناس برجسته است که بر موتور نوآوری امنیت ملی ایالات متحده قبل از روی آوردن به توسعه محصول در شرکت‌های فناوری پیشرو نظارت می‌کرد. هیئت مدیره و شرکت ما از ذهنیت توسعه‌دهنده و تجربه مهندسی عمیق او در رشته‌های فناوری مهم‌تر مانند امنیت سایبری، ابر و هوش مصنوعی بهره خواهند برد.»

دوگان قبلاً معاون مهندسی فیس بوک (قبل از تبدیل شدن به Meta)، معاون مهندسی، فناوری پیشرفته و محصولات در گوگل و همچنین معاون ارشد فناوری پیشرفته و پروژه های موتورولا بود. او از سال 2009 تا 2012 مدیر دارپا بود و اولین زنی بود که این آژانس را رهبری کرد.