استفاده از msa$util برای پارتیشن بندی دیسک های MSA50 / P800 متصل به RX2800 i2

صبح بخیر،

ما به دنبال خرید تعدادی rx2800 i2 هستیم که هر کدام به کنترلرهای x2 MSA50 و x2 P800 متصل خواهند شد. ما قدردانی می‌کنیم که این کیت EOL است و پیکربندی آن توسط HP پشتیبانی نمی‌شود، اما از آنجایی که این سیستم‌های قدیمی برای نگهداری داده‌های استاتیک استفاده خواهند شد، امیدواریم راه‌حل پیشنهادی در زیر کارساز باشد. من همچنین با شخصی در نرم‌افزار VMS صحبت کرده‌ام که نشان می‌دهد به شرطی که کنترل‌کننده‌ها حافظه پنهان خواندن/نوشتن و پشتیبان‌گیری از باتری داشته باشند (که دارند) باید کار کند، اگرچه با این اخطار که نمی‌توانند از پیکربندی پیشنهادی پشتیبانی کنند.

کاری که ما امیدواریم انجام دهیم این است که VMS را از طریق درایو داخلی بسازیم و سپس از msa$util (تحت VMS) برای حمله به دیسک‌های موجود در MSA50 (حمله 5 با پارتیشن)، با استفاده از msa$util استفاده کنیم، اما باید بتوانیم به تمام درایوهای x20 نصب شده روی آرایه‌های حمله x2 MSA50 (در هر سیستم) از یک یا هر دو کنترلر (اما ترجیحاً دو تا برای افزونگی) حمله کنید. می‌دانم که اگر جعبه‌های x2 MSA را به پورت‌های مختلف روی کنترل‌کننده‌ها وصل کنیم، نمی‌توانیم با استفاده از هر دو MSA50 آرایه‌سازی را انجام دهیم، که منجر به مدیریت جداگانه هر آرایه می‌شود؟ (که آن چیزی نیست که ما به دنبال آن هستیم).

برای دستیابی به هدف بالا، ما قصد داشتیم x2 SAS 4x را به Mini SAS 4x 2M بخریم تا MSA50 را به کنترلرهای x2 متصل کنیم، اما برای اینکه بتوانم به همه درایوهای x20 RAID کنم، فکر می‌کنم باید x2 را زنجیره‌ای کنیم. MSA50 با اتصال یک کابل SAS P/N از یکدیگر جدا می شوند:389668-B21(بین پورت SASin و SASout در پشت MSA50)؟ .

من امیدوارم که شخصی با تجربه حمله تحت OpenVMS در msxxx بتواند بینش و/یا اطمینان حاصل کند که موارد فوق ممکن است کار کند (من سعی کردم این را در انجمن MSA پست کنم اما پاسخی نداشتم). متأسفانه ما این لوکس را نداریم که بتوانیم این راه حل را به صورت محلی به عنوان POC قبل از نصب به سایت از راه دور (در کشورهای دیگر) آزمایش کنیم، بنابراین اگرچه به دنبال صرفه جویی در هزینه این راه حل هستیم، برعکس باید بدانیم که این یک راه حل است. راه حل بالقوه قابل اجرا (که انجام آن بسیار دشوار است) در غیر این صورت ممکن است مجبور شویم به جای آن کیت موجود (بلیدها در محفظه های c7k) را بلند کرده و به سایت راه دور منتقل کنیم.




منبع: https://community.hpe.com/t5/operating-system-openvms/using-msa-util-to-partition-disks-on-msa50-s-p800-s-attached-to/m-p/7181453#M105736