جابجایی vCLS انجام نشد

با سلام به همه،

سیستم SimpliVity را در بالای سیستم عامل VMware داشته باشید.

اخیراً قطع شده است و به جای انتقال vCLS به آخرین میزبانی که خاموش می شود، همه ماشین های مجازی از جمله vCLS را به صورت دستی خاموش کرده است. پس از روشن شدن سیستم میزبان، راه اندازی مجدد دستی vCLS خدمات DRS را دوباره فعال نکرد، همانطور که با خطا نشان داده شده است:

vSphere Cluster Service VM برای حفظ سلامت vSphere Cluster Services مورد نیاز است. وضعیت قدرت و منبع این VM توسط vSphere Cluster Services مدیریت می شود.

اسناد را در جایی بخوانید تا سعی کنید VMهای مجازی vCLS را به صورت دستی حذف کنید تا به آنها اجازه راه اندازی مجدد را بدهید. من یکی را امتحان کردم تا تأثیر را ببینم، اما این منجر به vCLS VM شد که حذف می‌شود اما اکنون «یتیم» را نشان می‌دهد اما در فهرست موجودی موجود است. بهتر است از دو VCLS VM دیگر استفاده نکنید. دریافت خطای زیر با “تغییر مکان انجام نشد vCLSپیام رویداد VCLS VM یتیم که به صورت دستی از میزبان حذف شد.

قادر به انجام هیچ عمل معنی‌داری در VM یتیم نیست. سعی کرده اید DRS را غیرفعال کنیدحالت عقب نشینی برای راه اندازی مجدد همه ماشین های مجازی vCLS بی فایده است. این در اصل یک مصنوع شبح است که در سرویس گیرنده وب vCenter من نمایش داده می شود زیرا من نمی توانم آن را در فروشگاه های داده روی خود میزبان ها پیدا کنم. دو vCLS باقی مانده زنده هستند اما DRS هنوز ناسالم است. من واقعاً از هرگونه بینشی در مورد اصلاحی که جامعه در اینجا می تواند ارائه دهد قدردانی می کنم. با تشکر.



منبع: https://community.hpe.com/t5/operating-system-vmware/failed-to-relocate-vcls/m-p/7207857#M4148