اتاق فرار های دلهره آور | allescape

در این مسیربازیکن باید همچون یک پلیس مخفی از شرکت یا خانه دزدی کند تا مدرک‌هایی برای رسوا کردن جنایتکاران پیدا کند. پس اگر علاقه مند به اتاق فرار هستید، پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندید و حتی اگر ساکن شیراز هم نیستید، در انتهای مقاله، برای مشاهده سایر شهر های اتاق فراری نیز، شما را راهنمایی خواهیم کرد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم اتاق فرار در واقع برخلاف همه بازی‌های کامپیوتری که با الهام از دنیای واقعی طراحی شده اند از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده است. اولین طراحان این بازی متفکران حوزه آموزش کشورهای آسیای شرقی بوده اند. مجموعه دیاموند روم با ارائه ژانرهای مختلف اتاق بازی، در خدمت شماست. برای اطلاع از بازی های دیاموند روم مقالات انواع بازی های اتاق بازی دیاموند روم را مطالعه کنید.

اتاق فرار ماجراجویی

اتاق فرار های دلهره آور | allescape در ژانر معمایی شما هیچ ترسی را احساس نمی‌کنید و فقط درگیر حل معما هستید؛ اگر تابه‌حال تجربه بازی در اتاق‌های فرار را ندارید بهتر است این ژانر را انتخاب نکنید. در این سبک از بازی‌ها احتمالا با یک فضای جذاب و مدهوش کننده روبه‌رو می‌شوید، پس نگاهتان را به ماجرا عوض کنید، کنجکاو باشید و به دنبال نشدنی‌ترین راه‌ها بگردید. فیلم بازی کن یا بمیر در رابطه با مردی مشکل‌دار است که در حل معماها و مشکلات منطقی، مهارت دارد. با شروع فیلم، لوکاس به کلویی کمک می کند تا مجموعه جدیدی از پازل ها را حل کند که هر دوی آن ها را به قسمت پایانی یک بازی به نام پارانویا می برد.

فیلمهای اسکیپ روم

یکی دیگر از ژانرهای اسکیپ روم ها که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید، ژانر جنایی اسکیپ روم است. اگر دوست دارید برای یک ساعت نقش کارآگاه و پلیس داشته باشید تا سر از داستان قتل دربیاورید، اسکیپ روم با ژانر جنایی همان چیزیست که شما را به آرزویتان می رساند. در تمام بازی هایی که جنایی هستند، هدف پیدا کردن قاتل و حل معماهای متعدد در این مسیر است. در این اتاق فرار، اصولا معماهایی پیچیده و بدون ترس و استرس طراحی شده که شما و هم تیمی هایتان باید در زمان مقرر تمامی آنها را حل کنید و به رازهای آن پی ببرید. اگر ژانرهای هیجانی و ترسناک را دوست ندارید، حتما اتاق فرار معمایی را امتحان کنید. لیستی از بهترین اتاق فرارهای شهر اصفهان را برای شما دوستان عزیز اماده کرده ایم تا بتوانید راحت تر این اتاق های فرار هیجان انگیزرا پیداکنیدو از تجربه ی آنها لدت ببرید.

  • داستان اصلی این بازی ها پیدا کردن چیزی شبیه به گنج است که تنها راه رسیدن به آن، حل معماهای مختلف خواهد بود.
  • به طوری که شما رو با دلهره‌ای که توی داستان بازی هست همراه کنه.
  • مجموعه ما در حال حاضر دارای ۲ تا از بهترین اتاق فرار های ترسناک است که شما می توانید با لمس لینک با توجه به داستان مورد نظرتون ، بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • بازیگران یا گردانندگان افرادی درست مثل شما هستند که به سادگی کار خود را انجام میدهند، و اگر ترسیده‌اید، این بدان معنی است که آن‌ها در این کار مهارت دارند!
  • در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت.
  • این تیم برای جمع‌آوری شواهد و مدارک به خانه آقای هنری لوکاس وارد می‌شوند و فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارند تا این مدارک را جمع‌آوری کنند و از آنجا خارج شوند.

یکی از ژانرهای جدید که این روزها توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کنید، ژانر تعاملی است. می‌گذارد خیلی سخت است که هنگام خوردن شام، غذا به سادگی از گلویش پایین برود. به نظر می‌آمد که خالقین این سری فیلم‌ها اهداف شومی در ذهن داشته‌اند. در پس زمینهِ وقایعی واقعا منزجر کننده و غیر قابل تماشا داستانی گیرا قرار گرفته بود.

در صورتی که در مقابل داستان بخواهید از خودتون مقاومت نشان دهید امکان دارد لذت کافی را از بازی نبرید. به صورت کلی اولین اتاق فرار ها در ایران از همین ژانر شروع کردن و سپس بقیه موارد را با توجه به نبوغ خودشون اضافه کردند. پس اگر علاقه‌مند هستید تا سبک جدید و متفاوتی از بازی‌های اسکیپ روم را تجربه کنید این ژانر انتخاب مناسبی است. پس شرکت ‌کننده را وادار به جست‌ وجوی سرنخ‌ها برای حل داستان جنایت می‌سازد وبه این وسیله مخاطب کاملا وارد حس و حال پلیسی جنایی شود.

۷. کیوبیک | نماینده انحصاری شرکت کیوبیک اسپانیا