پاور کامپیوتر گرین GP600A-GED بیدار آی‌تی | hp-mag

دریافت این گواهینامه برای ایمنی و صدمه ندیدن قطعات سخت افزاری است. استاندارد 80 پلاس در سال 2004 به منظور تعیین کیفیت محصولات با بهره وری بالای ۸۰ درصد بنا شد. این استاندارد محصولات را مورد بررسی قرار می‌دهد و نسبت به کارایی از سفید، برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و تیتانیوم دسته بندی می‌کند. اگر گیمر هستید و برای کامپیوتر خود به دنبال پاور مناسب هستید بهترین پاور مدل‌های برنز تا تیتانیوم هستند.

  • به طور خلاصه می‌توان گفت پاورها از نظر قدرت (توان)، دقت در رگولاسیون ولتاژ، ایمنی، راندمان انرژی، تعداد و تنوع کانکتورها، طول عمر و پایایی می‌توانند بسیار متفاوت باشند.
  • این مشکل در پاورهای منطبق بر استانداردهای بروز وجود ندارد و بر اثر افزایش لحظه ای مصرف کارت گرافیک دچار خاموشی نمی شوند.
  • جدیدترین و داغ‌ترین مطالب را در شبکه‌های اجتماعی شهرسخت‌افزار دنبال کنید.
  • از همین رو مطلوب ترین حالت بکارگیری خازن های تماماً مرغوب ژاپنی است.
  • درصد بالایی از این سیستم‌ها برای کارهای روزمه سبک استفاده می‌شوند و به نسبت سیستم‌های گیمینگ نیاز به ولتاژ ورودی کمی دارند.

انواع پاور و منبع تغذیه وجود دارند که بسته به استفاده و نیاز کاربر پیشنهاد می شوند. اما در پاورهای حرفه‌ای و گران قیمت‌تر که از استاندارد کابل کشی مجله خبری محصولات اچ پی فول ماژولار بهره می‌برند، هیچ کابلی توسط کمپانی روی منبع تغذیه نصب نشده است. در این مدل‌ها تمامی کابل‌ها توسط کاربر قابل نصب یا جداسازی خواهند بود.

منبع تغذیه کامپیوتر انتک – مدل HCP1300 Platinum

برای منبع تغذیه های ماژولار و نیمه ماژولار، به خاطر داشته باشید که نمی توانید از کابل‌های تولیدکنندگان دیگر یا حتی مدل‌های مختلف یک سازنده در کنار هم استفاده کنید، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. اگرچه سرهای کابلی که به اجزای سازنده شما متصل می شوند استاندارد شده اند، انتهایی که به منبع تغذیه متصل می شود استاندارد نیستند، به این معنی که مارک های مختلف می توانند اتصالات متفاوتی داشته باشند. به همین دلیل است که باید فقط از کابل هایی استفاده کنید که همراه با منبع تغذیه شما عرضه شده اند. گزینه سومی نیز وجود دارد که به طور خلاقانه منبع تغذیه نیمه مدولار نامیده می شود.

پاور کامپیوتر کولر مستر G800 GOLD با توان 800 وات

نوع و تعداد کانکتورهای یک پاور به نوع و تعداد قطعات داخل کیس بستگی دارد. اما همه پاورها کابل خروجی 4+20 پین مادربرد، 4+4 پین پردازنده، 2+6 پین PCI-e ،Molex (یا همان خروجی IDE) و SATA را دارند. حتما قبل از ثبت سفارش خرید یا اعلام استعلام قیمت، موجودی و قیمت روز را با کارشناس بخش فروش سخت افزار تکنوسان چک کنید. بسیاری از پاور‌های کامپیوتر ۵- و ۱۲- ولت نیز تولید می‌کنند، اما ولتاژهای منفی به ندرت در سیستم‌های مدرن استفاده می‌شوند و برخی از پاورهای جدیدتر حتی ۵- ولت را نیز پشتیبانی نمی‌کنند.

پاور کولر مستر مدل MWE 600 BRONZE V2 ، یک پاور غیر ماژولار و دارای توان 600 وات می باشد. پاور کولر مستر مدل MWE 750 WHITE شرکت کولر مستر، یکی از تولیدکنندگان مطرح قطعات کامپیوتر در جهان می باشد. پاور کولر مستر مدل MWE 750 WHITE ، یک پاور غیر ماژولار و دارای توان 750 وات می باشد. پاور کولر مستر مدل MWE 650 WHITE شرکت کولر مستر، یکی از تولیدکنندگان مطرح قطعات کامپیوتر در جهان می باشد. پاور کولر مستر مدل MWE 650 WHITE ، یک پاور غیر ماژولار و دارای توان 650 وات می باشد. در قسمت پشتی پاور کامپیوتر یک پورت نر و سه شاخه وجود دارد که به آن یک کابل برق متصل می شود.

http://akhbarfootball.ir