خدمات HPE به مشتریان کمک می کند تا نوسازی داده ها را تسریع بخشند

درباره تخصص HPE در نوسازی داده ها بیشتر بدانید.

سرویس‌ها و ابزارهای جدید Cloud Native، نوسازی برنامه‌های کاربردی قدیمی را به مدل‌های بومی ابری تسریع و ساده‌سازی می‌کنند.

این خدمات جدید بلافاصله در دسترس هستند.

با ادغام ابزار vFunction در پورتفولیوی نوسازی و مهاجرت برنامه‌هایمان، ما می‌توانیم یک رویکرد 3 مرحله‌ای خودکار و مبتنی بر داده ارائه کنیم که مدرن‌سازی برنامه‌های کاربردی مشتری را به مدل‌های بومی ابری در ترکیب مناسبی از ابر عمومی، خصوصی و اولیه تسریع می‌کند. بستر، زمینه.

  • برنامه های یکپارچه را برای تعیین پلت فرم هدف مناسب ارزیابی کنید
  • تجزیه و تحلیل و طراحی یک معماری میکروسرویس برای برنامه قدیمی
  • برنامه های یکپارچه را به میکروسرویس ها تقسیم کنید و با استفاده از رویکرد مرحله ای مهندسی مجدد کنید

همانطور که ما در مورد نوسازی ابتدا داده صحبت می کنیم، بسیاری از مشتریان SAP را به عنوان یک حجم کاری حیاتی شناسایی می کنند. مدرن کردن یک محیط SAP به معماری های ابری ترکیبی می تواند دید و چابکی سازمانی بیشتری را ارائه دهد. اما محیط های SAP نیز می توانند پیچیده باشند.

ما هیجان زده هستیم که مجموعه خدمات نوسازی برنامه های کاربردی خود را گسترش دهیم، ابزارهایی را از vFunction یکپارچه کنیم، عضوی از برنامه HPE Pathfinder که شرکت های راه اندازی پیشرو در دسته را شناسایی کرده و در آنها سرمایه گذاری می کند. vFunction اولین و تنها پلتفرم برای توسعه دهندگان و معماران است که به طور هوشمند و خودکار برنامه های پیچیده جاوا یکپارچه را به میکروسرویس تبدیل می کند و سرعت مهندسی را بازیابی می کند و مزایای ابر را بهینه می کند.

فناوری‌های بومی ابری، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا برنامه‌های مقیاس‌پذیر را در محیط‌های مدرن و پویا مانند ابرهای عمومی، خصوصی و ترکیبی توسعه دهند و اجرا کنند. اما چالش‌هایی برای نوآوری در برنامه‌های کاربردی بومی ابری وجود دارد: توجیه مالی، پیچیدگی کد و معماری‌های جدید، یا در دسترس بودن مهارت‌های مناسب.

1

ما همچنین استقرار خودکار SAP را برای کمک به تسریع در استقرار کامل برنامه های کاربردی SAP از ماه ها تا چند دقیقه معرفی می کنیم. با استفاده از کتاب های بازی HPE Ansible، مشتری می تواند در زمان صرفه جویی، هزینه ها و خطاها را برای استقرار محیط های مدرن SAP کاهش دهد.

اگر می توانستید به آینده نگاه کنید و درک کنید که فرآیندهای کاری SAP شما بر اساس برنامه های تغییر ابر ترکیبی شما چگونه به نظر می رسد چه می شود؟

2


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/06/hpe-pointnext-helps-customers-accelerate-data-first-modernization.html

خدمات جدید Hybrid Cloud برای SAP به سازمان ها کمک می کند تا نوسازی SAP را با قابلیت پیش بینی بیشتر در نتیجه برنامه ریزی و اجرا کنند.

ما یک سرویس جدید را معرفی کرده ایم که برای انجام این کار طراحی شده است. سرویس مشاوره HPE برای SAP Blueprint از IP اختصاصی برای تجزیه و تحلیل یک محیط SAP موجود برای درک بهتر نحوه پاسخگویی فرآیندهای کاری SAP به مدرن سازی ابر ترکیبی استفاده می کند. مشتریان می‌توانند روندهای سیستم را برای برنامه‌ریزی برای مدرن‌سازی آینده تجسم کنند و از نتایج برای برنامه‌ریزی یک برنامه نوسازی استفاده کنند که معیارهای حیاتی تجاری مورد نظر مدرن‌سازی SAP را ارائه می‌دهد.