خرید انواع پاور کامپیوتر از برندهای معتبر همراه با ضمانت بروزکالا | hp-mag

این پاور یک انتخاب عالی برای سیستم‌های گیمینگ و قطعات گران قیمت و رده بالا است. دقت داشته باشید یک برند می‌تواند پاور انتخابی خود را به دلخواه ارزان سازی کند یا کیفیت، راندمان انرژی و دقت آن را بر اساس هزینه ساخت و قیمت فروش هدف تغییر بدهد. برای نمونه CWT از پاورهای مرغوب گرفته تا پاورهای به شدت اقتصادی و ارزان قیمت تولید می‌کند و لزوماً نمی توان گفت چون یک پاور ساخت یک سازنده مطرح است، پس هیچ مشکلی ندارد. با این حال بازهم قویاً توصیه می‌شود هرگز از پاورهای متفرقه و غیر استاندارد؛ به ویژه برندهای بی نام و نشان چینی یا برندهای ایرانی متفرقه استفاده نکنید. دقت داشته باشید متأسفانه گواهی 80Plus روش مطمئنی برای پی بردن به کیفیت یک پاور نیست.

  • اما در حالت کلی، یک پاور رده پایین را با قیمت‌های کمتر از یک میلیون تومان می‌توانید بخرید، اما اگر به دنبال خرید پاور گیمینگ رده بالا هستید باید هزینه‌ بیشتر از ۵ میلیون تومان بپردازید.
  • تمام مدل های کیس ها از برق مستقیم استفاده می کنند چرا که کامپیوتر های شخصی برای حمل و نقل ساخته نشده اند.
  • برندهای مختلفی چون کرسیر Corsair، سیسونیک ، ایکس پی جی ، فرکتال ، گرین، ایسوس و…
  • البته ما برای خرید هر وسیله ای هزینه ای را در نظر می گیریم؛ اما قیمت پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین نکات است که البته کاملا به بودجه شما وابسته است.

برخی از رایانه های جدید، به ویژه آنهایی که برای استفاده به عنوان سرور طراحی شده اند، منابع تغذیه اضافی را ارائه می دهند. این بدان معنی است که دو یا چند پاور در سیستم وجود دارد که یکی از آنها برق را تامین می کند و دیگری به عنوان پشتیبان عمل می کند. سپس، پاور اولیه را می توان در حالی که منبع تغذیه دیگر در حال استفاده است، مجله خبری محصولات اچ پی تعویض کرد. زمانی که از پاورها با تک یا چند ریل صحبت می‌شود، در واقع به تعداد اتصالات چاپی روی برد منبع تغذیه اشاره می‌شود. در طراحی تک ریلی، تمام قدرت منبع تغذیه برای استفاده‌ی هر بخش از سیستم که به منبع تغذیه متصل شده در دسترس خواهد بود. در حالی که در پاورهای چند ریلی، این قدرت بسته به تعداد ریل‌ها تقسیم می‌شود.

بهترین پاور 750 واتی کامپیوتر مناسب گیمینگ

از همین رو برای سیستم‌های با قطعات مُدرن خرید پاور حداقل گلد توصیه می شود شود. از طرف دیگر قطعات مختلف کامپیوتر ولتاژهای متفاوتی نیاز دارند و امکان کارکردن با یک ولتاژ یکسان وجود ندارد. پس جای تعجب نیست که اکثر سیستم ها پس از خرید دارای منبع تغذیه هستند. امروز با یک دکمه فشاری کوچک سیستم را روشن می کنید و با یک گزینه منو در سیستم عامل، دستگاه را خاموش می کنید.

این گوشی‌ های قدیمی شیائومی به رابط کاربری MIUI 14 آپدیت می‌شوند

در این راهنمای خرید پاور کامپیوتر به هیچ عنوان به دنبال پاورهای بی نام و نشان و غیر استاندارد نگردید؛ چرا که تلاش شده از میان بهترین برندها و پاورها که سابقه و کیفیت مناسبی دارند پیشنهاد شود. فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به شرکت آداک آرمان پردیس در بازار کامپیوتر می باشد . شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید. با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید . همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود.

با خواندن این راهنمای خرید پاور می توانید یک انتخاب بهتر و مطمئن تر داشته باشید. همچنین پس از ارائه نکات مهم در انتخاب و خرید پاور کامپیوتر، بهترین منبع تغذیه کامپیوتر در بازه‌های توانی مختلف بازار ایران را به شما معرفی خواهیم کرد. از محصولات شرکت Raidmax می توان به پاور کامپیوتر ، کیس ، خنک کننده سی پی یو ، لوازم جانبی ، کنترلر فن و فن های RGB اشاره کرد. پاور ریدمکس را می توان یکی از پاورهای باکیفیت در بازار ایران نامید.

http://akhbarfootball.ir