به روز رسانی بزرگ “Stardew Valley” در ماه مارس ارائه می شود

به روز رسانی بزرگ "Stardew Valley" در ماه مارس ارائه می شود

من از توییتی که بارون در ماه دسامبر منتشر کرد و یکی از آیتم های جدید را فاش کرد، بسیار هیجان زده هستم: صندوقچه های ذخیره سازی بزرگتر! (اگر می دانید، می دانید، و اگر نمی دانید، به زودی پس از شروع بازی خواهید توانست همه چیز را ذخیره کنید.)

چگونه باید برای به روز رسانی آماده شوید؟

اول و مهمتر از همه: اگر قبلاً مالک بازی نیستید، آن را بخرید. نیازهای برق بازی در مقایسه با سایر بازی‌های محبوب کم است، بنابراین باید تقریباً روی هر رایانه شخصی موجود آسان باشد.

برای کاربران فعلی، اگر از حالت‌ها استفاده می‌کنید، باید خود را برای احتمال به‌روزرسانی همه مودهای خود پس از پخش زنده آماده کنید. هیچ راهی وجود ندارد که بدانیم سازندگان مودها چه زمانی وقت خواهند داشت (یا اصلاً دارند) تا مود مورد علاقه خود را به روز کنند، بنابراین باید خودتان مراقب آن باشید. SMAPI و Content Patcher حداقل مورد نیاز بسیاری از مدها هستند، بنابراین با به روز رسانی آن ها شروع کنید.

اگر فایل موجودی دارید که می‌خواهید به کمال دست پیدا کنید یا اهداف Steam مرتبط با تکمیل، مانند ساخت هر موردی دارید، ممکن است بخواهید اهداف موجود را قبل از رسیدن به موارد جدید تکمیل کنید. گاهی اوقات باز کردن یا پیدا کردن دستور العمل های ساخت و آشپزی دشوار است زیرا اغلب به دستاوردهای دیگر بازی بستگی دارد و نمی توان گفت که دستور العمل های جدید کجا خواهند بود.

چه چیزی برای بازی نیاز دارید Stardew Valley?

برای پخش به‌روزرسانی جدید در 19 مارس، تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید یک رایانه شخصی کارآمد است. اما برای بهترین تجربه در حین بازی، این چیزی است که توصیه می کنیم در دسترس داشته باشید.

یک کنترلر بازی

میتونی بازی کنی استاردو فقط با یک صفحه کلید، اما کنترلر بازی برای استفاده بسیار بصری تر و راحت تر است. من متوجه می شوم که اغلب از هر دو استفاده می کنم، زیرا صفحه کلید جایی است که میانبرهای مود خود را فعال می کنم، اما هر زمان که در حال انجام هر کار عادی در اطراف مزرعه، رفتن به معدن، و به خصوص زمانی که من در حال انجام هر کاری عادی هستم، یک کنترلر بازی عالی با یک عکس از راه دور ترجیح داده می شود. ماهیگیری میکنم من از ماهیگیری از طریق صفحه کلید خودداری می کنم.

یک عرشه بخار

اگر از اینکه باید منتظر بمانید تا روی نینتندو سوییچ خود بازی کنید، ناراحت هستید، می‌توانید با کمک Steam Deck تجربه مشابهی داشته باشید. مورد علاقه ما در WIRED برای بازی های رایانه شخصی، Valve Steam Deck است و حتی می توانید آن را به OLED Valve ارتقا دهید. امتیاز اضافی با Steam Deck این است که مدهای شما نیز می توانند روی آن کار کنند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

یک هدست عالی برای Co-Op

آیا آن اشاره به همکاری هشت نفره را دیدید؟ چون حتما انجام دادم در حالی که هشت صدایی که سعی در مدیریت یک مزرعه دارند کمی احمقانه به نظر می رسد، من بازی را دوست داشتم Stardew Valley در حالت تعاونی من یک بار یک فایل را برای بیش از یک سال با یکی از دوستانم بازی کردم تا با هم به سطوح کمال درون بازی برسم. (نکته داغ: دستور العمل های موجود در تلویزیون را از دست ندهید!) داشتن یک هدست بازی خوب همه چیز را در Co-op آسان تر می کند، زیرا پژواک و صدای بد را از بین می برد.



منبع: https://www.wired.com/story/stardew-valley-update-march-2024/