با پیشرفت های جدید HPESC پشتیبانی کارآمد، ساده و راحت را تجربه کنید

پاییز گذشته ما یک ” جدید منتشر کردیمگروه” قابلیتی که شما را قادر می سازد خدمات دیجیتال خود را با همتایان خود به اشتراک بگذارید. نحوه باز کردن قفل شخصی‌سازی و این پیشنهادات جدید را در مرکز پشتیبانی HPE (HPESC) با این قابلیت تجربه کنید.


ایجاد پرونده ساده شده است – گزینه جدید برای ایجاد کیس HPE Aruba:در کنار ایجاد کیس سخت افزاری و نرم افزاری، انتخابگر محصول به روز شده در HPESC اکنون شامل ایجاد کیس در محصولات شبکه HPE Aruba نیز می شود. جستجوی پیشرفته و دسترسی ساده به اطلاعات محصول خود را تجربه کنید.


 


صفحه نمایش جزئیات پرونده پیشرفته: تمام جزئیات پرونده شما در یک مکان موجود است از جمله نظرات پرونده سازمان‌یافته، ایمیل‌ها، فایل‌های گزارش و سابقه پرونده.


– برگه New Case Activity نمای جدول زمانی از اطلاعات پرونده را نشان می دهد که کاربران می توانند فیلتر کنند


– سفارشات قطعات و درخواست های خدمات در محل اکنون در برگه خلاصه پرونده نشان داده شده است


— نظرات موردی ارسال شده از طریق ایمیل توسط کاربرانی که وارد HPESC نشده اند با آدرس ایمیل کاربر در قسمت نظرات موردی ظاهر می شوند.


 


افزایش پشتیبانی از زبان عامل مجازیort: بررسی پوشش اکنون به زبان پرتغالی موجود است



امروز به مرکز پشتیبانی HPE وارد شوید –support.hpe.com– برای تجربه این پیشرفت ها.


 


آدری کاکس
شرکت هیولت پاکارد
تجربه پشتیبانی و خدمات


twitter.com/HPE_Support
support.hpe.com
linkedin.com/showcase/hpe-pointnext-services




منبع: https://community.hpe.com/t5/your-questions-about-the-hpe/experience-efficient-simplified-and-convenient-support-with-new/m-p/7182262#M11687