خطای «درایور چاپگر HP در دسترس نیست» برطرف شد

همچنین بخوانید: WPS Pin Printer HP

پینوشت

آخرین به روز رسانی در: 8 نوامبر 2022

اگر “درایور چاپگر HP در ویندوز 10 در دسترس نیست” خطا در رایانه شما نشان داده می شود، دلیل آن خرابی یا گم شدن درایور چاپگر است. چاپگر شما ممکن است در صورت قدیمی بودن یا داشتن برخی مشکلات، ارتباط خود را با رایانه قطع کند. بنابراین، مطمئن شوید که درایورها را به‌روزرسانی یا دوباره نصب کنید تا مشکل «چاپگر در دسترس نیست» حل شود. جدا از این، درایورهای چاپگر نصب شده روی رایانه شخصی شما ممکن است با نسخه فعلی رایانه شخصی سازگار نباشد.

44 بازدید

این یکی از رایج‌ترین نکات عیب‌یابی است که وقتی چاپگر HP شما مشکل «درایور در دسترس نیست» را نشان می‌دهد، باید دنبال کنید. جدای از این، حذف نصب و نصب مجدد درایورها، خطاهای مختلف چاپگر دیگر مانند آفلاینو غیره. در اینجا، می توانید یک روش گام به گام ساده را برای حذف مناسب درایورها مشاهده کنید.

وبلاگ فوق الذکر 5 نکته عیب یابی را مورد بحث قرار می دهد که برای رفع «درایور چاپگر HP در دسترس نیست» مفید است. علاوه بر این، تماس بگیرید پشتیبانی از چاپگر HP اگر هنوز نمی توانید مشکل «درایور نشان داده نمی شود» را برطرف کنید، راهنمایی قابل اعتماد و راه حل گرا دریافت کنید.

ما امیدواریم که روش فوق این مشکل را برطرف کرده باشددرایور hp در دسترس نیست” مسائل با این حال، اگر هنوز خطا برطرف نشده است، می‌توانید سایر تکنیک‌های زیر را نیز بررسی کنید.

نکته 3 – به روز رسانی ویندوز برای تعمیر درایور چاپگر HP در دسترس نیست


منبع: https://www.hpprintersupportpro.net/blog/hp-printer-driver-is-unavailable/

همچنین بخوانید: چاپگر HP سیاه چاپ نمی شود