پاسخ: سوالی در مورد HPE CSA (اتوماسیون سرویس ابری) و سرویس ابری

1. من تقریباً مطمئن هستم که Cloud Service Automation محصولی نیست که دیگر بتوانید آن را از HPE خریداری کنید.

2. همانطور که پاتریک بیان می کند، HP-UX باید روی سیستمی با CPU PA-RISC (HP9000) یا سیستمی با CPU Itanium (Integrity) اجرا شود. هایپراسکیلرهای بزرگ (AWS/Azure/GCP) معمولاً فقط خدمات ابری مبتنی بر x86 و تعداد محدودی از پردازنده های ARM را ارائه می دهند. تا آنجا که من می دانم، هیچ کدام خدمات ابری مبتنی بر سیستم هایی با CPU های PA-RISC یا Itanium ارائه نمی دهند

3. پاتریک به Stromasys اشاره کرد، و درست است که آنها شبیه‌سازی را می‌فروشند که سیستم‌های PA-RISC را روی سخت‌افزار x86 شبیه‌سازی می‌کند، با این حال باید توجه داشته باشید: 1) آنها یک شبیه‌ساز برای سیستم‌های Itanium نمی‌فروشند و ب) شبیه‌ساز PA-RISC را که انجام می‌دهند. sell فقط مجوز اجرای سیستم عامل قدیمی MPE را دارد که HP در دهه 80/90 فروخت. چه از نظر فنی امکان پذیر باشد و چه نباشد، مجوز HP-UX اجازه نمی دهد آن را به صورت شبیه سازی شده بر روی پلتفرم Stromasys اجرا کنید.

بنابراین TL:DR باید HP-UX را به صورت داخلی اجرا کنید، یا اگر می‌توانید یک co-lo را پیدا کنید که ممکن است سیستم‌های موجود شما را میزبانی کند، اگر co-lo شما اتصالات مناسبی داشته باشد، حداقل می‌تواند در مجاورت ابری باشد. ارائه دهندگان ابر ابر مقیاس معمولی مانند AWS/Azure/GCP.

از نقطه نظر فنی کاملاً من با موفقیت یک سیستم عامل HP-UX 11.11 را با استفاده از ماژول QEMU hppa بر روی رایانه شخصی ویندوز خانگی خود راه اندازی کردم، اما این به سادگی تمرینی در هنر ممکن بود و شما فقط می توانید یک ایستگاه کاری بسیار قدیمی 32 بیتی را تقلید کنید. (B160L)، هر چیزی که به HP9000 PDC فراخوانی می‌کند انواع و اقسام مشکلات وجود دارد و *بسیار کند* است. قبل از اینکه به پیامدهای قانونی انجام این کار برسیم!




منبع: https://community.hpe.com/t5/hp-ux-general/question-about-hpe-csa-cloud-service-automation-and-cloud/m-p/7181671#M238901