ده اتاق فرار برتر ایران برای ماجراجوها و کارآگاه‌های ایرانی :مجله پینورست-آل اسکیپ

سناریوی بازی در اتاق فرار اسکیپ مموری به ‌این صورت است که در روز ۳۰ دی ۱۳۹۵ شما به‌همراه دوستانتان برای خرید لباس به ساختمان پلاسکو رفته بودید که ناگهان متوجه آتش‌سوزی ساختمان می‌شوید و در این هنگام یک آتش‌نشان به‌کمک شما می‌شتابد. شما در این بازی ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا با حل معماها و عبور از چالش‌ها، به محوطه باز ساختمان برسید تا از آتش‌سوزی و آوار ساختمان در امان بمانید. تعداد شرکت‌کنندگان در اسکیپ روم اسکیپ مموری ۳ تا ۶ نفر را شامل می‌شود. در اتاق فرار اسکیپ لاین، شما از ابتدای شروع بازی درگیر داستان خواهید شد و تجربه‌ای کاملاً جدید و بسیار مهیج را به دست خواهید آورد. شما به‌عنوان شرکت‌کنندگان در بازی قصدتان خرید خانه آپارتمانی است که‌ این آپارتمان برای صاحب‌خانه‌بودن فقط یک خانواده را قبول دارد. اتفاقات بعدی و معماهایی که باید حل کنید پیرامون همین موضوع شکل می‌گیرد.

تعداد نفرات اسکیپ روم اسکیپ لاین ۳ تا ۷ نفر و مدت‌زمان آن نیز ۷۰ دقیقه است. برای افرادی که به حل معماهای مختلف علاقه دارند، اتاق فرار بارکد گزینه‌‌ای ایدئال محسوب می‌شود. شما در اسکیپ روم بارکد درگیر سناریویی هیجان‌انگیز می‌شوید که در آن، تمام تمرکزتان بر بیرون‌رفتن است. در اینجا باید کلی نقشه و راه خروج را امتحان کنید تا نهایتاً راه خروج واقعی را پیدا کنید. سن مناسب برای بازیکنان بالای ۱۶ سال بوده و مدت‌زمان آن هم ۶۰ دقیقه است. خب همان طور که می‌دانید، عدد سیزده در بسیاری از فرهنگ‌ها عددی نحس است.

مجموعه بارکد Barcode (تهرانسر)

ده اتاق فرار برتر ایران برای ماجراجوها و کارآگاه‌های ایرانی :مجله پینورست-آل اسکیپ برای رزرو بلیط این اتاق فرار می‌توانید به سایت زیر مراجعه کرده یا با تلفن نوشته‌شده تماس بگیرید. این بازی متشکل از اتاق فرار و بازی محیطی است و برای پیروزشدن در آن باید همکاری تیمی داشته باشید. در این اتاق فرار پیشگویی‌هایی درباره آینده نمایان می‌شود. در برخی از مواقع نیز اشتباهات گذشته پیش‌چشم شما خواهد آمد. شما در خانه یک دوست قدیمی قدم گذاشته‌اید درست زمانی که چند هفته‌ای از مفقودشدن او می‌گذرد.

اتاق فرار شینیگامی

در این خانه شما با معماهایی روبه‌رو می‌شوید که برای نجات آن زن و خارج‌شدن از خانه باید حل کنید. تعداد نفرات آن هم از ۴ تا ۸ نفر و مدت‌زمانش ۶۰ دقیقه است. این مجموعه از امکاناتی همانند پارکینگ مناسب در نزدیکی آن برخوردار است. شما همراه با تیمتون وارد یک اتاق مرموز میشد، درب بروی شما بسته میشه و ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا با حل معماها و سرنخ ها رازهای پنهان اتاق را کشف کنید و قبل از اینکه زمان شما به پایان برسه خودتون رو نجات بدید. در این اتاق، تقریبا نیاز به فعالیت بدنی دارید و ژانر داستان هیجان انگیز است و شما قهرمان داستان خود خواهید بود.

ازاین‌رو این بازی در جهان به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی تبدیل شده و اخیرا در مدارس، دانشگاها و سازمان‌های بزرگ هم راه پیداکرده است. ترس یک پارامتر کاملا نسبی است و در اتاق فرار نیز، این مسئله صدق میکند. اگر علاقه به تاریچه اتاق فراردارید بهتر است که مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید. فقط افراد بالای 16 سال می‌‌توانند در این بازی‌‌ها شرکت کنند و مناسب کودکان نیست. بسته به موضوع بازی، معمولا بین ۴ تا ۸ نفر می‌‌توانند در این بازی شرکت کنند. در این بخش به رایج‌ترین پرسش‌های مربوط به اتاق فرار پاسخ داده شده است.

از این جهت نیازی نیست بابت بی‌تجربه بودن و بلد نبودن قوانین اتاق فرار، نگرانی داشته باشید. اتاق فرار دارای ژانرهای مختلف می‌باشد که ژانر کاراگاهی، تاریخی، دلهره اور و ترسناک از ژانرهای محبوب این سرگرمی می‌باشد. با توجه به ژانرهای مختلف، نوع فضاسازی بازی و اتفاقاتی که درون بازی اتاق فرار می‌افتد تجربه هر یک از بازی های اسکیپ روم یک تجربه منحصر به فرد خواهد بود . اگر معما حل کردن رو دوست دارید و فردی ریزبین هستید که به جزییات توجه می‌کنید، اتاق فرار معمایی رو برای بازی انتخاب کنید. با رزرو اسکیپ روم معمایی وارد یک بازی هیجان‌انگیز و سرشار از معماهای پیچیده خواهید شد. برای حل کردن هر کدوم از این معماها باید به نشونه‌ها توجه کنید و اسم‌ها، اطلاعاتی که در سندهای اتاق فرار وجود داره و…

  • بازیکنان باید ضمن رعایت همه نکات ذکرشده، مسئولیت اتفاقات مالی و جانی در هنگام بازی بر عهده گیرند.
  • اگه شما و دوستانتان از اینکه دست و پاهایتان بسته شود، هیچ ترسی ندارید، پیشنهاد ما به شما اتاق فرار کلبه وحشت است.
  • اتاق فرار (بازماندگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اتوبان ستاری واقع شده است.
  • این آزمایش از سال ۱۹۸۰ شروع شده و در تا الان هم ادامه‌دار بوده است.

در دات آی آر می توانید سه بازی محیطی، یک اسکیپ باکس، شش بازی کلاسیک و سه اتاق فرار آنلاین را امتحان کنید. اتاق فرار یک بازی محبوب است که می تواند توسط چندین شرکت اتاق فرار آل اسکیپ کننده انجام شود. سناریو، طراحی صحنه و موقعیت قرارگیری آن روی هزینه بلیت تاثیر می‌گذارند. در تهران معمولا بلیت بازی اتاق فرار بین ۳۰،۰۰۰ تومان تا ۷۰،۰۰۰ تومان متناوب است.