پاسخ: DL380P Gen8 – خطای برق سیستم شناسایی شد

سلام،


 


لطفاً مراحل زیر را امتحان کنید و وضعیت مشکل را تأیید کنید.


 


1. برق سرور را تخلیه کنید (کابل های برق را بردارید. دکمه پاور را به مدت 30 ثانیه فشار دهید و نگه دارید)


2. NVram را پاک کنید



3. اگر مشکل ادامه داشت، با حذف تمام دستگاه های PCI و فقط با 1 proc و 1 DIMM و اضافه کردن قطعات یکی پس از دیگری، حداقل پیکربندی را انجام دهید.


4. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، لطفاً یک بلیط پشتیبانی با HPE برای جداسازی سخت افزار معیوب ارائه دهید (مشکوک به مشکل برد سیستم)


 


با تشکر.


 




منبع: https://community.hpe.com/t5/ProLiant-Servers-ML-DL-SL/DL380P-Gen8-System-Power-Fault-Detected/m-p/7172101#M178702