همکاری در جهان پراکنده: سه هدف برای نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد 2023

داووس با طراحی، نهادها را در بخش‌های دولتی و خصوصی دعوت می‌کند تا گفتگوهای سازنده و آینده‌نگر را برگزار کنند تا راه‌حل‌هایی برای چالش‌های بی‌سابقه آشکار شود. این هفته، در جلساتی شرکت خواهم کرد که پلتفرم‌های فناوری، تغییرات جمعیتی، سیستم‌های منابع و انرژی، و سرمایه‌گذاری را بررسی می‌کنند. من در گفتگوهایی درباره مدیریت سرمایه داری مسئولانه، آغاز دوره جدیدی برای ایجاد ارزش در اقتصاد دیجیتال، پیشبرد اقدامات اقلیمی به جلو، خطرات اطلاعات نادرست، و اهمیت فرهنگ های قوی که استراتژی های تجاری را به جلو می برند، شرکت خواهم کرد.


از طریق جلسات، جلسات و فرصت‌های شبکه، امیدوارم همکاران قابل اعتمادی پیدا کنم که مانند HPE از فناوری، فرهنگ دیجیتال و توسعه مهارت‌ها برای کمک به سرعت بخشیدن به نوآوری مبتنی بر داده استفاده می‌کنند. با هم، می‌توانیم فرصت‌هایی را برای همکاری با یکدیگر برای ایجاد پیشرفت معنادار در چالش‌های مختلف از بحران آب و هوا گرفته تا سلامت عمومی و آموزش در سال 2023 و پس از آن کشف کنیم.

زمان زیادی طول می کشد تا یک شهرت ایجاد شود و تنها یک لحظه برای از بین بردن آن با یک تصمیم بد. حضور افسران ارشد ارتباطات امروز در داووس را بسیار دلگرم‌کننده و مناسب می‌دانم تا گفت‌وگوهای بسیار مورد نیاز پیرامون اعتماد، هدف و اقدام را تسهیل کنند. نقش مدیر ارشد ارتباطات اغلب به عنوان وجدان شرکت شناخته می شود. و، وجدان شرکت ما – شخصیت شرکتی ما – به طور فزاینده ای به عنوان یک تمایز کلیدی در هنگام حرکت در بازارهای رقابتی عمل می کند. هنگام شکل‌گیری و ارزیابی استراتژی کسب‌وکار، نام تجاری و شهرت، ملاحظات مهمی هستند. در داووس، من مشتاقانه منتظر تعامل با دیگر رهبران پیشرو در ارتباطات، بازاریابی، نام تجاری و امور شرکت هستم تا در مورد اینکه چگونه حرفه ما می‌تواند به یک ضریب قدرتمند عملکرد تجاری و فعالیت اجتماعی ادامه دهد، بحث کنم.

الهام بخش باشید و با الهام از ساختن آینده کار ظاهر شوید، برای استعدادهای اولیه شغلی کار کنید

با منشور مشترک تبدیل شهرت و وفاداری به برند به عملکرد تجاری، به تقویت جامعه قوی از رهبران تجاری ادامه دهید.

شرکت در بحث های پیرامون استعداد – به ویژه استعدادهای اولیه شغلی و فرصت های زنان در فناوری – در دستور کار من برای انجمن امسال خواهد بود. در HPE، ما بر پرورش استعدادهای اولیه شغلی متمرکز هستیم، زیرا مجموعه نامزدها به صورت دیجیتالی بومی است، به سرعت یاد می‌گیرد و پذیرای تغییر است. نامزدهای شغلی اولیه مهارت‌های اساسی را دارند که اکنون به آن نیاز داریم و رهبران آینده ما خواهند بود. ما باید آینده کاری را بسازیم، برای آنها کار کنیم، درست همانطور که مربیان و رهبران سابق ما برای ما که اکنون در رهبری هستیم، انجام دادند.

آخرین باری که در داووس بودم سال 2019 بود، یعنی حدود شش ماه پس از تصدی من در HPE. چهار سال بعد، فرصت بازگشت هیجان انگیز است. این یکی از آن سفرهای کاری نشاط آور است که ذهن من در آن بیش از حد کار می کند. این یک تحریک فکری در سطح کاملاً متفاوتی است. پس از همه چیزهایی که در چند سال گذشته به طور جمعی از سر گذرانده ایم، این نوع انجمن فرصت خوبی برای به اشتراک گذاشتن، یادگیری و تعهد به عمل است.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2023/01/cooperation-in-a-fragmented-world-three-goals-for-the-world-economic-forum-annual-meeting-2023.html

بسیاری از جوانانی که استخدام می شوند می خواهند شغلی عمدی برای کار ایجاد کنند که با ارزش ها و دیدگاه آنها در مورد نحوه مشارکت آنها در جامعه همسو باشد. در حالی که تعاریف فردی از «کار معنادار» متفاوت است، ما به عنوان رهبران جهانی تعهد مشترکی برای ایجاد یک محیط متنوع و فراگیر با راه‌هایی برای ایده‌پردازی و نوآوری داریم که می‌تواند به منافع اجتماعی پایدار منجر شود.

کاوش در همکاری‌ها و مشارکت‌های جدید که به شرکت هیولت پاکارد کمک می‌کند تا پیشرفت معنی‌داری را برای حل شکاف دیجیتالی ایجاد کند.

من صادقانه نمی‌توانم زمانی را در حرفه‌ام به یاد بیاورم که تعهد قوی به جذب، ایجاد انگیزه، الهام بخشیدن و حمایت از استعدادهای برتر ما ضروری‌تر باشد. توانایی جمعی ما برای بیرون آمدن از چنین گذشته پر هرج و مرج نزدیک و دامن زدن به آینده ای امیدوارکننده به آن بستگی دارد.