راهنمای خرید بهترین پاور منبع تغذیه کامپیوتر موجود در بازار ایران زمستان 1401 | hp-mag

دقت داشته باشید پاورهای 650 الی 750 واتی برای بسیاری از سیستم‌های گیمینگ غیر رده بالا کافی هستند و ارزش خرید بالایی دارند. FSP HYDRO PRO 500W به عنوان یک پاور 500 واتی خوب و خوش قیمت برنز برای سیستم‌های گیمینگ با قطعات رده پایین مجله خبری محصولات اچ پی نیز قابل استفاده است. همه پاورها دارای یک عدد اسمی بر حسب وات هستند که بیانگر بیشینه توان قابل ارائه توسط پاور است. برای نمونه یک پاور 600 واتی برای استفاده با قطعاتی مناسب است که نهایتاً قدری کمتر از 600 وات مصرف داشته باشند.

  • پاور دیپ کول مدل DQ850-M-V2L پاور کامپیوتر Deepcool، از پاورهای با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران می باشد.
  • دو مدل پاور تسکو به نام های TP 570W Computer Power Supply و TP 620W Computer Power Supply روانه بازار کرد و انصافا کیفیت خوب و کارکرد بالایی داشتند.
  • حتما قبل از ثبت سفارش خرید یا اعلام استعلام قیمت، موجودی و قیمت روز را با کارشناس بخش فروش سخت افزار تکنوسان چک کنید.
  • این استاندارد محصولات را مورد بررسی قرار می‌دهد و نسبت به کارایی از سفید، برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و تیتانیوم دسته بندی می‌کند.
  • پاور کامپیوتر سیلوراستون از پاورهای باکیفیت و حرفه ای در بازار می باشد.

این شرکت انواع پاور ماژولار ، نیمه ماژولار و غیر ماژولار را تولید می کند. همچنین پاورهای حرفه ای سیلوراستون دارای آخرین استانداردهای روز دنیا و گواهینامه 80 پلاس هستند. برای اطلاع از قیمت انواع پاور کامپیوتر سیلوراستون می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی پورومیکس اقدام به بررسی انواع پاور نمایید. در نهایت اگر یک منبع تغذیه کامپیوتر قوی 1500 واتی می‌خواهید، ما یک پیشنهاد داریم و آن CORSAIR HX1500i با راندمان تیتانیوم است. CORSAIR HX1500i یک پاور رده بالا با قطعات مرغوب و طراحی پیشرفته است که جزء بهترین پاورهای 1500 واتی محسوب می‌شود. البته پاورهای بهتر و گران‌تری با گواهی تیتانیوم هم وجود دارند که CORSAIR AX1600i نمونه عالی از آنها است اما متأسفانه در بازار ما یافت نمی‌شوند.

لپ‌تاپ و کامپیوتر آماده

پس این شما هستید که باید با محاسبه دقیق، منبع تغذیه مناسب را برای سیستم خود انتخاب کنید. پاور ام اس آی MAG A650BN پاور کامپیوتر MSI ، از پاورهای با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران می باشد. حداکثر توان این پاور کامپیوتر 650 وات می باشد که سایز فن آن 120 میلی متر می باشد.

از کدام برند پاور کامپیوتر تهیه کنیم؟

به این صورت از شلوغی درون کیس جلوگیری شده و علاوه بر زیبایی در اسمبل کیس، به خنک سازی بهتر فضای داخلی و قطعات موجود در کیس نیز کمک می‌کند. البته لازم به ذکر است که نصب این دسته از پاورها نیازمند دانش و تجربه بوده و تنها به کاربران جرفه‌ای پیشنهاد می‌شود. مثلا منبع تغذیه باتوان ۵۸۰ وات دارای توان حداکثر ۷۳۰ وات است و توانایی تحمل بیش از این ندارد. از این رو و با توجه به در نظر داشتن امکان آپگرید سخت افزاری در آینده استاندارد نانوشته‌ای وجود دارد که می‌گوید قدرت پاور باید به میزان مشخصی از نیاز روی کاغذ کامپیوتر بیشتر باشد.

به همین دلیل تاکید داریم دست کم برای قطعات گران قیمت یا رده بالا از یک پاور مرغوب و معتبر استفاده کنید تا دچار مشکلات یا حتی خسارت‌های هنگفت نشوید. شاید پاورهای ارزن قیمت و متفرقه در صورت استفاده با قطعات ضعیف و ارزان مشکلی ایجاد نکنند اما بدون شک برای قطعات پرمصرف‌تر و قوی‌تر ریسک جدی هستند. در بازار انواع مختلفی پاور وجود دارد که برخی از آنها صرفاً با چسباندن یک برچسب به برند مورد نظر در آمده اند اما برخی دیگری بر پایه پلتفرم های اختصاصی و به شدت بهینه سازی شده هستند.

http://akhbarfootball.ir