خرید و لیست قیمت انواع سیستم کامپیوتر رومیزی در مرند | hp-mag

بر روی برد اصلی تعدادی خازن، ترانزیستور، مقاومت، دیود، IC و … توسط ورودی هایی برای نصب قطعات قرار می گیرد. چندین خط به رنگ های مختلف برای اتصال قطعات روی آن هستند که به آن گذرگاه می گویند، در واقع گذرگاه مداری است که قسمت های مختلف برد اصلی را به یکدیگر وصل می کند. برد اصلی شامل قسمت های مختلفی است که بعضی به طور مستقیم روی آن سوار می شوند.

  • به‌طورکلی مشکلاتی که برای یک کامپیوتر به وجود می‌آید را می‌توان به 3 دسته تقسیم‌بندی کرد.
  • در حقیقت حکم اسکلت یک کامپیوتر را دارد که دیگر اجزای کامپیوتر را به هم ارتباط می‌دهد.
  • به زبان ساده کامپیوتر از دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار تشکیل‌شده است.
  • روی مادربرد اسلات‌های توسعه، جامپرها، خازن‌ها، کانکشن دیتا، فن‌ها و هیت سینک‌هایی نیز طراحی شده‌اند.
  • بیشتر برنامه‌نویسان، موسیقی‌دانان و گرافیست‌ها نیز مک اواس و لینوکس رو به عنوان سیستم عامل محبوب قرار داده‌اند.

سوالپاسخکامپیوتر چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟رایانه، یک وسیله‌ی الکترونیکی با قابلیت ذخیره، بازیابی و پردازش داده‌ها و اطلاعات است. رایانه‌های خانگی، از ساده‌ترین و ارزان‌ترین سیستم‌ها در این دسته‌بندی هستند.مهم‌ترین وظایف کارت گرافیک در رایانه چیست؟کارت گرافیک، اطلاعات گرافیکی رایانه را به یک دستگاه مانند مانیتور، تلویزیون یا پروژکتور ارسال می‌کند. هرچه کارت گرافیکی با سطح بالاتر داشته باشید، وضوح تصاویر و سرعت سیستم شما نیز بالاتر می‌رود.وظیفه مادربرد چیست؟مادربرد، در واقع اتصال‌دهنده تمام قطعات کامپیوتر به یکدیگر است. CPU، حافظه، هارد دیسک، کارت گرافیک و سایر قطعات و کارت‌های توسعه، به‌صورت مستقیم یا از طریق کابل، به مادربرد متصل می‌شوند.

کامپیوتر خانگی سالم و تمیز

هارد دیسک یا حافظه جانبی را در جایگاه خود در داخل کیس نصب نمایید. رم یا حافظه اصلی نقش بسیار مهمی در سرعت یک کامپیوتر را دارد و به همین خاطر اهمیت آن بسیار زیاد است. شرکت Kingston و شرکت Corsair از جمله محبوب ترین برندهای تولید کننده RAM هستند.

کامپیوتر Asus H81

این کولر رو برای پردازنده FX 8350 گرفتم که طبق گفته ای‌ام‌دی تی‌دی‌پی 125 واتی داره در عین تعجب در حالت پایه و فول لود دما از 37 درجه بالاتر نمیره در … باسلام خدمت لیون مجله خبری محصولات اچ پی و دوستان ممنون از لیون کامپیوتر که برام فرستادن خوب بسته بندی شده بود. سیستم عامل لینوکس هم توسط لینوس توروالدز ساخته شده و کدهای آن به صورت آزاد (متن‌باز) در دسترس عموم قرار دارد تا هر شخصی بتواند سیستم عامل لینوکس را بر اساس سلیقه خودش استفاده نماید. بیشتر گیمرها و کاربران خانگی از ویندوز به عنوان سیستم عامل خود استفاده می‌نمایند. در سال ۱۹۸۲ استیو جابز از پروژه کنار گذاشته‌شد و به پروژه مکینتاش پیوست.

جدیدترین مدل کامپیوتر دسکتاپ برند اچ پی شامل مدل HP ProDesk 400 G6 Microtower-R1 Desktop Computer می باشد. این برند که دارای پردازنده شرکت اینتل می باشد و میزان رم آن ۸ گیگ و میزان حافظه هارد دیسک ان در حدود ۱ ترابایت می باشد. برای پایین آمدن قیمت تمام شده این کامپیوتر شرکت اچ پی اقدام به نصب ویندوز بر روی آن نکرده است و خریدار محترم می تواند به صورت شخصی اقدام به نصب هر ورژنی از ویندوز بر روی دسکتاپ اچ پی کند. همانطور که می‌دانید قیمت کامپیوترهای مختلف با توجه به امکانات و تجهیزاتی که دارند و همچنین با توجه به تجهیزات جانبی آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد. قیمت این کامپیوترها با توجه به کارایی آن ها و همچنین پشتیبانی از سیتم عامل ها و کارت حافظه و کارت گرافیک آن دارای رنج متوسط قیمتی بین ۵ میلیون تومان تا ۴۰ میلیون تومان در بازار ایران می باشد. ، حافظه، هارد دیسک، کارت گرافیک و سایر قطعات و کارت‌های توسعه، همگی مستقیم یا از طریق کابل به مادربرد متصل می‌شوند.

http://akhbarfootball.ir