هیولت پاکارد اینترپرایز نتایج سه ماهه دوم مالی 2022 را گزارش می دهد

استفاده از اطلاعات مالی غیر GAAP و معیارهای کلیدی عملکرد

مانند دوره های قبل، اطلاعات مالی مندرج در این بیانیه مطبوعاتی، از جمله اقلام مربوط به مالیات، برآوردها را بر اساس اطلاعات موجود در این زمان منعکس می کند. در حالی که هیولت پاکارد اینترپرایز معتقد است این برآوردها معقول است، این مقادیر ممکن است با مقادیر گزارش شده در گزارش فصلی شرکت هیولت پاکارد در فرم 10-Q برای سه ماهه مالی منتهی به 30 آوریل 2022 تفاوت اساسی داشته باشد. شرکت هیولت پاکارد هیچ تعهدی را متقبل نمی شود و انجام نمی دهد. قصد دارند این بیانیه‌های آینده‌نگر را به‌روزرسانی کنند، مگر در مواردی که قانون قابل اجرا لازم است.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2022/06/hewlett-packard-enterprise-reports-fiscal-2022-second-quarter-results.htmlعلاوه بر اطلاعات مالی تکمیلی غیر GAAP، شرکت Hewlett Packard همچنین سفارشات سالانه نرخ اجرای درآمد (“ARR”) و به عنوان یک سرویس (“AAS”) را به عنوان معیارهای عملکرد ارائه می کند. ARR یک معیار مالی است که برای ارزیابی رشد پیشنهادات خدمات مصرف (“CS”) استفاده می شود. ARR نشان‌دهنده ارزش سالانه تمام درآمد خالص خدمات HPE GreenLake، درآمد خدمات مالی مرتبط (که شامل درآمد اجاره برای اجاره‌های عملیاتی و درآمد بهره برای اجاره‌های سرمایه است) و نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (“SaaS”)، مصرف نرم‌افزار است. درآمد و سایر پیشنهادات به عنوان خدمات شناسایی شده در طول یک چهارم و ضرب در چهار. سفارشات AAS پوششی در تمام بخش‌های تجاری است که به خدمات مبتنی بر مصرف HPE کمک می‌کند (هم درآمد مکرر و هم غیر تکراری)، و شامل سخت‌افزار، و همچنین HPE GreenLake as-a-Service، Aruba SaaS، CMS SaaS و نرم‌افزارهای دیگر می‌شود. دارایی های. سفارشات ARR و AAS باید مستقل از درآمد خالص و درآمد معوق مشاهده شوند و قرار نیست با هیچ یک از این موارد ترکیب شوند.

اظهارات آینده نگر

برای تکمیل اطلاعات صورتهای مالی تلفیقی فشرده شرکت هیولت پاکارد ارائه شده بر اساس اصول حسابداری پذیرفته شده عمومی (“GAAP”)، شرکت هیولت پاکارد اقدامات مالی از جمله درآمد بر مبنای ارز ثابت، سود ناخالص غیر GAAP، سود ناخالص غیر GAAP ارائه می کند. حاشیه، سود عملیاتی غیر GAAP (درآمدهای غیر GAAP از عملیات)، حاشیه سود عملیاتی غیر GAAP، نرخ مالیات بر درآمد غیر GAAP، سود خالص غیر GAAP، سود خالص هر سهم تقلیل یافته غیر GAAP، نقدینگی ناخالص، وجه نقد آزاد جریان، بدهی خالص، نقدینگی خالص، بدهی خالص شرکت عامل و اقدامات مالی خالص نقدی شرکت عامل. شرکت Hewlett Packard همچنین پیش‌بینی‌هایی از سود خالص هر سهم کاهش‌یافته غیر GAAP و جریان نقدی آزاد ارائه می‌کند. تطبیق تنظیمات مربوط به اقدامات مالی GAAP برای این سه ماهه و دوره های قبل در جداول زیر یا در جاهای دیگر در مواد همراه این خبر آمده است. علاوه بر این، توضیحی در مورد روش هایی که مدیریت شرکت هیولت پاکارد از این اقدامات غیر GAAP برای ارزیابی تجارت خود استفاده می کند، ماده پشت تصمیم شرکت هیولت پاکارد برای استفاده از این اقدامات غیر GAAP، محدودیت های مادی مرتبط با استفاده از این اقدامات غیر GAAP – اقدامات GAAP، روشی که مدیریت شرکت هیولت پاکارد این محدودیت‌ها را جبران می‌کند، و دلایل اساسی که چرا مدیریت شرکت هیولت پاکارد معتقد است که این اقدامات غیر GAAP اطلاعات مفیدی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند، در بخش «استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP» گنجانده شده است. بیشتر در زیر قرار نیست این اطلاعات مالی غیر GAAP به صورت مجزا یا به عنوان جایگزینی برای درآمد، سود ناخالص، حاشیه سود ناخالص، سود عملیاتی (درآمد حاصل از عملیات)، حاشیه سود عملیاتی، سود خالص، سود خالص کاهش یافته به ازای هر سهم در نظر گرفته شود. وجه نقد، معادل‌های نقدی و وجوه نقد محدود، جریان نقدی حاصل از عملیات، سرمایه‌گذاری در دارایی‌ها، ماشین آلات و تجهیزات، یا کل بدهی شرکت تهیه‌شده بر اساس GAAP.

این بیانیه مطبوعاتی حاوی بیانیه‌های آینده‌نگر به معنای مفاد بندر امن قانون اصلاحات دعوی حقوقی اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 است. چنین اظهاراتی شامل خطرات، عدم قطعیت‌ها و مفروضات است. اگر خطرات یا عدم قطعیت‌ها محقق شوند یا فرضیات نادرست ثابت شوند، نتایج شرکت هیولت پاکارد و شرکت‌های تابعه تلفیقی آن (“Hewlett Packard Enterprise”) ممکن است با موارد بیان شده یا ضمنی توسط چنین اظهارات و مفروضاتی آینده‌نگر متفاوت باشد. واژه‌های «باور»، «انتظار»، «پیش‌بینی»، «خوش‌بین»، «نیت»، «هدف»، «اراده»، «باید» و عبارات مشابه برای شناسایی چنین اظهارات آینده‌نگر در نظر گرفته شده‌اند. همه اظهارات غیر از اظهارات واقعیت تاریخی، اظهاراتی هستند که می‌توان آن‌ها را اظهارات آینده‌نگر تلقی کرد، از جمله، اما نه محدود به دامنه و مدت زمان همه‌گیری جدید کروناویروس (“COVID-19”)، اقدامات ما در پاسخ به آن، و آن تأثیر آنها بر کسب و کار، عملیات، نقدینگی و منابع سرمایه، کارکنان، مشتریان، شرکا، زنجیره تأمین، نتایج مالی و اقتصاد جهانی. هرگونه پیش‌بینی درآمد، حاشیه، هزینه‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها، نرخ‌های مؤثر مالیاتی، نرخ‌های بهره، تأثیر تغییرات قانون مالیات و دستورالعمل‌ها و مقررات مربوطه، سود خالص، سود خالص هر سهم، جریان‌های نقدی، نقدینگی و منابع سرمایه، موجودی‌ها، سرقفلی، هزینه‌های کاهش ارزش، پوشش‌های پوششی و مشتقات و جبران‌های مربوط به آن، سفارشات عقب افتاده، تأمین مالی طرح سود، دارایی‌های مالیات معوق، بازخرید سهام، نرخ ارز، بازپرداخت بدهی‌ها از جمله اوراق بهادار بدهی با پشتوانه دارایی، یا سایر اقلام مالی؛ هر گونه پیش‌بینی از مقدار، اجرا، زمان‌بندی و نتایج هرگونه تغییر یا تأثیر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، طرح‌های تجدید ساختار، از جمله برآوردها و مفروضات مربوط به مزایای پیش‌بینی‌شده، صرفه‌جویی در هزینه، یا هزینه‌های اجرای طرح‌های تغییر و تحول. هرگونه بیانیه برنامه ها، استراتژی ها و اهداف مدیریت برای عملیات آتی، و همچنین اجرای معاملات شرکتی یا خریدهای مورد نظر، مخارج تحقیق و توسعه، و هرگونه سود حاصله، صرفه جویی در هزینه، هزینه ها، یا بهبود درآمد یا سودآوری ناشی از آن؛ هر گونه اظهارات مربوط به توسعه مورد انتظار، عملکرد، سهم بازار، یا عملکرد رقابتی مربوط به محصولات یا خدمات؛ هر گونه اظهارات مربوط به روندها یا رویدادهای کلان اقتصادی فعلی یا آتی و تأثیر آن روندها و رویدادها بر شرکت هیولت پاکارد و عملکرد مالی آن؛ هرگونه اظهارات در مورد تحقیقات، ادعاها یا اختلافات معلق؛ هرگونه اظهار انتظار یا اعتقاد؛ و هرگونه اظهارات مفروضات زیربنای هر یک از موارد فوق.

ریسک‌ها، عدم قطعیت‌ها و مفروضات شامل نیاز به رسیدگی به چالش‌های متعددی است که کسب‌وکار شرکت هیولت پاکارد با آن مواجه است. فشارهای رقابتی که مشاغل شرکت هیولت پاکارد با آن مواجه هستند. خطرات مرتبط با اجرای استراتژی هیولت پاکارد اینترپرایز؛ تأثیر روندها و رویدادهای کلان اقتصادی و ژئوپلیتیکی، از جمله، اما نه محدود به محدودیت‌های زنجیره تأمین و درگیری مداوم بین روسیه و اوکراین؛ نیاز به مدیریت موثر تامین کنندگان شخص ثالث، توزیع محصولات شرکت هیولت پاکارد و ارائه خدمات شرکت هیولت پاکارد؛ حفاظت از دارایی های معنوی شرکت هیولت پاکارد، از جمله مالکیت معنوی دارای مجوز از اشخاص ثالث و مالکیت معنوی مشترک با والدین سابق آن؛ خطرات مرتبط با عملیات بین المللی شرکت هیولت پاکارد (از جمله بیماری های همه گیر و مشکلات بهداشت عمومی، مانند شیوع COVID-19)؛ توسعه و انتقال به محصولات و خدمات جدید و بهبود محصولات و خدمات موجود برای رفع نیازهای مشتری و پاسخگویی به روندهای نوظهور فناوری؛ اجرا و اجرای قراردادها توسط شرکت هیولت پاکارد و تامین کنندگان، مشتریان، مشتریان و شرکای آن، از جمله هر گونه تأثیری که بر روی آنها ناشی از رویدادهایی مانند همه گیری COVID-19 باشد. استخدام و حفظ کارکنان کلیدی؛ اجرا، ادغام و سایر خطرات مرتبط با ترکیب تجاری و معاملات سرمایه گذاری؛ تأثیر تغییرات در محیط زیست، تجارت جهانی و سایر مقررات دولتی؛ تغییرات در محصول، اجاره، مالکیت معنوی، یا سبد املاک و مستغلات ما؛ پرداخت یا عدم پرداخت سود سهام برای هر دوره؛ اثربخشی استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP به جای GAAP در پیش بینی ها و برنامه ریزی های تجاری. قضاوت های لازم در رابطه با تعیین شناسایی درآمد؛ تأثیر سیاست های شرکت و انطباق مرتبط؛ استفاده از تراز مجدد بخش. کمک هزینه برای بازیابی مطالبات و تعهدات ضمانت نامه؛ مقررات و حل و فصل تحقیقات، ادعاها و اختلافات معلق؛ و سایر ریسک‌هایی که در اینجا شرح داده شده‌اند، از جمله، اما نه محدود به ریسک‌های شرح داده شده در گزارش سالانه شرکت هیولت پاکارد در مورد فرم 10-K برای سال مالی منتهی به 31 اکتبر 2021، گزارش‌های فصلی در فرم 10-Q، گزارش‌های جاری در فرم 8. -K، و در سایر پرونده‌هایی که توسط شرکت هیولت پاکارد هر از گاهی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایجاد می‌شود.