سنیور سئو راهنمای سئو ویدیو + روش های بهینه سازی ویدیو در گوگل

هیچ مدرکی وجود ندارد که نشانه گذاری اسکیما به طور مستقیم رتبه شما را افزایش می دهد تاثیر اسکیما بر سئو از این جهت است که داده های ساختیافته به جذب افراد به محتوا و برند شما سئوکار در اصفهان سنیور سئو کمک می کند. متخصصان حرفه ای سئو یا یک آژانس حرفه ای سئو هیچ کمپین “SEO” بهینه سازی موتور جستجو را بدون استراتژی سئوی سفارشی برای نیازهای مشتری خود “صاحب وب سایت”، اهداف مرتبط با رتبه بندی، حجم ترافیک و تبدیل با راه حل های بهینه سازی موتور جستجوی سفارشی آغاز نمی کنند. ، میکوشند صدای خود را در میان همهمهٔ فضای آنلاین به گوش مردم برسانند. شما ممکن است موتور جستجو را به عنوان وبسایتی ببینید که شما از آن دیدن و یک سوال را داخل یک کادر تایپ میکنید تا به دنبال آن گوگل، یاهو!

ترافیک جستجوی طبیعی به خصوص هرگونه ترافیکی است که از سوی صفحات نتایج موتور جستجو میآید و بابت آن پولی پرداخت نشده است. اگر می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید و در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید وب سایت خود را به من بسپارید تا با بررسی و بهبود وضعیت سایت شما جهت بهینه سازی وب سایت شما و آنالیز رقبای شما بهترین و ارزشمند ترین کلمه های کلیدی را برای وب سایت شما انتخاب و سئو کنم تا ترافیک سایت شما افزایش یابد و فروش بیشتر و بهتری داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی دیگر از جوانب سئو، یعنی سئو ویدئو آشنا کنیم. تا به حال به این فکر کردهاید چرا یک سایت با وجود محتوای کاملتر و بهتر از سایتهای دیگر، هنوز نتوانسته نظر گوگل را جلب کند؟ ، بینگ یا هر موتور جستجوی دیگری که استفاده میکنید، به شکل جادویی لیست طویلی از لینکها به صفحات وبی را به شما نشان دهد که به صورت بالقوه جواب سوال شما محسوب میشوند. بنابراین رباتهای گوگل صفحات وب را بر اساس عوامل مختلفی ارزیابی میکنند که برخی از این عوامل بر اساس تجربه کاربری است و عوامل دیگر به رباتهای موتور جستجو کمک میکند در در مورد صفحات شما اطلاعاتی کسب کنند.

به مجموعه فعالیتهای شما برروی سایتتان که به منظور بهینه سازی سایت برای موتور جستجو یا کاربران انجام میگیرد سئوی داخلی سایت گفته میشود این موضوع میتواند موارد زیادی را از سرعت بارگذاری سایت تا کلمات کلیدی و تصاویر بهینه را پوشش دهد.در زیر به معرفی مهمترین موارد سئوی داخلی سایت خواهیم پرداخت.دقت کنید که در صورت رعایت تمامی مواردی که در ادامه گفته خواهد شد, شما تقریبا نیمی از راه رفته اید و تا استاندارد سازی سایت خود برای کاربران و گوگل هنوز راه زیادی دارید. به طور خلاصه می توان گفت استفاده از تصاویر باعث افزایش میزان رضایت کاربران می شود. یعنی هدف فریب یا دستکاری موتورهای جستجو یا کاربران به هیچوجه نیست.

در واقع با استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه، شما به جای اینکه حق کافی برای حضور در نتایج جستجو را داشته باشید، موتورهای جستجو را فریب می دهید تا سایت شما را در نتایج بالا قرار دهند. اگرچه شما کنترل مستقیمی بر اتفاقات خارج از سازمان خود ندارید، اما میتونید به سادگی با ایجاد محتوای با کیفیت، مشارکت دیگران را برای بهبود سئو خارج از صفحه افزایش بدید، کافیه بقیه محتوای شما را ارزشمند بیابند. پس تا جای ممکن در صفحاتی که نیاز نیست، از کنونیکال استفاده نکنید. مقالات خود را بررسی کنید و براساس یافتههای جدیدتان، تغییراتی در توضیحات متا مقالات ایجاد کنید. بنابراین توصیه می شود عنوان، اطلاعات متا و برچسب ها را در کد HTML قرار دهید.

در همین رابطه باید گفت که این کلمات کلیدی ارتفاع دیوارهای اطراف سایت شما می باشند ؛ عباراتی که با ارتفاع دیوار مذکور رابطه عکس داشته و سبب می شوند تا بتوانید با انتخاب عباراتی بلند از دیواری کوتاه بالا رفته و با انتخاب کلماتی عمومی دیواری بلند و صعب العبوری را برای صعود به چالش بکشید . اگر کسب و کاری مربوط به نجاری و خلق آثار هنری باشد، باید بتواند محتواهای سایت خود را بر اساس سرچ های مخاطبین و البته در کنار آنها با انتخاب کلمات کلیدی جدیدی انجام دهد تا بتواند رتبهی خود را افزایش دهد. مطالعه کردن در هر حوزهای باعث افزایش اطلاعات در آن حوزه میشود البته که سئو هم از این قاعده مستثنی نیست و با مطالعه کتاب های سئو میتوان مهارت و تخصص لازم را بدست آورد. با استفاده از این تاکتیک، نه تنها با مشاوره و استناد به یک متخصص شناخته شده در این زمینه، اعتبار سایت خود را افزایش می دهید، بلکه ترافیک زیادی نیز دریافت می کنید. در فرآیند سئو ما باید از بهینه سازی فنی سایت گرفته تا تولید محتوا و فعالیت های خارج از سایت که در ادامه بیشتر به اونها میپردازم کار بکنیم؛ این که در شبکه های اجتماعی فعال باشیم، سایتمون رو توی سایت های دیگه معرفی بکنیم، مقالات با کیفیت و دقیق بنویسیم و این که بتونیم از نظر فنی سرعت سایت خودمون رو بهتر بکنیم و مواردی از این قبیل.

با تولید ویدیو و یا پادکست مرتبط با حیطه فعالیت وب سایت خود و معرفی خدمات و محصولاتی که ارائه میدهید، مخاطبان بیشتری را بهسمت وب سایت جذب خواهید کرد. نحوه عمل سئو به این شکل است: گوگل (یا هر گونه موتور جستجوی دیگری که استفاده میکنید) یک ربات خزنده دارد که اطلاعات را از تمامی محتویاتی که شما میتوانید بر روی اینترنت پیدا کنید، جمعآوری میکند. روش استفاده از تگ کنونیکال بسیار ساده است برای افرادی که با کدنویسی، وبسایتهای اختصاصی طراحی میکنند تگ کنونیکال در قسمت هد وبسایت و در کنار متا تگهای دیگر قرار میگیرد. سیستم رتبه بندی گوگل از الگوریتم های مختلف تشکیل شده است که فاکتورهای مختلفی مانند مرتبط بودن،کیفیت و کاربرپسند بودن را در نظر میگیرد تا بتواند بهترین صفحات را برای جستجوی کاربر پیدا کند و آن را به او نشان دهد.

10- ترافیک (Traffic): ترافیک به طور کلی میزان بازدیدکنندگان از سایت شما را مشخص میکند. از این ابزارها میتوان در تحقیق کلمات کلیدی، بررسی بکلینکها، بررسی رقبا و … بهتره براتون این رو اضافه بکنیم که در واقع فعالیت موتورهای جستجو شبیه کار یه کتابخونه س که بیاد اون کتابخونه محتوای مارو بررسی و طبقه بندی بکنه و در جای خودش و در دسته بندی خودش قرار بده. با رعایت تمام نکاتی که گفته شد، پس از مدتی، تاثیرات آنها را در رتبه بندی گوگل مشاهده می کنید. پلاگین یاست (Yoast) و پلاگین رنکمث (Rank Math) به شما کمک میکند تا توضیحات متا، عنوان و کلمات کلیدی وبسایت خود را مشخص کنید. این پلاگینها با اطلاعات مختلفی که در اختیار شما قرار میدهند به شما کمک میکنند تا سئوی سایت وردپرسی خود را بهبود دهید. این باگها بیشتر در کدهای موجود در قالبهای آماده وجود دارد و ایرادات فنی را برای سایت شما به وجود می آورد. کمیت ترافیک. زمانی که شما بتوانید کاربرانی که واقعا به دنبال محتوای وبسایت شما هستند را متقاعد کنید که بر روی لینک وبسایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPها) کلیک کنند، هرچه ترافیک بیشتر باشد، بهتر است.

یعنی شما میتوانید براساس نیاز خود، وبسایت خود را به راحتی تغییر دهید. در معرفی استراتژی “تقدّم محتوا” اساس کار بر خلاف طراحی های سنتی بر روی این اصل استوار شده که ابتدا به همه جنبه های موضوع فعالیت سایت ، نحوه عرضه مطالب یا محصولات آن ، سلیقه مشتریان ، سن ، جنسیت ، ذائقه و دلمشغولی های ایشان و صد البته هدف صاحب امتیازان این تارنما از برپایی این سایت در نظر گرفته شده و سپس به طراحی این محیط مبادرت ورزیده شود ؛ درست بر خلاف حالتی که طراح با سلیقه خود محیطی را در گذشته آماده می کرد و پس از آن به فکر تطابق و ایجاد یک هارمونی میان ماحصل تلاش های خود و حوزه فعالیتی سایت می افتاد . 1- Core Web Vitals: مجموعهای استانداردهایی است که گوگل آنها را در تجربه کاری صفحه (UX) بسیار مهم میداند. با توجه به اینکه سه نتیجه طبیعی اول گوگل در حدود 58.4 درصد کلیکها را به خود اختصاص میدهند، قرارگیری در بین سه رتبه اول از اهمیت زیادی برخوردار است. همان طور که در گوگل الگوریتمهای بسیاری وجود دارد تا بتواند بهترین نتیجه را نشان دهد، در اینستاگرام هم بسیاری الگوریتم وجود دارد که در تلاش هستند تا بهترین عملکرد را به جا بگذارند.

نباید متن متا دیسکریپشن را برای گوگل بنویسید، چرا که منجر به از دست دادن برخی از کاربرانتان می شود. تا جایی که میتوانید حجم عکسهای خود را کاهش دهید تا سرعت بارگذاری صفحات کاهش پیدا نکند. در نتیجه با پیروی از قوانین گوگل، میتوانید رتبه خود را در بین هزاران وب سایت که در دنیای اینترنت وجود دارد افزایش دهید و دیده شوید و توسط گوگل نیز جریمه نشوید. بلکه پلاگین و امکانات وردپرس به شما کمک میکند تا راحتتر وبسایت خود را بهینهسازی کنید. این افزونه تمامی امکانات لازم را برای چک کردن و بهینه سازی سئو داخلی سایت دارد. تا اینجای کار کلمات کلیدی مرتبط و پرطرفدار حوزه خود را پیدا کردید. پس گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی، بیاید و کاربر خوبی برای گوگل باشید و از روشهای اخلاقی برای سئو سایت خود استفاده کنید تا گوگل هم برای تشویق کردن شما، وبسایت شما را به نتایج بالاتر هدایت کند.

اما اگر هنوز هم سوالی در مورد هر کدام از آنها دارید، سوالتان را در بخش نظرات مطرح کنید تا در زمان کوتاه به آن پاسخ دهم. حدود 35 درصد کل وبسایتهای موجود در اینترنت از وردپرس استفاده میکنند. اکثر افراد برای استفاده از تصاویر داخل سایت اقدام به دانلود تصاویر مختلف در اینترنت می کنند. این کتاب یکی از جامعترین و کاربردیترین کتابها در حوزه لینکسازی در دانش سئو به حساب می آید. با این اوصاف یکی از مهمترین نکاتی که در فرایند سئو باید درنظر گرفت، ایجاد دسترسی راحت برای رباتهای جستوجوگر به محتوای سایتتان است. منظور از سئو کلاه سیاه یا Black Hat SEO مجموعه اقداماتی است که برخلاف قوانین موتورهای جستجو بوده اما در عین حال ممکن است موجب افزایش رتبه وبسایت شما میشود. سئو کلاه سفید یا وایتهت به کلیه تکنیکها، روشها و راهکارهایی اشاره میکنند که پیرویکننده از قوانین و دستورالعملهای موتورهای جستجو هستند.

متأسفانه ، اگر لینکها را از طریق روش های کلاه سفید ایجاد می کنید، کنترل زیادی برانکرتکستهای لینکهایی که به دست می آورید نخواهید داشت. تجزیهکننده صفحات را پردازش نمیکند، بلکه فقط سورس کد را تحلیل و تمام نشانیهای اینترنتی پیدا شده در تگهای را استخراج میکند. رندرینگ سمت سرور ( SSR ) : پردازش صفحات وب از طریق سرور انجام می شود و یک روش سنتی است، اساساً تمام منابع صفحه شما در سرور قرار می گیرند. این صفحات زمانی نمایش داده می شوند که محتوای آنها به همراه URL به صورت کامل از سایت حذف شده است. SSL یک فناوری امنیتی است که پیوندی رمزگذاری شده بین سرور وب و مرورگر ایجاد می کند و برای آن که بتوانید متوجه شوید سایتی از این قابلیت استفاده میکند یا نه این است که به آدرس url آن دقت کنید. خیلی واضحه اگر فرمت تصاویر وبسایت شما png باشند، حجم بیشتری رو دارند و این حجم زیاد میتونه باعث کاهش سرعت لود سایت و صفحه مورد نظر بشه که همونطور میتونید سرعت سایت یکی از مهمترین فاکتور های گوگل هست و بدون شک این کاهش سرعت در رتبه شما تاثیر خواهد گذاشت. بهتره این طور برای شما توضیح بدم که در فرآیند بهینه سازی موتورهای جستجو ما قراره چند کار مهم رو انجام بدیم تا سایت ما از دید موتورهای جستجو بهینه تر و بهتر بشه.

بهترین سئو ، ارزان ترین تعرفه خدمات سئو توسط گروه ما ارایه می شود ارایئه تکنیک های تولید محتوا با هدف سئو سایت توسط ما تولید محتوای سئو شده توسط ما تصاحب کلمات کلیدی کسب کارتان توسط خدمات سئو گروه ما شناخت راز موفقیت رقبای خود را در زمینه سئو از ما بخواهید افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر فقط از طریق سئو سایت . اما در مقابل اگر بخواهد با کلمات لانگ تیل کارش را شروع کند، رقابت برایش خیلی آسان تر است؛ درست است که مخاطبان این عبارت ها کمتر هستند اما موضوع مهم اینجاست که رتبه گرفتن در آنها هم شدنی تر است! بعد از این مراحل کلمات کلیدی مختلفی را که می خواهید تحت آن رتبه بندی کنید انتخاب می کنید و هر بار که کاربر روی نتیجه شما کلیک کند، به Google هزینه ای پرداخت می کنید. وقتی که گوگل با کمک فایل ویدئویی شما توانست ویدئو شما را تحلیل کند، قابلیت پیشنمایش را به آن اضافه میکند.

با توجه به اطلاعات و دادههایی که به این ربات داده شده است تعیین می کند که آیا این صفحه اینترنتی صلاحیت لازم را برای قرار گرفتن در لیست جستجو دارد یا نه. اما از آن جایی که سئو سایت فرایندی زمان بر است، استفاده از این روش میتواند روند رسیدن به نتایج اول گوگل بسیار کندتر کند. ارائه انواع خدمات بازاریابی دیجیتال از ساخت و توسعه برند، تهیه استراتژی بازاریابی دیجیتال، پیاده سازی انواع کمپین های مارکتینگ تا سنجش و اندازی گیری نتایج و بهبود مستمر استراتژی. در صورتی که تمام موارد بهینه سازی رعایت شود بهترین نتیجه در ارتقا رتبه گوگل دامنه شما رقم خواهد خورد.

میخواهید سایتتان رتبه خوبی در نتایج جستجوی گوگل داشته باشد؟ سئو محلی به این معناست که وبسایت خود را به گونهای بهینهسازی کنید که علاوه بر کلمات هدف و مورد نظر، کلماتی که به یک منطقه جغرافیایی اشاره دارند را نیز در بر گیرد. ما تلاش کردیم با توجه به نظرات کاربران عزیز که در رابطه با ویرایش دوره آموزش سئو به ما دادند جلسات را کوتاهتر و با عصاره بیشتر ضبط کنیم. همچنین بهینه سازی صفحات 404 که سبب عدم خروج کاربران از سایتی با این خطا می شود نیز از موارد مهم در این مرحله از بهینه سازی سایت است. براساس تحقیقات انجام شده، بیش از 50درصد کاربران گوشیهای همراه در سال 2016 بیشتر از 3 ثانیه برای باز شدن یک صفحه تحمل نمیکردند و از سایت خارج میشدند! هر محتوایی که تولید میکنید باید متناسب با نیازهای کاربران باشد. فرض بکنید ما یک محتوایی رو توی سایت خودمون قرار دادیم و یا یک مقاله ای نوشتیم و توی اون به یک وب سایتی لینک دادیم، به این لینک، لینک خارجی یا همون Out Bound Link گفته میشه و در اصطلاح لینک هایی هستن که از سایت ما به سایت دیگه ای داده شده. پس اگر بخواهیم مهم ترین فاکتورهای سئو خارجی (Off Page SEO) را دسته بندی کنیم، این فاکتورها شامل بک لینک، برند منشن و سیگنال از شبکه های خارجی میباشند.

اگر بخواهیم ساده ترین حالت ممکن سئو منفی را بیان کنیم،سئو منفی یعنی خراب کردن جایگاه رقیب. بدون شک می توان گفت افزونه یواست سئو ازکاربردی ترین افزونه های سئو وردپرس است. مثلا مشخص می کنید که هیچ عکسی در سایت بالاتر از ابعاد 1000 پیکسل آپلود نشود. به فعالیت هایی که ما در اون تلاش میکنیم برای وب سایتمون از سایت های دیگه لینک بگیریم گفته میشه. همچنین ساختار سایت شما روی تمام کارهایی که برای بهینه سازی سایت تان انجام میدهید از URL ها گرفته تا بستن دسترسی ربات جستجوگر به برخی از صفحات توسط فایل Robots.txt و نقشه سایت تان تاثیر گذار است. اینستاگرام رسما به بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه رسیده است- این بدان معنی است که اکنون محبوب تر از برخی رسانههای اجتماعی مانند توییتر یا لینکدین عمل میکند.

No Follow لینک هایی هستن که موتورهای جستجو اونهارو دنبال میکنن و فقط نظاره گرش هستن و به گفته خود گوگل این لینک ها اثری در سئو ندارن! از سایتهای خود مراقبت کنید و امنیت آنرا بالا ببرید تا گرفتار مشکلاتی مانند سئوی منفی نشوید. در نتیجه یکی دیگر از دلایل رو آوردن شرکتها به سئو و سرمایهگذاری زیاد برای آن مشخص میشود. یکی دیگر از قابلیت این پلاگینها، نشان دادن چگالی کلمات کلیدی شما است. سئو کلاه خاکستری ترکیبی از هر دو روش است. به همین دلیل این روش باید توسط سئوکارهای حرفهای انجام شود. این نوع سئو روش اخلاقی انجام بهینهسازی وبسایت است چون در درازمدت نتیجه خود را نشان میدهد، تاثیر بلندمدتی از خود بر جا میگذارد و به شکل صحیح و اصولی انجام میگیرد. آپدیت محتوا به گوگل نشان میدهد که شما محتوای خود را فراموش نکردید و به آن اهمیت میدهید. شما میتوانید با داشتن دامنه امن و گرفتن ssl یک وبسایت امن برای مشتریان خود فراهم کنید.

به دامنه هایی که به سایت ما لینک دادن و در واقع لینک سایت ما در اونها قرار داره، گفته میشه. اگر با محیط سرچ کنسول گوگل کار کرده باشید می بینید که در این محیط آمار ورودی هایی که شما از تصاویر و ویدیو ها را داشته اید به شما نمایش داده می شود. در واقع سئو، دستورالعمل هایی است که اگر درست و حسابی انجام شوند به سایت ما کمک می کنند تا جایگاه بهتری را در موتورهای جستجو از جمله گوگل پیدا کنیم و در نتیجه ترافیک سایت بالا می رود و بازدید از آن افزایش پیدا می کند. من امیر دانیال ساعدی به همراه همکارم محمدرضا عباسپور در این مقاله از مشاور سئو با شما خواهیم بود تا بیشتر این موضوع رو براتون توضیح بدیم. این مثال مصداق حقیقی و قابل درک برندسازی شخصی می باشد ، جایی که هر کارشناس با داشتن کاراکتری مختص به خود و تعیین چارچوبی مشخص به فعالیتش پرداخته و مخاطبین خود را جذب می کند . مثلا اگر فرصتی دارید تا از تصاویر اتومبیل های مسابقه ای استفاده کنید و آنها را برای رسیدن به موفقیت نشان دهید. یکی دیگر از ویژگیهای خوب وردپرس، انعطاف و سازگاری آن است. اگر تا به حال با این تکنولوژی آشنا نشده اید باید بدانید که یکی از کارآمد ترین تکنولوژی ها در زمینه سئو سایت است.

استفاده از تکنیکهای سئوی کلاه سیاه ریسک بسیار بسیار بالایی برای سایت شما دارد. یکی دیگر از بخشهای سئو که بسیار پرطرفدار و کاربردی است، سئو محلی یا لوکال سئو است. از طریق سرچ کنسول، سایت وردپرسی خود را سئو کنید! در نهایت با انجام این کار، شما درواقع نسخه اصلی این محتواها را به موتورهای جستجو معرفی کرده اید. به عبارت دیگر، اگر URL های X ، Y و Z تکراری باشند و X نسخه کنونیکالی است،گذاشتن تگ با اشاره به X روی URL X اشکالی ندارد،و امکان دارد واضح به نظر برسد، ولی یک نقطه سردرگمی شایع است. راه اندازی یک URL متعارف راهی سریع برای رفع مشکلات سئو است که همراه با محتوای تکراری در سایت شما وجود دارد. در هر دو حالت فوق، چک کردن مجدد سورس صفحات سایت به مدیران سایت کمک خواهد کرد که مشکلات سایت خود را برطرف کنند.

حتما وقت زیادی را برای پیدا کردن نقاط ضعف تان و جاهایی که کسب و کار به اصطلاح نیاز دارد صرف کردید. همانطور که اسم کتاب مشخص میکند، نویسندگان سعی بر این داشته اند که رشد به وسیله سئو را به شما آموزش دهند و به وسیله تکنیکهای سئو و بهینه سازی سایت، موجب رشد تجارت الکترونیک ما شوند. کاربران از طریق شبکههای اجتماعی نیز میتوانند وبسایت شما را پیدا کرده و وارد آن شوند. کیفیت ترافیک. شما میتوانید تمامی بازدیدکنندگان جهان را به وبسایت خود دعوت کنید، ولی اگر دلیل ورود آنها به وبسایت شما این باشد که گوگل به آنها بگوید شما یکی از نمایندگان فروش کامپیوترهای اپل هستید، ولی در واقع کشاورزی باشید که قصد فروش محصول سیب (تشابه بین کلمه انگلیسی سیب و نام شرکت اپل) خود را دارد، این ترافیک، باکیفیت نیست. تاکتیک دیگری که می توانید از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید گوگل صفحات خالیتان را ایندکس نمی کند این است که شروع به سرویس دهی header 503 ، بارگیری صفحه و ارسال یک سیگنال به محض بارگیری محتوا و به روزرسانی وضعیت هدر کنید. کاربر پس از خواندن توضیحات متا تصمیم می گیرد که این صفحه شامل مطلب یا محصول مورد نظرش هست یا خیر!

بهینه سازی و سئو عکس شامل عناصری مانند نوع تصویر، اندازه و زمان بارگذاری و استفاده شما و بهینه سازی متن alt و کلمات کلیدی در نام فایل های تصویری است. شما می خواهید عکس های سایت شما باعث جذب کاربران بیشتر شود. هدف همهی این الگوریتمها بهبود تجربه استفاده کاربران از آن نرم افزار است. درک صحیح از Gray Hat SEO بسیار مهم است زیرا میتواند رتبه سایت شمارا بدون عواقب منفی بهبود بخشد، یا هزاران بازدید از دست رفته را برای شما به همراه داشته باشد. این قضیه سود زیادی را برای وبسایت به همراه میآورد چون افزایش ترافیک یک سایت خدماتی به معنای افزایش تعداد مشتریان آنها است. پنالتیشدن به معنای جریمهشدن توسط گوگل و کاهش رتبه شما است. آن ها را برطرف سازید و به سمت داشتن یک وب سایت استاندارد، جذاب و کارآمد بروید که به مرور زمان در گوگل جایگاه خوبی پیدا میکند. یعنی کاربران با جستجو در گوگل، روی سایت شما را کلیک کرده و وارد آن میشوند. در این میان ، مجموعه هایی که به سئو ، بهینه سازی سایت در موتور های جستجوگر یا همان Search Engine Optimization متوسل می شوند ، چنانچه اقدامات خود را با الگوریتم های گوگل و توسل به قوانینی که به کاربران خود ابلاغ می کند پیش ببرند ، با پوشش سفید کلاه خود (White Hat SEO) از این فیلتر عبور کرده و با اثبات لیاقت و شایستگیشان در مراتب بالای این نتایج می نشینند و چنانچه به هر طریقی از این دستورالعمل ها تخطی نمایند ، متهم به بر سر کردن کلاهی سیاه شده (Black Hat SEO) و بنا به میزان و شدت نا فرمانی انجام گرفته شده ، با تبعید به صفحات دورتر جریمه می شوند .

نخواهید توانست رتبه و تبلیغات خوبی را در سایتتان داشته باشید. و اگر ساخته شما محبوب شود، ناگهان خود را در رتبه اول برای یک کلمه کلیدی با حجم بالا خواهید دید. برای مثال پلاگینهای مختلفی هستند عکسهای موجود در وبسایت شما را بهینه میکنند و یا از طریق وردپرس میتوانید به راحتی لینکسازی خود را انجام دهید. برای آگاهی از تاثیر منفی خطای 404 بر سئو سایت و رفع آنها می توانید پست من با عنوان “خطای 404، چگونه به کسب و کار شما آسیب می رساند” را بخوانید. در نتیجه سئو نقش بیشتر دیده شدن سایتها را برعهده گرفت. از روشهای سئو کلاه سیاه در اینستاگرام استفاده نکنید،الان این سوال برای شما پیش میاد که مگه ممکنه اینستاگرام هم تکنیکهای سیاه داشته باشه؟ یکی از رایج ترین کار هایی که تقریبا همه برای سئو تصاویر سایت انجام میدهند گذاشتن Alt text برای تصاویر مختلف میباشد. 7. تصاویر یکی از مهمترین اجزای وبسایت هستند.

مورد دیگه ای که باید در اینجا بهش اشاره کنیم اینه که در حال حاضر معروف ترین موتور جستجوی جهان گوگل هستش و سرویسی که گوگل برای کار SEM ارائه میده google adwords هست که درآمد اصلی گوگل هم از این سرویس بوده و گوگل ادورز راهی به حساب میاد که شما میتونید با استفاده از اون در صدر نتایج قرار بگیرید. اما الگوریتمهای امروزی موتورهای جستجو پیچیدهتر طراحی میشوند و سخت بتوان در نتایج موتورهای جستجو دست برد، با این وجود این دزد و پلیس بازی موتورهای جستجو و کارشناسان سئو باز هم به چشم میخورد و یقینا ادامه مییابد. کلیه استراتژیهایی که هدف آنها فریب، دستکاری و بازی با الگوریتمهای موتورهای جستجو است تا یک سایت به رتبههای بالای موتور جستجو دست پیدا کند. ابزارهای زیادی هستند که دادههایی در اختیار ما قرار داده و به ما در تجزیه و تحلیل وبسایت کمک میکند.

این دوره سئو به صورت جامع برگذار شده و سعی بر این شده تمامی مباحث به صورت کاربردی در اختیار شما همراهان گرامی قرار داده شود. الگوریتم پنگوئن گوگل سایتهایی را که سعی در گرفتن لینک با انکرتکستهای غنی از کلمات کلیدی دارند را جریمه میکند. در صورتی که سئوی یک مطلب ضعیف باشد به شما نقاط ضعف این مطلب را بیان می کند. به این ها Anchor Text گفته میشه که معمولا درون اونها کلمات کلیدی هم قرار دارن و به طور کلی در اصول سئو همیشه با این اشاره داریم که 60 درصد Anchor Text باید شامل کلمات کلیدی باشه. تفاوت اصلی بین SEO و تبلیغات گوگل در این است که SEO شامل رتبه بندی “رایگان” است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید وب سایت هایی که محتوای بیشتری دارند رتبه بندی مطلوب تری دارند. به صورت تک به تک بر روی کلمات کلیدی مورد نظر شما کار می شود تا کم کم وضعیت سایت شما در نتایج جستجو گوگل بهبود یابد و در آنجا ماندگار شود. اگر با محتوایی رو به رو شدید که در مرورگر شما نمایش داده نمی شود، به دنبال مشکل رفته و آن را رفع کنید. همچنین ویژگی Alt تصاویر را فراموش نکنید! همچنین یک توضیحات متای مناسب، نرخ CTR و سئو سایت شما را نیز تقویت می کند. همین کار باعث میشود تا موتورهای جستجو شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد شناخته و جایگاه شما را بالاتر ببرند. • Trustworthiness به معنای قابل اعتمادبودن است. همانطور که گفتیم دانش SEO قابل تغییر است و مخصوصا در SEO آف پیج! همانطور که از نام آنها پیداست سئوی داخلی کلیه مواردی که مربوط به چهارچوب وبسایت شما می شود را در بر می گیرد و در مقابل سئو خارجی به تصحیح و بهبود روابط یک پایگاه داده اینترنتی با سایر سایتها و موتور های جستجو می پردازد.

• LCP (Long Contentful Paint): سرعت بارگذاری محتوای اصلی صفحه را بررسی میکند. خزنده های گوگل زمانی که سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند و به این صفحات برخورد می کنند، نا امید شده و در نتیجه ارزش سایت کاهش می یابد. با این کار می توانید CTR خود را افزایش دهید. وقتی نمی خواهید که موتورهای جستجو یک یا چند قسمت خاص از وب سایت شما را در خود نشانه گذاری کنند،از این فایل می توانید استفاده کنید. با به کارگیری این اپراتور گوگل کلیه صفحات سایت شما که کلمه کلیدی واردشده در آن به کار رفته را به شما نمایش میدهد. الگوریتم های گوگل در واقع یک سری قوانین برای ارائه بهترین نتایج به کاربران است. این مطالعه نشان میدهد 72.3 درصد کاربران گوگل بر روی پیوندهای طبیعی و تنها 27.7 درصد بر روی پیوندهای لیستهای پرداخت شده کلیک میکنند. در تحقیقی مشخص شده است که کاربران بیشتر دوست دارند بر روی پیوندهای طبیعی نتایج جستجو کلیک کنند. 3. وبسایت باید دارای منو باشد تا کاربران بتوانند به صفحات دیگر وبسایت دسترسی پیدا کنند. امروزه سایت ها به یک ابزار قدرتمند برای ارائه خدمات و محصولات تبدیلشدهاند.