شرکت Hewlett Packard به ساده سازی دارایی های داده پیچیده برای شرکت های مدرن با کاتالوگ داده های Alation کمک می کند.

سازمان ها اتکای خود را به ابرداده افزایش می دهند

برای استفاده سیستماتیک از سودمندی ابرداده ها، کاتالوگ های داده برای موجودی بهتر و سازماندهی دارایی های داده پدید آمده اند. گارتنر «کاتالوگ داده ها» را تعریف می کند2 به عنوان ابزاری که برای «نگهداری موجودی از دارایی های داده از طریق کشف، توصیف و سازماندهی مجموعه داده ها استفاده می شود. این کاتالوگ زمینه ای را فراهم می کند تا تحلیلگران داده، دانشمندان داده، مباشران داده و سایر مصرف کنندگان داده را قادر سازد تا مجموعه داده مربوطه را به منظور استخراج ارزش تجاری بیابند و درک کنند.

HPE: کاتالوگ های داده باید جایگاه اول را تضمین کنند

در شرکت Hewlett Packard (HPE)، ما بر این باوریم که کاتالوگ های داده، به ویژه راه حل هایی که یادگیری ماشین (ML) را برای ساده کردن گردش کار کاتالوگ داده ها ترکیب می کنند، باید جایگاه اصلی را در بین راه حل های حاکمیت داده برای سازمان ها حفظ کند تا در هر دو حالت غنی از داده و داده فعالیت کنند. جهان رانده شده سازماندهی داده ها در کاتالوگ ها به آنها اجازه می دهد تا به عنوان ساختار یافته و بدون ساختار مرتب شوند. فاسد شدنی و فاسد نشدنی; اختصاصی و غیر اختصاصی; معاملاتی و به طور مداوم استفاده می شود. ذخیره شده در نسخه پشتیبان؛ وارد سیستم هایی برای تجزیه و تحلیل و یادگیری ماشین می شود. اقامت در پرم و/یا در چندین ارائه دهنده پلت فرم ابری؛ و از انواع مختلف فن آوری های ذخیره سازی استفاده کنید.

حجم عظیمی از داده های ساختاریافته و بدون ساختار در حال تولید هستند. DataSphere جهانی IDC1 تحقیقات نتیجه می گیرد که سازمان ها برای مدیریت این دارایی های داده پیچیده و متنوع در پایگاه های داده مختلف، ارائه دهندگان راه حل ها و محیط های میزبانی تلاش می کنند. حاكميت داده – با اهدافش براي اطمينان از صحت و كيفيت داده ها – تضمين كردن در كل سازمان مشكل است.

Hewlett Packard Pathfinder، بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر HPE، اخیراً در راه اندازی نرم افزار Alation سرمایه گذاری کرده است، به منظور کمک به مشتریان در یافتن، تجزیه و تحلیل و محافظت از داده های خود – مهم نیست که کجا زندگی می کند. آلاسیون به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به اهداف حاکمیت داده‌های خود با پلتفرم سلف‌سرویس و به‌روزرسانی مداوم خود دست یابند که مخزن واحدی از داده‌ها، گزارش‌ها و مالکان موجود در سراسر سازمان را برای استفاده توسط دانشمندان داده، مهندسان تحلیل‌گر کسب‌وکار، پیشنهادات تطبیق، و معماران داده فراهم می‌کند.

HPE و Alation: یک مشارکت جدید

رویکرد رفتار متمایز کاربر Alation که در راه حل هوشمند داده آن تعبیه شده است، از ML برای ارزیابی مداوم نحوه استفاده از داده ها و ابرداده ها در یک سازمان برای به حداکثر رساندن ارزش برای کاربران استفاده می کند – چه ساده کردن فرآیند جستجو و کشف باشد و چه ارائه بینش تحلیلی از طریق توصیه ها و زمینه داده


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/08/hewlett-packard-enterprise-helps-to-simplify-complex-data-assets-for-the-modern-enterprise-with-alation-data-catalog.html

هیوستون، تگزاس – 4 اوت 2022 – نوآوری‌ها در مدیریت داده‌ها، سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا با ظهور، رشد و تکامل موارد استفاده جدید، بینش‌هایی را ذخیره، تجزیه و تحلیل و استخراج کنند تا ارزش کسب‌وکار را به روش‌های عمیق‌تری ارائه دهند. به طور همزمان، زیرساخت‌های داده و توانایی سازمان‌ها برای مدیریت داده‌های خود نیز از نظر پیچیدگی افزایش یافته است. این امر باعث شده است که شرکت‌ها به مبارزه با وظایف به ظاهر اساسی، مانند درک اینکه چه داده‌هایی در دسترس هستند و نحوه مکان‌یابی آن‌ها، ادامه دهند، قبل از اینکه بتوانند بینش‌های عملی را از مقادیر روزافزون داده به دست آورند.

مشتریان HPE تشخیص می دهند که این پیچیدگی ها منجر به طیف وسیعی از چالش های عملیاتی، امنیتی و انطباق می شود – که همگی بیشتر به دلیل منابع ناکافی برای رفع این چالش ها با مشکل مواجه می شوند. به عنوان مثال، یک نظرسنجی IDC نشان داد که 30٪ از زمان حرفه ای داده ها به دلیل عدم دانش لازم برای یافتن، آماده سازی و مدیریت داده ها غیرمولد است.3 .

سازمان ها به طور فزاینده ای به ابرداده ها برای درک بهتر داده های خود و زمینه ای که ارائه می دهد متکی هستند. فراداده شامل اطلاعاتی مانند هدف، چه کسی داده ها، زمان ایجاد داده ها، محل ذخیره داده ها، نحوه استفاده از داده ها و روابط با داده های دیگر است.