پاسخ: 3PAR8200 اخطار بررسی های پیش به روز رسانی

هنگامی که بررسی های اولیه را انجام دادید، تقریباً 60 درصد بار روی CPU هر کنترلر داشتید. اگر با به روز رسانی پیش رفته بودید، آنجاست خواهد شدزمانی بوده است که یک کنترلر باید با کدهای به روز شده راه اندازی مجدد شود. پردازنده‌های باقی‌مانده کنترل‌کننده روی آن قرار دارند 118%. بعداً زمانی که کنترلر دوم باید راه اندازی مجدد شود، این دوباره تکرار می شود.

این سیستم به داده ها نسبت به کارهای پس زمینه (مانند به روز رسانی سیستم عامل کنترلر) اولویت می دهد. با این حال، با حداکثر بار (?) CPU 120٪، هنگامی که یک کنترلر خاموش است، IO داده معمولی خواهد داشت. مقداری تنزل عملکرد من فکر نمی کنم مشکلی با تکمیل به روز رسانی وجود داشته باشد، اما همانطور که اشاره شد، این مشکل وجود دارد اراده بیشتر از حد معمول طول بکشد

به داده‌های عملکرد تاریخی StatCPU آرایه نگاه کنید و ببینید چه زمانی یک زمان ثابت از روز (هفته؟) وجود دارد که بار کل به زیر 100% می‌رسد. ترجیحاً زیر حدود 85٪. و سپس آپدیت را انجام دهید.
از طرف دیگر، ممکن است لازم باشد برای کاهش حداقل مقداری از بار کاری برنامه ریزی کنید تا به طور مصنوعی کل بار CPU را کاهش دهید.

آرایه دو منبع دارد: فضای دیسک و سی پی یو کنترلر. فقط به این دلیل که فضای دیسک آزاد روی آرایه دارید به این معنی نیست که آرایه می تواند حجم کار را تحمل کند.
شما نیاز دارید در نظر گرفتن انتقال بخشی از حجم کاری از آرایه به جای دیگری.




منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-3par-storeserv-storage/3par8200-pre-update-checks-warning/m-p/7188091#M8536