وکیل کیفری در تهران + وکیل متخصص در دعاوی کیفری+وکیل تضمینی

وکیل کیفری در تهران + وکیل متخصص در دعاوی کیفری+وکیل تضمینی هدف ما استفاده از دانش و تجربه وکلای مجموعه در جهت ارائه بهترین و موثرترین راهکار موفقیت در مواجهه اشخاص با مشکلات قضایی و اداری از طریق ارزیابی و بررسی پرونده ، تنظیم اوراق قضایی ، دادن مشاوره حقوقی و همچنین پیگیری پرونده از بهترین و سریعترین راههای ممکن می باشد. بر اساس ماده صدوشصت و چهار قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ اینگونه بیان شده است، اقرار به معنی (اخبار فردی به مرتکب شدن جرمی از جانب خودش می باشد) همچنین باید اقرار با نوشتن یا لفظ باشد و در هر صورت باید بدون ابهام و روشن باشد. بر مبنای اصل ۱۶۷ قانون ذکر شده اقرار حتما باید منجز باشد و بر اساس اصل ۱۶۸ قانون مذکور اقرار کننده باید بالغ، مختار و عاقل باشد و اقرار تحت شکنجه، اکراه و یا آزار و اذیت جسمی یا روحی، فاقد هر گونه ارزش و اعتباری می باشد. همچنین وکلای کیفری باید درک درست و عمیقی از قوانین محلی، قوانین اثبات شده، قضات محلی و پرونده های دادرسی داشته باشند تا بتوانند به صورت صالحه و موثر سیستم عدالت کیفری را حرکت دهند. در ضمن وکیل کیفری باید دارای مهارت ارتباط قوی باشد تا بتواند با موکل خود به خوبی ارتباط برقرار کند. وکیل کیفری از آن جهت اهمیت دارد که در واقع ضامن آبرو و حیثیت هر دو طرف می باشد او باید دقت کند که آیا واقعا جرمی اتفاق افتاده است یا خیر و بعد از بررسی کامل اتهام به قضاوت در مورد آن بپردازد.

  • با توجه به نوع مجازات درجه سه و بیشتر که در حوزه اختیارات این دادگاه قرار گرفته است، ضرورت برخورداری از وکیل کیفری خوب و کارآزموده، احساس می‌شود.
  • بنابراین; شاکی در دعوای کیفری می تواند به وکیل پایه یک دادگستری وکیل کیفری مراجعه نماید.
  • در این ماده مصادیق کافی برای رابطه نامشروع ذکر نشده است و تنها نکته گفته شده این است که قانونگذار زنا را از جرم رابطه نامشروع جدا کرده است .
  • وکیل کیفری بر خلاف وکیل حقوقی محدودیتی برای ورود به پرونده‌ها و دعاوی کیفری را ندارد و می‌تواند در پرونده های مطرح شده دیوان عالی کشور نیز حاضر گردد.
  • دانست و از طرف دیگر، خرید اموال مسروقه، صدور چک بی محل، معامله به قصد فرار از دین و….

توجه کنید که جرم یعنی رفتاری که طبق قانون مجازات اسلامی برای آن مجازات تنظیم شده است. در صورتی که مراجع قانونی پایمال شدن حق را جرم تشخیص نداده باشند، فرد باید برای طرح دعاوی حقوقی که در بالا توضیح داده شد اقدام کند. در امور کیفری بهترین وکیل کیفری به دلیل تعدد در اموری که فردی است که در امور نام برده شده پرونده های متعددی را اخذ یا مطالعه کرده باشد، که حاصل این امر تجربه و تخصص لازم و کافی برای اخذ پرونده های کیفری میشود. گروه وکلای دیوان سالار بدلیل همکاری با وکلای متعدد این نوید را به شما می دهد که به بهترین وکیل در حوزه کاری شما ارجاع داده شوید.

در حالی که در دعاوی حقوقی موضوع دعوا پیرامون ارتکاب جرم نمی باشد بلکه مربوط به اختلافات دیگری از جمله قرارداد ها،امور مالی و غیره می باشد. با توجه به اینکه بهترین نوع رابطه بین موکل و وکیل، رابطه دو طرفه و مشارکتی است در هنگام جلسه مشاوره ضمن پرسیدن تمامی سوال ها، از نحوه پاسخ یک وکیل کیفری می توان دریافت که او تا چه اندازه در برقراری ارتباط با موکل خود موفق است. برای تعیین اینکه اطمینان حاصل کنید آیا وکیل کیفری که با او مذاکره می‌کنید بهترین وکیل کیفری در تهران برای پرونده شماست یا خیر، سؤالات زیر را از خود بپرسید. هر انسانی این حق را دارد که از طریق دادرسی عادلانه و اقامه دعوی در دستگاه قضایی از فرصت دستیابی به حقوق خود بهره مند شود و وکلای کیفری برای احقاق حقوق تلاش می کنند.

دعاوی کیفری پرونده هایی بدون انعطاف و خشن هستند، به همین دلیل وکیل کیفری، علاوه بر اطلاعات بالا در زمینه قوانین کیفری و تجربه کافی حضور در چنین پرونده هایی، باید از لحاظ روانی نیز آمادگی رو به رو با همه مسائل مربوط به دعاوی کیفری را داشته باشد. امور کیفری شامل مواردی نظیر کلاهبرداری، سرقت، جعل، آدم ربایی، قتل و … می باشد و وکیل کیفری فردی متخصص در رسیدگی به دعاوی مرتبط با امور کیفری می باشد.

درعین حال، تهیه دفاعیه نیز وظیفه دیگری است که توسط وکیل کیفری انجام می‌شود. در جهت جلوگیری از این امر راهکار حقوقی وکیل کیفری این است که نه تنها متهم بلکه همدستان وی را نیز به عنوان مظنونین احتمالی در شکواییه عنوان نموده و به دادسرا معرفی نماید . شکایت کیفری کلاهبرداری باید به دادسرای عمومی و انقلاب محل وقوع جرم تقدیم شود. محل وقوع جرم در اتهام کلاهبرداری جایی است که مال شاکی توسط متهم تحصیل شده است.

آیدا پریدین متخصص دعاوی خانواده، کیفری، مدنی، ثبتی، حقوق بین المللی و اسناد رسمی است و با دانش و تجربه کامل در وکالت، مراجعین را به دفتر خود هدایت می کند. وکیل پایه یک دادگستری کیفری براساس شناختی که نسبت به قوانین و مقررات کیفری دارد و همچنین تجربه کافی که در دعاوی کیفری به دست آورده، می‌تواند با اشراف بر آرای وحدت رویه و عرف دادسراها و دادگاه‌ها در جهت اثبات بی گناهی اشخاص یا تخفیف در مجازات آنها کمک شایانی کند. یک وکیل کیفری می‌تواند انواع خدمات حقوقی مانند تنظیم شکواییه، تنظیم لایحه دفاعیه اعلام وکالت در پرونده و مطالعه پرونده و شرکت در جلسات دادگاه را انجام دهد و در صدد دفاع از حقوق شما برآید. توجه داشته باشید که پرونده های کیفری مستلزم داشتن تخصص و تجربه بسیار می باشد. گروه وکلای یعقوبی با ارائه خدمات حقوقی و کیفری و با دارا بودن وکیل متخصص کیفری پس از ارجاع پرونده به وکیل، بررسی پرونده را شروع نموده و با ارائه بهترین دفاع از حقوق موکلین در دادگاه اقدام خواهد نمود.

تفاوت دعاوی حقوقی و کیفری چیست؟

در دادگاه کیفری یک ، جرایم کیفری که معمولا مجازات های سنگینی برای آنها قرار داده شده است مورد رسیدگی قرار می گیرند مانند قتل ، جرایم کیفری که به موجب انجام آن ها فرد حکم حبس ابد و یا دیه دریافت می کند ،جرایم کیفری سیاسی و مطبوعاتی، جرایم کیفری موجب مجازات تعزیری درجه سه و بالاتر در صلاحیت دادگاه کیفری یک هستند . شیوه رسیدگی در دادگاه کیفری یک به این شکل می باشد که رای اکثریت اعضا را ملاک تصمیم قرار می دهند . در اینجا شخصی که مورد اتهام قتل قرار گرفته است و یا اولیای دم مقتول می توانند از یک وکیل کیفری که می تواند متخصص در بحث قتل باشد کمک بگیرند و کلیه کارهای مربوط به پرونده خود را به او بسپارند تا با توجه به حساسیتی که در بحث جرم قتل وجود دارد بتوانند به حق خود دست پیدا کنند . و اینکه مجازات ایشان به چه میزان خواهد بود کاملا بستگی به شرایط پرونده شما و دفاعیات شما دارد. در ابتدا باید منتظر رای دادگاه کیفری بود و پس از آن با مشاوره وکیل کیفری نسبت به شکایت حقوقی اقدام کرد. در کنار این مسائل وکیل کیفری خوب علاوه بر داشتن خصوصیات و ویژگی های ذکر شده باید امانت دار باشد و صداقت داشته باشد.

قراردادهای محرمانگی