رهبران با استعداد فرصت های رشد را برای HPE ایجاد می کنند – و نقش های جدیدی را برای خود ایجاد می کنند

مونیکا بتچلدر و تیفانی جارنیگان بیش از 5 سال است که به صحبت های سهامداران گوش می دهند – و اتاقی را ایجاد می کنند که استراتژی ESG HPE در آن اتفاق می افتد – و من به ویژه مفتخرم که انتصاب مونیکا را به عنوان مدیر ارشد پایداری HPE و ارتقای تیفانی به نقش تازه ایجاد شده مدیر نوآوری و مشارکت های پایداری در تیم Living Progress. این تبلیغات – و ایجاد نقشی که تیفانی ایفا خواهد کرد – قابل توجه است زیرا آنها نمونه ای از نتایج مثبت بسیاری هستند که شرکت ها هنگام همگرایی فرهنگ، استراتژی، نوآوری و رهبری از آن برخوردار می شوند.

داستان کار مونیکا و تیفانی به طور مناسب با عرض جغرافیایی که توسط مدیر ارشد پایداری در حال خروج، برایان تیپنز، یک کهنه کار ۲۰ ساله HPE، که اعتبارنامه ESG خودش در ساختن برنامه های مسئولیت زنجیره تامین پیشگامانه و پیشرو عملکرد DEI HPE در پیش از بسیاری بهبود یافته بود آغاز می شود. شرکت ها حتی یکی داشتند. او متوجه شد که عمق او در مؤلفه‌های اجتماعی ESG فرصتی را برای اعضای تیمش ایجاد می‌کند تا زمین خود را در دنیای محیطی و آب و هوایی بشکنند. بنابراین، هنگامی که آنها با کار نوآورانه در مورد چگونگی تبدیل این قطعات از یک استراتژی پایداری “صرف” به یک استراتژی تجاری برنده برای شرکت مطرح کردند، او بیشتر تشویق کرد.

در طول سال گذشته، آنها خود را به عنوان شرکای قابل اعتماد و پل‌ساز ثابت کرده‌اند و سهامداران جدیدی را به «میز» ESG آورده‌اند. با حمایت تیم فوق‌العاده توانمند Living Progress، آنها توانایی‌های هیئت مدیره و مدیران اجرایی ما را از طریق آموزش‌ها و مشارکت‌های هدفمند ESG ایجاد کرده‌اند تا همسویی و مسئولیت‌پذیری را در بالاترین سطوح شرکت ایجاد کنند. شرکت را در پشت یک استراتژی جامع برای سرعت بخشیدن به همکاری و استقرار اهداف و ابتکارات قابل اندازه گیری متحد کرد. نقش های سنتی را برای ایجاد یک تیم ESG مناسب برای هدف ایجاد کرد تا بالاترین ارزش را برای کسب و کار ارائه دهد. و برای ابداع راه‌حل‌های پایداری جدید که آماده تجاری‌سازی هستند، با فن‌آوران همکاری کرد.

این تبلیغات تنها آغاز سفرهای قابل توجه این رهبران است، و من می دانم که این کار تحول آفرین ما را قادر می سازد تا HPE را به عنوان یک رهبر بازار قرار دهیم و در عین حال فرصت های بیشتری را برای رشد و توسعه تیم Living Progress فراهم کنیم، زیرا ما ابتکارات جدید تاثیرگذاری را انجام می دهیم. .


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/08/talented-leaders-create-growth-opportunities-for-hpe-and-new-roles-for-themselves.html

مونیکا و تیفانی رهبری همکاری با مدیران ارشد HPE را بر عهده گرفتند تا رویکرد ما به ESG را دوباره تصور کنیم – با استفاده از ESG به عنوان لنزی که از طریق آن شرکت طیف گسترده ای از تصمیمات تجاری را با نتیجه مطلوب افزایش ارتباط ما با مشتریان و سرمایه گذاران مشاهده کرد. افزایش درآمد با ارائه راه حل های فناوری به بازار که برای کمک به مشتریان در حل چالش های پایداری خود طراحی شده اند.