قیمت و خرید پاور و منبع تغذیه کامپیوتر PSU لیون کامپیوتر | hp-mag

ویژگی پاورهای ماژولار و غیر ماژولار که از نامشان مشخص است، اما در پاورهای نیمه ماژولار کابل های مادربرد و CPU که در بین همه سیستم ها مشترک است متصل وجدانشدنی بوده و سایر کابل ها قابلیت نصب و جدا شدن دارند. را دارند و اگر به سایر کابل ها نیازی دارید می توانید آن را به این قطعه اضافه کنید. در نوع سوم یعنی غیر ماژولار شما امکان کم و زیاد کردن کابل را نخواهید داشت زیرا این پاورها پیکربندی ثابتی دارند. اما این مدل های نیمه ماژولار و ماژولار هستند که به شما اجازه می دهند شما تعداد کابل ها را مدیریت کنید و با توجه به نیازتان تعداد آنها را مشخص کنید. جهت مقایسه قیمت مجله خبری محصولات اچ پی در انواع برند موجود در بازار پاور کامپیوتر، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید.

  • در این مقاله به صورت مفصل به بررسی المان‌های حائز اهمیت در خرید پاور یا منبع تغذیه برای کامپیوتر و به ویژه کامپیوترهای گیمینگ پرداختیم.
  • با خواندن این راهنمای خرید پاور می توانید یک انتخاب بهتر و مطمئن تر داشته باشید.
  • همچنین شما می توانید در انتهای راهنمای خرید منبع تغذیه کامپیوتر در بخش کامنت ها راهنمایی و مشاوره خرید منبع تغذیه کامپیوتر دریافت کنید.
  • همچنین شما می‌توانید از پاورهای گرین سری ECO برای ارتقای پاور سیستم‌های قدیمی یا جایگزین کردن پاورهای معیوب استفاده کنید.

پاور Raidmax در مدل های مختلفی از جملهVORTEX ،SCORPIO ،THUNDER RGB ،COBRA و … اگر قصد خرید پاور حرفه ای دارید پیشنهاد می کنیم سری Vortex پاورهای ریدمکس را در نظر داشته باشید. فروشگاه اینترنتی پورومیکس برای کاربران انواع پاور با قیمت های مناسب را فراهم کرده است و مشتریان می توانند از میان پاورهای موجود اقدام به ثبت سفارش نمایند و کالا را با حمل رایگان درب منزل تحویل بگیرند. پاور کامپیوتر گرین GP600A-GED یک منبع تغذیه غیر ماژولار از سری پاورهای گیمینگ اقتصادی شرکت گرین به نام GED می‌باشد. این منبع تغذیه دارای توان خروجی 600 وات است و دارای گواهینامه استاندارد 80PLUS برنز می‌باشد. منبع تغذیه گرین مدل GP600A-GED با کارکردی بهینه و بسیار کم‌صدا، توان خروجی بالا، کابل‌های تماماً تخت و طراحی خاص و جذاب انتخاب مناسبی برای گیمرهایی است به دنبال یک پاور گیمینگ استاندارد و باکیفیت هستند.

طراحی

شرکت کولرمستر ، از شرکت های معتبر در زمینه تولید تجهیزات وقطعات کامپیوتر می باشد. این شرکت محصولاتی از قبیل پاور کامپیوتر ، کیس های گیمینگ و حرفه ای ، فن لپ تاپ ، خنک کننده های حرفه ای سی پی یو و واتر کولر را تولید می کند. گیمرها و دوستداران بازی با این برند آشنا هستند و محصولات گیمینگ کولرمستر در بازارهای جهانی بسیار پرفروش می باشد. این پاورها را می توان در مدل های ماژولار ، نیمه ماژولار و غیر ماژولار در بازار پیدا کرد. اگر قصد خرید پاور حرفه ای برای سیستم کامپیوتر خود هستید ، پیشنهاد می کنیم که لیست قیمت پاورهای کولر مستر را با برندهای معتبر مقایسه کنید و پس از بررسی امکانات و مشخصات انواع پاور ، اقدام به خرید پاور کامپیوتر نمایید. شرکت دیپ کول ، یک برند نام آشنا در سطح جهانی است و محصولات متعددی را همچون کیس ، پاور ، فن سی پی یو ، فن کامپیوتر ، فن لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر را تولید می کند.

بهترین پاور 850 واتی کامپیوتر رده بالا

این کابل های سفارشی به کاربر این امکان را می دهد که رنگ و جنس کابل های برق خود را تعیین کند، که سطح بیشتری از سفارشی سازی را به سیستم شما اضافه می کند. این صرفاً یک ویژگی زیبایی شناختی است، اما راه دیگری برای افزودن کمی ذوق به یک جزء نادیده گرفته شده مثل منبع تغذیه است. در رایانه شخصی ، منبع تغذیه (پاور) جعبه فلزی است که معمولاً در گوشه ای از کیس کامپیوتر یافت می شود. منبع تغذیه از پشت بسیاری از سیستم ها قابل مشاهده است زیرا حاوی کابل پاور کامپیوتر و فن خنک کننده است. واقعیت آن است که ملاک قرار دادن توان حرارتی برای خرید منبع تغذیه لزوما اشتباه نیست؛ اما این شیوه روی کاغذ موفق‌تر است و در عمل تفاوت‌هایی وجود دارد. برای مثال با اورکلاک، افزایش فرکانس و برخی تغییرات، این توان حرارتی فورا شکسته شده و توان یا واتی که از PSU کشیده می شود، به علت درنظر گرفته نشدن پیک مصرف بالاتر از چیزی است که کمپانی سازنده اعلام کرده است.

البته این ایده آل ترین شرایط نیست و باید برای همین قطعات یک پاور قوی تر خریداری کرد. آنچه که بسیاری ویژگی‌های یک پاور چون دقت، ایمنی، راندمان انرژی و طول عمر یک پاور را تعیین می‌کند، طراحی (پلتفرم) و کیفیت قطعات الکترونیکی بکار رفته در آنها است. در حال حاضر بهترین برند‌های پاور که در بازار ایران حضور دارند، گرین، کورسیر، ایسوس و کولر مستر هستند.

http://akhbarfootball.ir