شرکت هیولت پاکارد حرکت قوی استراتژی لبه به ابر را نشان می دهد و چشم انداز سال مالی 23 را در نشست تحلیلگر اوراق بهادار HPE 2022 ارائه می کند.

درباره شرکت هیولت پاکارد

ریسک‌ها، عدم قطعیت‌ها و مفروضات شامل نیاز به رسیدگی به چالش‌های متعددی است که مشاغل شرکت هیولت پاکارد با آن مواجه هستند. فشارهای رقابتی که مشاغل شرکت هیولت پاکارد با آن مواجه هستند. خطرات مرتبط با اجرای استراتژی هیولت پاکارد اینترپرایز؛ تأثیر روندها و رویدادهای کلان اقتصادی و ژئوپلیتیکی، از جمله محدودیت های زنجیره تامین، محیط تورمی، و درگیری مداوم بین روسیه و اوکراین، اما نه محدود به آن. نیاز به مدیریت موثر تامین کنندگان شخص ثالث و توزیع محصولات و خدمات شرکت Hewlett Packard Enterprise. حفاظت از دارایی های معنوی شرکت هیولت پاکارد، از جمله مالکیت معنوی دارای مجوز از اشخاص ثالث و مالکیت معنوی مشترک با والدین سابق آن؛ خطرات مرتبط با عملیات بین‌المللی هیولت پاکارد اینترپرایز (از جمله بیماری‌های همه‌گیر و مشکلات بهداشت عمومی، مانند شیوع کووید-19، و رویدادهای ژئوپلیتیکی، مانند درگیری بین روسیه و اوکراین)؛ توسعه و انتقال به محصولات و خدمات جدید و بهبود محصولات و خدمات موجود برای رفع نیازهای مشتری و پاسخگویی به روندهای نوظهور فناوری؛ اجرا و اجرای قراردادها توسط شرکت هیولت پاکارد و تامین کنندگان، مشتریان، مشتریان و شرکای آن، از جمله هر گونه تأثیری که بر روی آنها ناشی از رویدادهایی مانند همه گیری COVID-19 باشد. استخدام و حفظ کارکنان کلیدی؛ اجرا، ادغام و سایر خطرات مرتبط با ترکیب تجاری و معاملات سرمایه گذاری؛ تأثیر تغییرات در محیط زیست، تجارت جهانی و سایر مقررات دولتی؛ تغییرات در محصول، اجاره، مالکیت معنوی، یا سبد املاک و مستغلات ما؛ پرداخت یا عدم پرداخت سود سهام برای هر دوره؛ اثربخشی استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP به جای GAAP در پیش بینی ها و برنامه ریزی های تجاری. قضاوت های لازم در رابطه با تعیین شناسایی درآمد؛ تأثیر سیاست های شرکت و انطباق مرتبط؛ استفاده از تراز مجدد بخش. کمک هزینه برای بازیابی مطالبات و تعهدات ضمانت نامه؛ مقررات و حل و فصل تحقیقات، ادعاها و اختلافات معلق؛ تأثیرات قانون کاهش تورم 2022 و دستورالعمل ها یا مقررات مربوطه؛ و سایر ریسک‌هایی که در اینجا شرح داده شده‌اند، از جمله، اما نه محدود به ریسک‌های شرح داده شده در گزارش سالانه شرکت هیولت پاکارد در مورد فرم 10-K برای سال مالی منتهی به 31 اکتبر 2021، گزارش‌های فصلی در فرم 10-Q، گزارش‌های جاری در فرم 8. -K، و در پرونده های دیگری که توسط شرکت هیولت پاکارد گهگاه در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایجاد می شود.

شرکت هیولت پاکارد معتقد است که ارائه پیش‌بینی‌هایی از درآمد تعدیل شده برای ارز، سود ناخالص غیر GAAP، حاشیه سود ناخالص غیر GAAP، سود عملیاتی غیر GAAP، رشد سود عملیاتی غیر GAAP، اندازه‌گیری غیر GAAP سایر درآمدها و هزینه‌ها، غیر GAAP -نرخ مالیات بر درآمد GAAP، سود خالص کاهش یافته غیر GAAP به ازای هر سهم، و اقدامات مالی جریان نقد آزاد برای سرمایه گذاران، علاوه بر برخی اقدامات مربوط به GAAP، شفافیت بیشتری را برای سرمایه گذاران در مورد اطلاعات استفاده شده توسط مدیریت شرکت هیولت پاکارد در امور مالی و مالی خود فراهم می کند. تصمیم گیری عملیاتی و به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا نتایج شرکت هیولت پاکارد را از دید مدیریت ببینند. شرکت هیولت پاکارد همچنین معتقد است که ارائه این اطلاعات بهتر به سرمایه گذاران شرکت هیولت پاکارد این امکان را می دهد تا عملکرد عملیاتی و شرایط مالی شرکت هیولت پاکارد را درک کنند و کارایی روش و اطلاعات مورد استفاده مدیریت شرکت هیولت پاکارد را برای ارزیابی و اندازه گیری چنین عملکرد و شرایط مالی ارزیابی کنند. . افشای این معیارهای مالی غیر GAAP همچنین مقایسه عملکرد عملیاتی شرکت هیولت پاکارد با عملکرد سایر شرکت‌ها در صنعت شرکت هیولت پاکارد را تسهیل می‌کند که نتایج GAAP خود را با معیارهای مالی غیر GAAP تکمیل می‌کند که ممکن است به روشی مشابه محاسبه شود.

اظهارات آینده نگر

مانند دوره های قبل، اطلاعات مالی مندرج در این بیانیه مطبوعاتی، از جمله اقلام مربوط به مالیات، برآوردها را بر اساس اطلاعات موجود در این زمان منعکس می کند. در حالی که هیولت پاکارد اینترپرایز معتقد است این برآوردها معقول است، این مقادیر ممکن است با مقادیر گزارش شده در گزارش سالانه شرکت هیولت پاکارد در فرم 10-K برای سال مالی منتهی به 31 اکتبر 2022 تفاوت اساسی داشته باشد. شرکت هیولت پاکارد هیچ تعهدی را متقبل نمی شود و انجام نمی دهد. قصد دارند این بیانیه‌های آینده‌نگر را به‌روزرسانی کنند، مگر در مواردی که قانون قابل اجرا لازم است.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2022/10/hewlett-packard-enterprise-demonstrates-strong-momentum-of-edge-to-cloud-strategy-and-presents-fy23-outlook-at-hpe-securities-analyst-meeting-2022.html

مدیریت شرکت هیولت پاکارد از این معیارهای مالی غیر GAAP برای ارزیابی عملکرد مالی تاریخی و آینده نگر هیولت پاکارد و همچنین عملکرد شرکت هیولت پاکارد نسبت به رقبای خود استفاده می کند. مدیریت شرکت هیولت پاکارد همچنین از این معیارهای غیر GAAP برای افزایش درک خود از عملکرد عملیاتی بخش شرکت هیولت پاکارد استفاده می کند. شرکت هیولت پاکارد معتقد است که مستثنی کردن موارد ذکر شده در بالا از این اقدامات مالی غیر GAAP به مدیریت شرکت هیولت پاکارد اجازه می دهد تا عملکرد مالی تلفیقی هیولت پاکارد را در رابطه با نتایج عملیاتی بخش های شرکت هیولت پاکارد درک بهتری داشته باشد، همانطور که مدیریت هیولت پاکارد اینترپرایز این کار را نمی کند. بر این باورند که اقلام حذف شده منعکس کننده نتایج عملیاتی جاری هستند.

محدودیت های مادی مرتبط با استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP

این بیانیه مطبوعاتی حاوی اظهارات آینده نگر است که شامل خطرات، عدم قطعیت ها و مفروضات است. اگر خطرات یا عدم قطعیت‌ها محقق شوند یا فرضیات نادرست ثابت شوند، نتایج شرکت هیولت پاکارد ممکن است با آنچه که توسط چنین اظهارات و مفروضات آینده‌نگر بیان یا ضمنی بیان شده، متفاوت باشد. همه اظهارات به غیر از اظهارات واقعیت تاریخی، اظهاراتی هستند که می‌توان آن‌ها را اظهاراتی آینده‌نگر تلقی کرد، از جمله، اما نه محدود به دامنه و مدت زمان همه‌گیری کروناویروس جدید (“COVID-19”) و درگیری مداوم بین روسیه و اوکراین. اقدامات در پاسخ به آن، و تأثیرات آنها بر کسب و کار، عملیات، نقدینگی و منابع سرمایه، کارکنان، مشتریان، شرکا، زنجیره تأمین، نتایج مالی، و اقتصاد جهانی. هر گونه پیش بینی درآمد، حاشیه، هزینه ها، سرمایه گذاری ها، نرخ های موثر مالیاتی، نرخ های بهره، تاثیر تغییرات قانون مالیات و دستورالعمل ها و مقررات مرتبط، سود خالص، سود خالص هر سهم، جریان های نقدی، سفارش های عقب افتاده، دارایی های مالیات معوق، خرید مجدد سهام ، نرخ تبدیل ارز، بازپرداخت بدهی ها از جمله اوراق بدهی با پشتوانه دارایی ما یا سایر اقلام مالی؛ هر گونه پیش بینی در مورد مقدار، اجرا، زمان بندی، و نتایج هر تغییر یا تاثیر برنامه های صرفه جویی در هزینه یا بازسازی. هرگونه بیانیه برنامه ها، استراتژی ها و اهداف مدیریت برای عملیات آتی، و همچنین اجرای معاملات شرکتی یا خریدهای مورد نظر، مخارج تحقیق و توسعه، و هرگونه سود حاصله، صرفه جویی در هزینه، هزینه ها، یا بهبود درآمد یا سودآوری ناشی از آن؛ هر گونه اظهارات مربوط به توسعه مورد انتظار، عملکرد، سهم بازار، یا عملکرد رقابتی مربوط به محصولات یا خدمات؛ هر گونه اظهارات مربوط به روندها یا رویدادهای کلان اقتصادی فعلی یا آتی و تأثیر آن روندها و رویدادها بر شرکت هیولت پاکارد و عملکرد مالی آن؛ هرگونه اظهارات در مورد تحقیقات، ادعاها یا اختلافات معلق؛ هرگونه اظهار انتظار یا اعتقاد؛ و هرگونه اظهارات مفروضات زیربنای هر یک از موارد فوق.

هیولت پاکارد اینترپرایز محدودیت های استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP را با تکیه بر نتایج GAAP خود و استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP فقط به عنوان مکمل جبران می کند. Hewlett Packard Enterprise همچنین تطبیق هر یک از اقدامات مالی غیر GAAP را با مستقیم ترین معیار GAAP خود در این نسخه و در سایر مطالب مکتوب که شامل این اقدامات مالی غیر GAAP است ارائه می دهد، و هیولت پاکارد اینترپرایز سرمایه گذاران را تشویق می کند که این تطابق ها را به دقت بررسی کنند. .

سودمندی اقدامات مالی غیر GAAP برای سرمایه گذاران

Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPE) شرکت جهانی لبه به ابر است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با باز کردن ارزش از همه داده‌هایشان در همه جا، به نتایج سرعت بخشند. HPE بر اساس دهه‌ها تجسم مجدد آینده و نوآوری برای پیشبرد شیوه زندگی و کار مردم، راه‌حل‌های فناوری منحصربه‌فرد، باز و هوشمند را به عنوان یک سرویس ارائه می‌کند. HPE با ارائه خدمات ابری، محاسبات، محاسبات با کارایی بالا و هوش مصنوعی، لبه هوشمند، نرم‌افزار و فضای ذخیره‌سازی، تجربه‌ای ثابت را در تمامی ابرها و لبه‌ها ارائه می‌کند و به مشتریان کمک می‌کند تا مدل‌های تجاری جدید توسعه دهند، در راه‌های جدید مشارکت کنند و عملکرد عملیاتی را افزایش دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.hpe.com مراجعه کنید.

برای تکمیل اطلاعات صورتهای مالی تلفیقی فشرده شرکت هیولت پاکارد که بر اساس اصول حسابداری پذیرفته شده عمومی (“GAAP”) ارائه شده است، شرکت هیولت پاکارد پیش بینی هایی از معیارهای مالی خاص، از جمله درآمد تعدیل شده برای ارز، سود ناخالص غیر GAAP، ناخالص غیر GAAP ارائه می کند. حاشیه سود، سود عملیاتی غیر GAAP، رشد سود عملیاتی غیر GAAP، اندازه گیری غیر GAAP سایر درآمدها و هزینه ها، نرخ مالیات بر درآمد غیر GAAP، سود خالص هر سهم کاهش یافته غیر GAAP و جریان نقدی آزاد. تطبیق این اقدامات مالی غیر GAAP با مستقیم ترین اقدامات مالی GAAP، در صورت وجود، در این نسخه و اسلایدهای ارائه شده در جلسه تحلیلگر اوراق بهادار 2022 گنجانده شده است، که برای یک دوره یک ساله پس از آن در www در دسترس خواهد بود. hpe.com/investor/SAM2022. شرکت Hewlett Packard فقط بر اساس غیر GAAP راهنمایی های خاصی ارائه می دهد، زیرا این شرکت نمی تواند به طور منطقی برخی از عناصر را که در نتایج گزارش GAAP گنجانده شده اند پیش بینی کند. برای اطلاعات بیشتر به بحث اقدامات مالی غیر GAAP در زیر مراجعه کنید. علاوه بر این، توضیحی در مورد روش هایی که مدیریت شرکت هیولت پاکارد از این اقدامات غیر GAAP برای ارزیابی تجارت خود استفاده می کند، ماده پشت تصمیم شرکت هیولت پاکارد برای استفاده از این اقدامات غیر GAAP، محدودیت های مادی مرتبط با استفاده از این اقدامات غیر GAAP – اقدامات GAAP، روشی که مدیریت شرکت هیولت پاکارد این محدودیت‌ها را جبران می‌کند، و دلایل اساسی که چرا مدیریت شرکت هیولت پاکارد معتقد است که این اقدامات غیر GAAP اطلاعات مفیدی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند، در بخش «استفاده و ماهیت اقتصادی غیر GAAP» گنجانده شده است. اقدامات مالی مورد استفاده توسط شرکت هیولت پاکارد» در زیر. قرار نیست این اطلاعات مالی غیر GAAP به صورت مجزا یا جایگزینی برای درآمد، رشد سود عملیاتی، کاهش درآمد خالص هر سهم، سایر درآمدها و هزینه ها و جریان نقدی حاصل از عملیات مطابق با GAAP در نظر گرفته شود.

استفاده و ماهیت اقتصادی اقدامات مالی غیر GAAP که توسط شرکت هیولت پاکارد استفاده می شود

تماس با سرمایه گذار
جف کوال
investor.relations@hpe.com

استفاده از اطلاعات مالی غیر GAAP و معیارهای کلیدی عملکرد

این اقدامات مالی غیر GAAP ممکن است به عنوان ابزارهای تحلیلی دارای محدودیت هایی باشند و این اقدامات نباید به صورت مجزا یا به عنوان جایگزینی برای تجزیه و تحلیل نتایج شرکت هیولت پاکارد همانطور که تحت GAAP گزارش شده است در نظر گرفته شوند.

جبران محدودیت های مرتبط با استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP

تماس تحریریه
لورا کلر
Laura.Keller@hpe.com

مخاطبین تحریریه: