بهترین گریل (2024): زغال چوب، گاز، پلت، هیبریدی و لوازم جانبی کباب کردن

بهترین گریل (2024): زغال چوب، گاز، پلت، هیبریدی و لوازم جانبی کباب کردن

برف در حال آب شدن است، پرندگان در حال مهاجرت هستند و پیت مسترها گرد و غبار سیگاری های خود را پاک می کنند. اما فصل کباب کردن در افق است. زمان آن فرا رسیده است که به فکر بیرون آمدن از کباب پز، و شاید حتی تعویض آن باشید. هر چند کمی طاقت فرسا است. گریل مناسب شما کدام است؟

ما سال‌هاست که گریل‌ها را آزمایش کرده‌ایم – سرخ کردن، دود کردن، کباب کردن و حتی پختن روی آن‌ها در انواع آب و هوا- تا بهترین انتخاب را برای همه پیدا کنیم. در زیر، انتخاب‌های برتر ما را برای هر دسته (زغال‌سنگ، گاز، گلوله، هیبریدی و انواع دیگر) و همچنین چند گزینه جایگزین، به‌علاوه نکات کلی خرید در صورتی که هیچ یک از این موارد علاقه شما را جلب نکند، خواهید دید.

برای همه نیازهای خود در فضای باز، حتماً سایر راهنمای خرید ما را بررسی کنید، مانند بهترین کباب‌پزهای قابل حمل، بهترین لوازم جانبی کباب‌پز، بهترین تجهیزات کمپینگ، بهترین چادرها و بهترین دوربین‌های دوچشمی.

به‌روزرسانی مارس 2024: چند یادداشت آزمایشی به‌روزرسانی شده برای کباب‌پزهای مختلف، بخش جدیدی درباره زغال چوب با کیفیت بالا، و پیوندها و قیمت‌های به‌روز شده را در سراسر جهان اضافه کرده‌ایم.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: a اشتراک 1 ساله به سیمی برای 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به سیمی.com و مجله چاپی ما (در صورت تمایل). اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.

منبع: https://www.wired.com/gallery/best-grills/