بررسی فنی – Techelp

بسیاری از شرکت ها از این پیشرفت های جدید در فناوری سود برده اند و تماشای جنگ قدرت بین آنها جالب است. برخی از به اصطلاح سنگین وزن ها ناپدید شده اند، در حالی که بچه های جدید در بلوک مانند گوگل و فیس بوک بسیار بزرگ هستند.

اغلب اوقات من در مورد همه ادعاهایی که سازندگان به ما غذا می دهند شک دارم و متعجبم که چه مشکلات یا اشکالات ناشناخته ای در گوشه و کنار پنهان شده اند تا شما را دستگیر کنند. دلیل دیگری که من خودم را متقاعد می‌کنم که عاقلانه است عقب نشینی کنم این است که آیا این فناوری جدید به استاندارد صنعت تبدیل خواهد شد یا فقط یک اردک لنگ دیگر. ما در گذشته تعداد زیادی از آنها را دیده ایم.

نرم افزار نیز کند نبوده است و رویاهای ده سال پیش اکنون به واقعیت تبدیل شده است. سخت‌افزار و نرم‌افزار هر دو با هم پیشرفت کرده‌اند، زیرا گرسنگی برای فناوری سریع‌تر، آرام‌تر، خنک‌تر و دوست‌دار محیط‌زیست تکامل می‌یابد.

به طور معمول پاسخ به آخرین سوال بسیار گران است، زیرا شما برای آخرین فناوری هزینه بالایی می پردازید. بسیاری از ما روی حصار می نشینیم و منتظر می مانیم تا دیگران آن را امتحان کنند و سپس به ما اطلاع دهند که آیا این همه است یا نه.

هر چند وقت یکبار، هر چند یک فناوری جدید خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد، اما بعد از آن همه شک و تردیدها، از جمله من، گنگ است. اینترنت، تلفن‌های همراه، USB، adsl و وای‌فای همگی گام‌های بزرگی هستند که طی سال‌ها شاهد آن‌ها بوده‌ام و همه آنها روش کار و بازی ما را تغییر داده‌اند.

بررسی فنی

آنها نقشی معمولی در زندگی بسیاری از ما بازی می کنند و مطمئنم که حذف آنها بیش از یک ناراحتی ایجاد می کند. می‌دانم که اگر دسترسی فرزندانم به اینترنت و تلفن همراه را از بین ببرم، در آغوش می‌گیرند.

پس از آن، پسران بزرگی مانند اینتل، مایکروسافت و اپل هستند که از ابتدا وجود داشته اند. هنوز هم در مورد توسعه محصول و بازاریابی مثل همیشه قوی و پرانرژی و مبتکرانه ادامه می دهیم.



بازدید پست:
1


منبع: http://techelp.info/tech-review/

پیش بینی آینده هرگز آسان نیست، اما برای من یک چیز قطعی است. این زمانی است که صحبت از فناوری می شود. خسته کننده نخواهد بود

اینتل و اپل حتی در حال همکاری با یکدیگر هستند و اخیراً فناوری جدید Thunderbolt خود را منتشر کرده اند. یک فناوری ورودی/خروجی جدید، پرسرعت و دو پروتکل هیجان‌انگیز که دارای سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه است. در آینده این سرعت از طریق یک رسانه نوری به 100 گیگابیت در ثانیه افزایش خواهد یافت.

با جدیدترین اخبار فناوری امروز و معرفی هر فناوری جدید، چیزهای زیادی در ذهن من وجود دارد. مزایای آن چیست، آیا ارتقاء کیت قدیمی من ارزشمند است و چقدر گران خواهد بود؟