هدفون هدست ایرپاد بلبری-اصیل بخرید

با توجه به ظرفیت باتری به کار رفته در هندزفری، می‌توانید روی شارژدهی از ۳ تا ۸ ساعت حساب باز کنید. هندزفری گردنی پرفروش ترین و اقتصادی ترین نوع هندزفری های بی سیم است که از طریق بلوتوث (وایرلس) به گوشی یا دستگاه شما متصل می شود اما دو گوشی هندزفری از طریق سیم به هم اتصال دارند. هندزفری تک گوش بلوتوثی، بیشتر برای افرادی که از هندزفری تنها برای مکالمه استفاده می کنند، کاربرد دارد. در هدفون های بی‌سیم True Wireless ارتباط کابلی بین گوشی سمت راست و چپ از وجود ندارد. با توجه به ظرفیت باتری به کار رفته در هندزفری، می‌توانید روی شارژدهی از 3 تا 8 ساعت حساب باز کنید. حال که با دو دسته بندی مختلف از هدفون‌ها آشنا شدید، در این بخش به بررسی آن‌ها براساس دسته‌بندی‌های موجود در فروشگاه دسترسی می‌پردازیم.

هدست بلوتوث تک گوش ProOne UNI PHB3110

در واقع این محصولات کاربردهای مختلفی را برای کاربران مانند گوش دادن به موسیقی، مکالمه، انجام بازی‌های آنلاین را فراهم می‌آورد. اما در کل استفاده این کالاها بسیار رایج است و ممکن است در طول روز ساعت‌های زیادی از این محصول دیجیتالی استفاده کنیم. پس مهم است که قبل از خرید هندزفری و هدفون، نوع کاربری خود برای استفاده از این محصول را مشخص کنید. این گروه از محصولات فاقد میکروفون هستند و به همین دلیل نمی‌توان از آن‌ها برای مکالمه استفاده کرد.

هندزفری بلوتوث بیسوس مدل Baseus Encok Earphones W04 Pro NGW04P-01 رنگ مشکی

این فروشگاه از پاییز 98 فعالیت خود را معطوف به برند شیائومی کرد تا بتواند هرچه بهتر خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد . علی‌رغم این‌که می‌توانید از سایر مدل‌ها نیز برای کنسول‌های بازی استفاده کنید، اما هدست‌های کنسولی امکانات به مراتب بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهند. به عنوان مثال هیچ هدفونی نمی‌تواند بهتر از PULSE 3D سونی، صدای سه‌بعدی پلی‌استیشن 5 را به گوش کاربر برساند. ریزر،‌ لاجیتک و‌ استیل سریز از برندهای شناخته‌شده‌ی تولید هدست گیمینگ هستند.

  • این نوع هدفون‌ها، در قسمت بیرونی ایرکاپ، منافذی دارند که موجب ورود و خروج صدا می‌شود.
  • شرکت‌ها و برندهای مختلفی در تولید این دست کالاها فعالیت دارند که مدل‌های مختلفی از این محصولات را روانه بازار کرده‌اند.
  • امروزه اگر قصد خرید هدفون یا هندزفری را داشته باشید با تنوع بالایی از محصولات مواجه می‌شوید که تا حدودی کار را برای انتخاب شما سخت می‌کند.

در صورتی که قصد خرید هندزفری یا خرید هدست را دارید، پس از مطالعه‌ی این راهنما، محصول مورد نظر را جستجو کنید. زومیت تلاش می‌کند هدفون‌های مناسب موجود در بازار کشورمان را با ارزان‌ترین قیمت به شما نمایش دهد. هندزفری سامسونگ، هندزفری شیائومی، هدفون QCY و ایرپادهای اپل از جمله محبوب‌ترین‌های بازار هستند. از مزایای هندزفری بلوتوث می‌توان به کوچک و سبک بودن، ارتباط بیسیم بدون وجود کابل‌های دست و پاگیر، استفاده از کنترل‌های لمسی برای تغییر محتوای در حال پخش و از همه مهم‌تر امکان بهره‌مندی از حذف نویز فعال است. هدفون بلوتوث نیاز به شارژ مجدد دارد؛ در مقابل اما هندزفری با سیم به راحتی و در هر زمانی قابل استفاده است. این نکته را هم مورد توجه قرار دهید که برخی از گوشی‌های موبایل جک 3.5 میلی‌متری را حذف کرده‌اند.

شارژدهی هندزفری بی سیم به هنر سازنده هم مرتبط است که چطور با فناوری‌های مختلف مصرف باتری را کاهش داده باشند. ناگفته نماند که برخی از کیس‌های شارژ می‌توانند در نقش پاوربانک عمل کرده و در مواقع نیاز به شارژ گوشی موبایل بپردازند. برخی از کیس‌های شارژ هدفون به صورت بی‌سیم نیز شارژ می‌شوند و برخی تنها با درگاه USB رویشان شارژ می‌شوند. هنگام خرید هدفون استودیویی توجه داشته باشید که معمولاً این هدفون‌ها باسیم و بدون میکروفون هستند و برای میکس و مسترینگ به کار می‌رود.

هندزفری بلوتوثی دورگردنی پرووان مدل ProOne PHB 3335

اگر در زمان ورزش به موسیقی گوش می‌دهید و از سیم‌ هدفون‌‌ها خسته‌ شده‌اید، هدفون بی سیم انتخاب معقولی است. با توجه با پشرفت روز افزون لوازم الکترونیکی در عصر حاضر تلاش بشر برای تولید محصولات پشرفته تر و جایگزین کردن محصولات جدید با محصولات قدیمی شتاب زیادی گرفته است. هندزفری بی سیم یکی از محصولاتی است که در سال های اخیر با پیشرفت زیادی مواجه بوده هر چند که این نوع از هندزفری ها سال هاست که در بازار موجود می باشد.

در سال های اخیر این نوع از هندزفری ها گسترش زیادی پیدا کرده و کاربردها و طرفداران زیادی وب سایت اصیل بخرید هم دارد. هندزفری ها انواع مختلفی دارند که می توان به هندزفری گردنی، earbuds و earphones اشاره کرد. مدت زمان شارژ شدن این مدل باید کمتر و مدت زمان آماده با کار بودن نیز بیشتر باشد.

هدفون هدست ایرپاد بلبری-اصیل بخرید

امکان قطع صدای میکروفون با چرخش آن، قابلیتی است که تنها در محصولات گیمینگ شاهدش هستیم. هدفون‌های دور گوشی کاپ‌های بزرگی دارند که هنگام قرارگیری تمام گوش را می‌پوشانند. برخلاف ایربادر و هندزفری‌های تو گوشی، هدفون‌ها ابعاد و اندازه بسیار بزرگتری دارند که حمل و نقل آن‌ها کار سختی به حساب می‌آید. اما اگر از صدای بلند موسیقی لذت می‌برید، هدفون‌ها علی الخصوص مدل‌های روگوشی بهترین گزینه برای شما است.

از دیگر مزایای هندزفری های سیم دار می‌توان به ارتباط مستقیم اشاره کرد که در پی آن دیگر هیچ‌گونه نیازی به باتری و منبع تغذیه جداگانه نیست و کاربر دغدغه‌ای در خصوص خالی شدن شارژ هندزفری یا هدفون خود ندارد. چالش خرید هدفون و هندزفری هنگامی برای شما حل خواهد شد که به خوبی بدانید از هدفون مدنظر خود چه توقعاتی دارید و برای چه هدفی آن را خریداری کرده‌اید. لطفا نام کالای موردنظر را با دقت وارد کنید یا دسته بندی بهتری انتخاب کنید. برند های محبوب هندزفری گوشی به ترتیب الویت عبارتند از شیائومی,هایلو,سامسونگ,انکر, … میکروفون این مدل قدرت بیشتری دارد و امکان Mute کردن تماس را فراهم می کند. این مدل از هدست ها معمولا یک گوشی دارند چون متناسب با نیاز افرادی طراحی شده اند که در طول روز مدام در حال صحبت با تلفن هستند و بهتر است از یک گوشی استفاده کنند.