آسانسور فعال شرکت فروش و ارائه دهنده خدمات آسانسور در ایران

نقش کفشک آسانسور به عنوان هدایت‌کننده کابین و وزنه تعادل در امتداد ریل راهنمای آسانسور است. کفشک‌های آسانسورهای گوناگون با یکدیگر متفاوت بوده و از نظر متریال نیز با یکدیگر کلیک کنید تفاوت زیادی دارند. دلیل تنوع و تغییر بین تعداد فلکه ها و جایگذاری آنها در پایین یا بالا این است که بتوان با در نظر گرفتن جایگذاری ریل های کابین و قاب وزنه پیچش سیم بکسل نحوه نصب موتور و … بهترین و کم اصطحلاک ترین نحوه نصب انتخاب و اجرا شود .

  • تمامی درخواست های استفاده کنندگان آسانسور در مرحله اول به تابلو فرمان می رسد، و پس از پردازش، آسانسور شروع به اجرای آن فرمان می نماید.
  • طبیعی است که این وزنه در پایین آمدن آسانسور مزاحمت ایجاد می‌کند، اما چون هر جسم بدون دخالت به پایین سقوط می‌کند پس استفاده از وزنه مانعی بزرگی در حرکت آسانسور ایجاد نمی‌کند.
  • آسانسورهای صنعتیامروزه از آسانسورهای صنعتی در محیط های صنعتی مانند معدن، کارخانه ها و ساخت و سازها و مانند اینها بسیار استفاده می کنند.
  • تعداد قطب استاتور دور کند معمولاً چهار برابر دور تند است که باعث می‌شود سرعت دور کند موتور یک چهارم دور تند باشد.
  • لاستیک زیر موتور به دلیل جلوگیری از لرزش موتور در هنگام کارکرد آن تعبیه شده است.

با توجه به نوسانات قیمت و تنوع در طراحی و همچنین انواع ساختار آسانسور ها ، برای قیمت آسانسور با کارشناسان ما تماس بگیرید تا پس از بازدید رایگان از محل پروژه قیمت آسانسور محاسبه و پیش فاکتور برای شما ارسال شود . مثلا قیمت آسانسور 8 نفره، بسیار بیشتر از قیمت آسانسور 4 نفره است، زیرا اصول طراحی و ساخت متفاوتی هم دارد. همانطور که در متن و طبق توضیحات گفته شد بهترین گزینه برای ساختمان های با ترافیک بالا و بلند آسانسورهای کششی هستند، این آسانسورهای سریع تر هستند و جوابگوی تعداد بالای مسافران هستند. چنانچه در حال طراحی و یا خرید آسانسور کششی برای پروژه خود هستید، با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید. ما با ارائه مشاوره رایگان با هدف کمک به بهترین انتخاب در کنار شما خواهیم بود.

قیمت آسانسور

تاثیری که جنگ جهانی دوم بر روی صنعت آسانسور گذاشت نیز قابل ذکر است. تغییرات زیادی که در طراحی و شیوه نصب آسانسور و یا تغییراتی که در سیستم های الکترونیکی به وجود آمد، همگی در طی جنگ جهانی دوم ایجاد شدند. همچنین در سال 1887 درهای اتوماتیکی که از قسمت شفت آسانسور بسته می شدند وارد صنعت آسانسور شدند و تغییرات زیادی پدید آوردند. در سال 1846 آسانسور هیدرولیکی به وسیله ی مردی به اسم سر ویلیام آرمسترانگ اختراع گشت. از این وسیله ی هیدرولیکی، برای بارگیری انواع بارها در اسکله ها استفاده می کردند. نقطه ضعف این آسانسور هیدرولیک، عدم توانایی طی کردن ارتفاع زیاد بود.

آسانسورهای مسافربر:

اولین آسانسور نفر بر که صرفا برای جابجایی انسان ها و افراد از آن استفاده شد در سال 1743، به فرمان لویی شانزدهم ساخته شد که با نام صندلی پرواز به شهرت رسید. جالب است بدانید در کنار آسانسور نفر بر، انواع مختلفی از آسانسور نیز ابداع شده و در صنایع مورد استفاده قرار می گرفتند. چرا که مواد خامی مانند چوب، زغال سنگ و… نیاز به وسیله ای برای جابجایی داشتند و همین نوع آسانسور بود که باعث شدد امروزه آسانسور کابلی داشته باشیم.

تاثیرات فردی به نام الیشا اوتیس در صنعت آسانسور

همچنین کلیه آسانسورها هر 6 ماه توسط مهندسین واحد کنترل کیفیت بازدید می گردند تا از لحاظ کیفیت عملکرد خدمات آسانسورها را کنترل نمایند. فلکه هرزگرد آسانسور باید از سختی و ارگونومی خاصی برخوردار باشد. این فلکه کاربردی به طور معمول از جنس چدن است که در شرایط کنترل شده تهیه و تولید می‌شود. چدن در فلکه آسانسور به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌ فردی چون ریخته‌گری مناسب، استحکام بالا و مقاومت در برابر فرسایش مورد استفاده قرار می گیرد. متریال بکار رفته در تولید این محصول در قیمت نهایی آن نقش به سزایی دارد.

آسانسور فعال شرکت فروش و ارائه دهنده خدمات آسانسور در ایران

نصب آسانسور با بازدید شرکت های بازرسی استاندارد و تحویل آن به کارفرما پایان می یابد. اصلی‌ترین کلیدها، کلیدهای شاخص طبقات هستند که بر روی پنل شستی داخل کابین آسانسور نصب شده‌اند. کلیدهای شاخص طبقات، معرف طبقات هستند که با عدد، حروف و یا ترکیبی از عدد و حروف نمایش داده می‌شوند.