بابی فورد، مدیر ارشد امنیت HPE را بشناسید

بهترین چیز در مورد کار در امنیت فناوری اطلاعات چیست؟

فرصت محافظت از داده‌هایمان، محافظت از دارایی‌هایمان، و اساساً محافظت از کسب‌وکارمان، چیزی است که من را هدایت می‌کند. مردم تمایل دارند فکر کنند که امنیت مترادف با دفاع است. من این نظریه را دوست دارم، زیرا اگر شما از طرفداران ورزش هستید، از قبل می دانید که دفاع برنده مسابقات قهرمانی است.

شما یک طرفدار کفش طراح خودخوانده هستید. بیشتر به ما بگویید.

من عاشق مد هستم. فکر می کنم از پدر و مادرم نشات می گیرد. آنها اهل مد بودند و مطمئن شدند که ما همیشه در کلیسا، اولین روز مدرسه و سایر رویدادهای بزرگ بهترین ظاهر را داشته باشیم. بنابراین، به من چسبید، به خصوص کفش. من فکر می‌کنم مهم‌ترین بخش مد هر کسی کفش‌هایشان است و من می‌توانم بر اساس بازی کفش‌های یک فرد چیزهای زیادی درباره آن‌ها بگویم.

من می گویم درک کنید که یک موضوع واقعاً چقدر گسترده است و از جنبه های فنی آن نترسید. وقتی به امنیت سایبری فکر می کنید، نباید بلافاصله به فناوری فکر کنید. عملکردهای مختلف و نقش های بسیار متفاوتی در امنیت سایبری وجود دارد و همه آنها عمیقاً فنی نیستند.

چه چیزی شما را در مورد کار در این زمینه، به ویژه در HPE هیجان زده می کند؟

امنیت اطلاعات یا امنیت سایبری یک زمینه واقعا جالب است. این صنعت بیش از 30 سال است که وجود دارد و هنوز در ابتدای راه است. به سرعت و به طور مداوم در حال تکامل است، بنابراین همیشه چیزهای بیشتری وجود دارد که ما نیاز به درک آن داریم. همچنین به همین دلیل است که شرکت ها همچنان به سرمایه گذاری هنگفت در امنیت فناوری اطلاعات ادامه می دهند.

برای کسی که می خواهد وارد امنیت فناوری اطلاعات شود چه توصیه ای دارید؟

من معتقدم که ما واقعاً در حال تغییر نحوه مصرف و دید مردم از فناوری هستیم. با حضور در HPE، ما به کل صنعت کمک می کنیم تا تغییر کند. خیلی به ندرت فرصتی پیدا می کنید که بخشی از چیزی به این بزرگی باشید، و من از حضور در اینجا سپاسگزارم.

چه چیزی شما را به عنوان یک افسر ارشد امنیتی سوق می دهد؟

اولین باری که آنتونیو نری را ملاقات کردم می دانستم که قرار بود در HPE باشم زیرا بازی کفش او بی عیب و نقص است.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2023/02/get-to-know-bobby-ford-hpes-chief-security-officer.html