پاسخ: چراغ برق کهربایی در HP ML110 G7

سلام،

لینک ارائه شده در پست بالا “سرور HPE ProLiant ML110 G7 – نشانگرهای LED” حاوی اطلاعات مربوط به عیب یابی است.

اگر سرور روشن نمی شود، یا هنگامی که دکمه روشن/خاموش فشار داده می شود صفحه نمایش وجود ندارد، وضعیت آن را بررسی کنیددکمه روشن/خاموش سیستم/LED در پنل جلویی سرور. اگر LED خاموش باشد، برق وجود ندارد. منبع تغذیه، کابل برق بعدی را برای عملکرد آنها بررسی کنید. سرور را به منبع تغذیه دیگری وصل کنید. در صورت اتصال به یو پی اس، آن را مستقیماً به منبع دیوار وصل کنید. اگر منبع تغذیه تأیید شده است، یک کابل کار شناخته شده را تعویض کنید. اگر مشکل حل نشد، هر مؤلفه شخص ثالث نصب شده در سرور را در صورت وجود حذف کنید و آن را روشن کنید.

اگر دکمه روشن/خاموش سیستم سرور/LED هنوز خاموش است، یک منبع تغذیه فعال شناخته شده را تعویض کنید.

اگر دکمه روشن/خاموش سیستم سرور/LED کهربایی است، دکمه روشن/خاموش را یک بار فشار دهید و بررسی کنید که روشن شود یا خیر.

اگر نه، ممکن است لازم باشد اجزای شخص ثالث نصب شده را حذف کنیم، در صورت وجود.

اگر هیچ مؤلفه شخص ثالثی وجود ندارد، سپس سرور را به پیکربندی پایه کاهش دهید. برای انجام این کار، تمام کارت های توسعه را جدا کنید، هارد دیسک و سایر کابل های متصل به سیستم (به غیر از کانکتورهای برق از منبع تغذیه و کانکتورهای پانل جلویی حاوی دکمه پاور/LED سیستم) را جدا کرده و سرور را روشن کنید.

اگر سرور روشن است، هر بار یک مؤلفه اضافه کنید تا مؤلفه ایجاد کننده مشکل را جدا کنید.

اگر سرور روشن می‌شود، اما نمایشگری با پیکربندی پایه وجود ندارد، NVRAM سرور را پاک کنید. کابل برق را از منبع تغذیه جدا کنید. سوئیچ تعمیر و نگهداری سیستم را روی برد سیستم پیدا کنید. این مورد 2 از نمودار اجزای برد سیستم در صفحه 82 است راهنمای تعمیر و نگهداری و سرویس سرور HP ProLiant ML110 G7. روی سوئیچ تعمیر و نگهداری سیستم، سوئیچ 6 را از موقعیت پیش‌فرض «خاموش» روی موقعیت «روشن» قرار دهید و سرور را روشن کنید. هنگامی که سرور روشن می‌شود، پیامی مبنی بر روشن شدن سوئیچ تعمیر و نگهداری سیستم مشاهده می‌کنید و برای ادامه کار باید آن را به حالت خاموش برگردانید. در این مرحله، کابل برق را از منبع تغذیه و سوئیچ 6 را به حالت “خاموش” برگردانید و سپس آن را روشن کنید.

با احترام،




منبع: https://community.hpe.com/t5/BladeSystem-General/Amber-power-light-on-HP-ML110-G7/m-p/7171897#M22924