شرکت Hewlett Packard اینترپرایز Pachyderm را برای گسترش قابلیت‌های هوش مصنوعی در مقیاس با هوش مصنوعی تکرارپذیر خریداری کرد.

هیوستون – 12 ژانویه 2023 – شرکت Hewlett Packard (NYSE: HPE) امروز اعلام کرد که در مقیاس هوش مصنوعی خود را با خرید پاچیدرماستارت‌آپی که نرم‌افزار مبتنی بر فناوری منبع باز را برای خودکارسازی خطوط لوله یادگیری ماشینی قابل تکرار که کاربردهای هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ را هدف قرار می‌دهند، ارائه می‌کند.

بازتولید خط لوله یادگیری ماشین استفاده از مجموعه داده یکسان را برای دستیابی به نتایج یکسان در هر بار برای افزایش شفافیت، قابل اعتماد بودن و دقت در پیش‌بینی‌ها و در عین حال بهینه‌سازی زمان و منابع امکان‌پذیر می‌سازد. برای ابتکارات موفق هوش مصنوعی در مقیاس، که نشان دهنده گام انقلابی بعدی در تحقق پتانسیل هوش مصنوعی برای افزایش دقت پیش‌بینی‌ها و دستیابی سریع‌تر به نتایج است، بسیار مهم است. برای دستیابی به این نتایج، سازمان‌ها باید فناوری‌هایی را برای ساخت و آموزش موثر مدل‌های یادگیری ماشینی بزرگ‌تر که به حجم بالایی از داده‌های پیچیده نیاز دارند، اتخاذ کنند.

با بزرگ‌تر شدن پروژه‌های هوش مصنوعی و به طور فزاینده‌ای شامل مجموعه داده‌های پیچیده، دانشمندان داده برای به حداکثر رساندن کارآمد ابتکارات یادگیری ماشینی، بهینه‌سازی هزینه‌های زیرساخت و اطمینان از قابل اعتماد و ایمن بودن داده‌ها بدون توجه به جایی که در سفر هوش مصنوعی خود هستند، به راه‌حل‌های هوش مصنوعی تکرارپذیر نیاز خواهند داشت. جاستین هاتارد، معاون اجرایی و مدیر کل HPC و AI در HPE گفت. نرم افزار منحصر به فرد هوش مصنوعی قابل تکرار Pachyderm، پیشنهادات AI در مقیاس موجود HPE را برای خودکارسازی و تسریع هوش مصنوعی تقویت می کند و فرصت های بیشتری را در تجزیه و تحلیل تصویر، ویدئو و متن، هوش مصنوعی مولد و دیگر نیازهای مدل های زبان بزرگ در حال ظهور برای تحقق نتایج متحول کننده باز می کند. ”

HPE با افزودن Pachyderm مجموعه هوش مصنوعی را در مقیاس بزرگ گسترش می دهد

با تکیه بر این راه‌حل‌ها، HPE قابلیت‌های هوش مصنوعی قابل تکرار Pachyderm را در یک پلتفرم یکپارچه یکپارچه می‌کند تا خط لوله مبتنی بر داده‌های پیشرفته را ارائه کند که به‌طور خودکار فرآیندهای یادگیری ماشینی تکرارپذیر را که در محیط توسعه و آموزش استفاده می‌شوند، پالایش، آماده‌سازی، ردیابی و مدیریت می‌کند.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2023/01/hewlett-packard-enterprise-acquires-pachyderm-to-expand-ai-at-scale-capabilities-with-reproducible-ai.html

HPE فرصت‌های هوش مصنوعی در مقیاس را برای مشتریان خود با گرد هم آوردن فن‌آوری‌های ابر محاسباتی پیشرو خود که برای زیرساخت‌های بهینه هوش مصنوعی بنیادی هستند، و محیط توسعه یادگیری ماشین HPE، نرم‌افزار یادگیری ماشینی که کاربران را قادر می‌سازد به سرعت توسعه، تکرار و مقیاس‌پذیری کنند، باز می‌کند. مدل های با کیفیت بالا از اثبات مفهوم تا تولید. راه حل ترکیبی در حال حاضر به کاربران کمک می کند تا مدل های دقیق تر هوش مصنوعی را سریع تر و در مقیاس بزرگ تر، روی چندین ابررایانه از سریع ترین ابررایانه های جهان که به طور هدفمند برای حجم کاری با هوش مصنوعی ساخته شده اند، آموزش دهند.