خرید پاور بهترین قیمت پاور فروش ویژه | hp-mag

اگر این قطعه دارای طراحی مناسبی نباشد، نخواهد توانست در هنگام کار کردن گرمای تولیده شده را خوب خارج کند. اگر خروج گرما به طور مناسب صورت نگیرد، تغییر در ولتاژهای خروجی پیش می آید، دمای قطعات دیگری که در کیس وجود دارند بالا می رود؛ عمر آنها کاهش می یابد و عملکرد سیستم نیز خوب نخواهد بود. در نتیجه باید برای خرید پاوری اقدام کنید که تهویه مناسب و طراحی خوبی داشته باشد. پاورهای جدید و مدرن یک فن 12 × 12 سانتی متری دارند که به راحتی باعث خنک کردن قطعات خواهند شد. در ادامه راهنمای خرید پاور کامپیوتر به برخی از رایج ترین و پرتکرار ترین پرسش ها درباره خرید پاور و انتخاب بهترین پاور به طور کوتاه پاسخ داده ایم. شما می توانید در بخش نظرها مشاوره خرید پاور و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

  • در میان این اتصالات، کانکتورهای ۴ پینی مولکس رایج‌ترین نوع اتصالات هستند که امکان اتصال به طیف گسترده‌ای از تجهیزات نظیر فن‌ها، HDDهای قدیمی، درایوهای نوری و… را فراهم می‌کنند.
  • شما می توانید با جمع کردن این توان ها، توان مصرفی سیستم خودتان را به دست بیاورید.
  • اگر محدودیت بودجه دارید بهتر است یک پاور بروز یا دست کم متعلق به بازه گذشته نزدیک چون 2 الی 3 سال خریداری کنید.
  • همچنین شاید لازم باشد رایانه شخصی خود را به یک محافظ برق وصل کنید.
  • پاور کامپیوتر قطعه ای است که به‌عنوان منبع تغذیه، برق موردنیاز قطعات الکتریکی و الکترونیکی داخل کامپیوتر را تامین می‌کند.

پاور کولر دیپ کول مدل DQ750-M-V2L، یک پاور تمام ماژولار و دارای توان 750 وات می باشد. پاور ریدمکس مدل RX-230AI منبع تغذیه ریدمکس مدل RX-230AI را می توان ارزان ترین مجله خبری محصولات اچ پی از شرکت Raidmax نامگذاری کرد. این پاور دارای حداکثر توان 230 وات می باشد و برای سیستم های ارزان قیمت و قدیمی از آن استفاده می شود. پاور ریدمکس 230 وات دارای کانکتور 20 + 4 پین مادربرد و 2 عدد رابط ساتا و 2 عدد رابط مولکس برای اتصال هاردهای… پاور کامپیوتر یا Power Supply Unit (به اختصار PSU) که به آن منبع تغذیه نیز می گویند در واقع از مهم ترین قطعات یک سیستم به شمار می آید.

راهنمای آی تی بازار

در گذشته پاور کامپیوتر با ظرفیت بالا برای ولتاژهای سبک‌تر کارایی کمتری داشتند، اما در حال حاضر اینطور نیست. پاور با راندمان بالاتر نیز صرف نظر از ظرفیت آن، راندمان پایینی در بارهای سبک نخواهد داشت. شرکت ایسوس نقش پیشرو در زمینه قطعات کامپیوتر و سایر دستگاه‌های الکتریکی ایفا می‌کند. با خرید پاور گیمینگ ROG بهترین تجربه بازی با بهترین عملکرد را خواهید داشت. این پاور گیمینگ می‌تواند رقیب Corsair ، Seasonic (Focus GX-750) و XPG باشد که قیمت بسیار کمتری دارند.

پاور 850 وات کولر مستر MWE GOLD 850 V2 Gold Full Modular مشابه نو

تجمیع کننده وات دو پاور یا همسان کننده توان پاور قطعه الکترونیکی کوچکی است که توسط آن به آسانی یک یا N تعداد پاور مختلف را به کامپیوتر متصل می کنند. شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد. گزینه ارزان تر شما در بین پاورهای 1500 واتی بازار می تواند SilverStone ST1500-TI با گواهی تیتانیوم باشد؛ هرچند که پاور بروزی نیست.

پاور کامپیوتر قطعه ای است که به‌عنوان منبع تغذیه، برق موردنیاز قطعات الکتریکی و الکترونیکی داخل کامپیوتر را تامین می‌کند. اگر به دنبال یک منبع تغذیه کامپیوتر 1000 واتی با گواهی 80 پلاس پلاتینیوم هستید، ما Silverstone Strider Platinum SST-ST1000-PT را پیشنهاد می‌کنیم. در صورتی که یک پاور 850 واتی پلاتینیوم می‌خواهید اما قصد ندارید زیاد هم هزینه کنید، پاور پیشنهادی ما NE850 Platinum از برند انتک است.

http://akhbarfootball.ir