تراول های غیرقانونی با مجسمه های زیر آب همخوانی ندارند

تراول های غیرقانونی با مجسمه های زیر آب همخوانی ندارند

به عنوان یک غرق کربن، علف دریایی مزایای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، بعید است که آتش بگیرد و مقادیر زیادی کربن را به یکباره به اتمسفر بازگرداند. اما در برابر تهدیدات دیگر آسیب پذیر است. افزایش فرسایش سواحل می تواند آب ها را گل آلود کند و کار را دشوارتر کند پوزیدونیا برای فتوسنتز کردن لنگر انداختن کشتی های کروز می تواند صدمات بی حد و حصری ایجاد کند. و البته، ترالرهای کف می توانند علفزارهای هزار ساله را در عرض چند دقیقه ویران کنند.

خوزه میگوئل گونزالس کورئا، استاد علوم دریایی در دانشگاه آلیکانته در اسپانیا می‌گوید که ترال توری بیشترین آسیب را به خود گیاه وارد می‌کند. او می‌گوید، اما تورهای کششی می‌توانند به راحتی به مات نیز آسیب برسانند و باعث آزاد شدن کربن در اثر فعالیت باکتری‌ها و افزایش CO می‌شوند.2 سطوح.” در حال بازیابی پوزیدونیا او می گوید که مراتع می تواند یک فرآیند طولانی باشد. او در مقاله‌ای که مراتع آسیب‌دیده توسط کشتی‌های ترال را با همسایگان سالم آن‌ها مقایسه می‌کند، تخمین می‌زند که بهبودی کامل آن‌ها ممکن است ۱۰۰ سال طول بکشد. او نتیجه‌گیری می‌کند که حفظ بهتر از بازسازی است و ایجاد صخره‌های ضد ترال – با فرو بردن موانع با فاصله مناسب مانند مجسمه‌های Casa dei Pesci اثر پائولو فنچیولی – یکی از ساده‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌های حفاظت است. پوزیدونیا.

با وجود همه اینها مطالعات علمی اخیر که از رویکرد او حمایت می کند، با این حال، فانچیولی هرگز هیچ بودجه دولتی دریافت نکرده است. در واقع، او عموماً نسبت به صاحبان قدرت انتقاد می کند، اتحادیه اروپا را به خاطر یارانه های ماهیگیری که به ادعای او فقط تشویق به اعمال بد است، سرزنش می کند، و گارد ساحلی محلی را به دلیل ناتوانی یا عدم تمایل آنها در اجرای قوانین علیه صید ترال قعر تحقیر می کند. او می گوید: «آنها هیچ کاری نمی کنند.

او گفت که در یک مورد در دهه 1990، به عهده خودش بود تا در آب های تالامون پلیس پلیس کند. گارد ساحلی همیشه از یک چراغ بزرگ روی قایق های خود استفاده می کرد، پس من چه کار کردم؟ من یکی را روی قایقم گذاشتم.» او می خندد. فکرش را بکن، سه صبح، داری ماهیگیری غیرقانونی می کنی، می بینی نوری به سمتت می آید، چه کار می کنی؟ تو فرار می کردی.» او می‌گوید و این کار را کردند، اما همیشه برمی‌گشتند – تا زمانی که شروع به غرق کردن مجسمه‌هایش کرد. Casa dei Pesci اکنون به اندازه کافی موانع ضد ترال را برای رسیدن از پورتو سانتو استفانو به رودخانه Ombrone قرار داده است – مسافتی حدود 20 مایل دریایی یا 37 کیلومتر – به این معنی که حدود 137 کیلومتر است.2 از پوزیدونیا زیستگاه علفزار و ماهی در حال حاضر حفاظت شده است. فنچیولی می گوید: «کوچک است. اما با توجه به فقدان هرگونه پشتوانه یا بودجه رسمی، هنوز قابل توجه است.

فانچیولی می‌گوید: «کاری که ما اینجا انجام می‌دهیم، کاملاً با پولی که جمع‌آوری می‌کنیم و کمک‌های مالی انجام می‌دهیم. در اوایل پیدایش پروژه، پس از غرق شدن چند بلوک آزمایشی بتن، او به اندازه کافی خوش شانس بود که با مدیر غار دی میکل آنژ، معدنی که مجسمه ساز معروف فلورانسی سنگ خود را از آنجا تهیه می کرد، ملاقات کرد. «از او خواستم دو بلوک سنگ مرمر به من بدهد. او 100 به من داد.»

مجسمه سازان نیز دوستان دوستانی بودند که وقت خود را به صورت رایگان در اختیار این هدف قرار دادند. جورجیو بوتینی، هنرمندی که اکنون کارش در بستر دریا است، توضیح می‌دهد: «در ابتدا، پنج هنرمند اصلی وجود داشت، اما پروژه به سرعت رشد کرد. او که یک مجسمه‌ساز شناخته‌شده از فلورانس است، معمولاً انتظار دارد اثری با اندازه‌ی مشابه را بین 50000 تا 60000 یورو (49500 تا 59500 دلار) بفروشد، اما او از ارائه چندین قطعه خوشحال بوده است. آخرین او، تماس گرفت جووینزا (یا “جوانان”)، اولین مجموعه از یک مجموعه سه قسمتی برنامه ریزی شده به نام است گذشته حال آینده که Casa dei Pesci در حال حاضر در حال تامین مالی جمعی برای نصب بیشتر در سواحل است – زیرا اگرچه مجسمه سازان ممکن است وقت و ابزار خود را به صورت رایگان ارائه دهند، انتقال مجسمه ها ارزان نیست.

مجسمه‌ساز بریتانیایی امیلی یانگ، که مسلماً شناخته‌شده‌ترین هنرمندان در سطح بین‌المللی است، به دلیل داشتن یک استودیو در نزدیکی فانچیولی به او معرفی شد. در ابتدا، او تحت تأثیر انرژی و اشتیاق او قرار گرفت. او واقعاً، واقعاً متمرکز است، او به نوعی قهرمان است. من فکر می کنم که او تقریباً هیچ ساعتی نمی خوابد. اما او همچنین در سطح هنری، مجذوب میراث طولانی‌مدت گالری و آنچه مجسمه‌ها به نسل‌های آینده خواهند گفت، بود. این چیزی است که من در کارم خیلی به آن فکر می کنم. وقتی با سنگ کار می کنید، چیزی را برای آینده باقی می گذارید. ما زمین را عمیقاً تغییر می‌دهیم و برخی از چیزهایی که ترک می‌کنیم بسیار مخرب هستند، اما می‌توانند بسیار زیبا و تکان دهنده باشند.»

او امیدوار است که «در زمان کامل، مردم حتی ندانند این مجسمه‌ها چه بوده‌اند. آنها در گیاهان و پوزیدونیاو این نشانه کارکرد پروژه خواهد بود.» در کوتاه‌مدت، شکی نیست که کار او به ارتقای سطح هدف Fanciulli کمک کرده است. یانگ می‌گوید: «در حال حاضر ایمیل‌هایی از مردم دریافت می‌کنم که می‌گویند: «ما در حال غواصی هستیم، می‌توانید درباره مجسمه‌هایتان بیشتر به ما بگویید تا بدانیم به چه چیزی نگاه می‌کنیم؟» و از آنجایی که آثار هنری بیشتر و بیشتری به گالری اضافه شده است، خبر پروژه منتشر شده است. اخیراً، برند پوشاک در فضای باز پاتاگونیا تصمیم گرفت که Casa dei Pesci استانداردهای بالای خود را برای دریافت کنندگان کمک هزینه داشته باشد و کمک هزینه ای معادل 13000 یورو (12800 دلار) اعطا کرد. یک بنیاد خیریه آلمانی 15000 یورو (14800 دلار) وعده داده است. اما بیشتر پول هنوز از جمع‌آوری سرمایه‌هایی می‌آید که فانچیولی خودش آن را اداره می‌کند.

در یک غیر منطقی یکشنبه گرم در پایان اکتبر، فانچیولی را می‌توان در حالی که از میان تی‌شرت استتاری‌اش عرق می‌کند، در حالی که سه باربیکیو به‌طور هم‌زمان مدیریت می‌کند، یافت. صید شب قبل – کهربا، ماهی دلفین، مقداری قیچی قرمز – تازه از قایق با مخلوطی ساده از نمک و رزماری برای 40 مهمانی که برای پیوستن به جمع‌آوری کمک هزینه کرده‌اند و از یک غذای سه وعده‌ای خوشمزه کباب می‌شود. در این فرآیند

با وجود اینکه فنچیولی در آشپزخانه، دخترش پشت میزها و چند دوست با مهارت به او کمک می‌کند، اما به نظر می‌رسد که هنوز همه کارها را انجام می‌دهد – ماهی را تکان می‌دهد، شراب می‌ریزد و با مهمانانش درباره ابتکار بعدی خود گپ می‌زند: خانه. برای اختاپوس‌ها، که از گالری آمفوراهای نقاشی شده با دست ساخته شده است – کوزه‌های رومی باریک با دسته‌ها و ته نوک تیز. تنها زمانی که توقف می‌کند، ارائه عکس‌های شکسته است پوزیدونیا ساقه ها و ویرانی ایجاد شده توسط تراول های کفی. مهمانانش که پشت میزهای بلند نشسته اند، با صدای بلند به آنها می گویند: «اگر می خواهید خوب غذا بخورید، باید از محیط زیست دفاع کنید. مثل یک جنگ است.»

با پایان یافتن ناهار و رفتن مهمانانش، فنچیولی سرانجام می نشیند. او اعتراف می کند که در 30 سال گذشته مواقعی وجود داشت که احساس می کرد در یک نبرد تنها و شکست خورده می جنگد. من توسط تراول‌ها تهدید شده‌ام، توسط نهادها تهدید شده‌ام، اما من همیشه حقیقت را گفته‌ام. برای مدت طولانی، کسی به من گوش نمی‌داد،» او می‌گوید، اما اکنون، با توجه به افکار عمومی، چه در سطح محلی و چه در سطح بین‌المللی، به نظر می‌رسد پیام او در نهایت در حال اجرا شدن است.


رسیدن به انتشار خالص صفر تا سال 2050 نیازمند راه حل های نوآورانه در مقیاس جهانی است. در این مجموعه، با مشارکت ابتکار Rolex Perpetual Planet، WIRED افراد و جوامعی را که برای حل برخی از مهم‌ترین چالش‌های محیطی ما تلاش می‌کنند، برجسته می‌کند. این با مشارکت رولکس تولید شده است، اما تمام محتوا از نظر ویرایشی مستقل است. اطلاعات بیشتر.

منبع: https://www.wired.com/story/underwater-sculptures-stopping-trawling/