بزرگترین تعاونی پزشکی برزیل از سانتا کاتارینا، HPE GreenLake را برای هدایت نوآوری، تغییر نتایج بیماران و گسترش دامنه خدمات مراقبت های بهداشتی انتخاب می کند.

ریکاردو امریش، مدیر عامل هیولت پاکارد انترپرایز برزیل گفت: «ما از اینکه توانستیم سیستمی را طراحی کنیم که نیازهای خاص و دقیق یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی پیشرو مانند Unimed Grande Florianópolis را برآورده می کند، هیجان زده هستیم. ما این پروژه را با علم به اینکه نیاز به ارائه حداکثر قابلیت اطمینان در یک چارچوب مالی چالش برانگیز داریم آغاز کردیم و به لطف HPE GreenLake، ما مفتخریم که بخشی از بهبود نتایج بیماران در سراسر شبکه مراقبت های بهداشتی Unimed هستیم.

HPE با شراکت مجاز HPE، Sercompe، برای ساختن سیستم متناسب با نیازهای منحصر به فرد سیستم مراقبت های بهداشتی برزیل، همکاری کرد. پلتفرم HPE GreenLake VMware را اجرا می کند و از طریق ترکیبی از سرورهای HPE ProLiant DL360 Gen 10، HPE Alletra dHCI و سوئیچ HPE FlexFabric 5710 ارائه می شود.

درباره HPE GreenLake

پلتفرم لبه به ابر HPE GreenLake مشتریان را قادر می‌سازد تا نوسازی داده‌ها را تسریع بخشند و خدمات ابری را ارائه می‌دهند که می‌توانند در محل، در لبه، در تسهیلات هم‌مکانی و در ابر عمومی اجرا شوند. HPE در سه ماهه مالی پایانی خود در سال 2022، میزان درآمد سالانه (ARR) را 936 میلیون دلار گزارش کرد که در مقایسه با دوره سال قبل، کل سفارشات خدماتی را 33 درصد افزایش داد. HPE GreenLake دارای 65000 مشتری است، بیش از دو میلیون دستگاه متصل را تامین می کند و بیش از یک اگزابایت داده را تحت مدیریت با مشتریان در سراسر جهان مدیریت می کند. این سازمان‌ها از یک صفحه کنترل بهره می‌برند که از طریق آن می‌توانند استراتژی ابر ترکیبی خود را خودکار، هماهنگ و اجرا کنند. پلت‌فرم HPE GreenLake مقیاس‌پذیر و قابل پرداخت نیز امنیت، انطباق و کنترل قوی را ارائه می‌کند و از یک اکوسیستم شریک گسترده – از جمله شرکای کانال، توزیع‌کنندگان، فروشندگان مستقل نرم‌افزار، ارائه‌دهندگان ابر عمومی، ارائه‌دهندگان خدمات و یکپارچه‌کننده‌های سیستم پشتیبانی می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد HPE GreenLake، لطفاً از:


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2023/01/brazils-largest-medical-cooperative-from-santa-catarina-selects-hpe-greenlake-to-drive-innovation-transform-patient-outcomes-and-extend-reach-of-healthcare-services.html